راهنمای درآمد زایی از یوتیوب و آنچه باید بدانید

راهنمای درآمد زایی از یوتیوب و آنچه باید بدانید


منبع: آرگا

86

1398/9/1

17:41


درآمد زایی از یوتیوب یکی از راه های به دست آوردن ثروت از طریق اینترنت است که امروزه خواهان بسیار زیادی نیز پیدا کرده است اما آن ها در چگونگی به دست اوردن درآمد در یوتیوب چندان مهارتی ندارند و ما در این مقاله شما را با این نوع از درآمد زایی آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

درآمد زایی از یوتیوب آرزوی خیلی از علاقه مندان به کسب و کار اینترنتی است و آن ها سعی می کنند تا یک درآمد به دلار داشته باشند اما چون فکر می کنند که چون در ایران زندگی می کنند نمی توانند اقدام به این کار بکنند و ما به همین خاطر در ادامه چگونگی درآمد زایی از اینترنت و یوتیوب حتی در ایران را نیز بیان خواهیم پرداخت.

چگونگی درآمد زایی از یوتیوب

یوتیوب یکی از پربازدید ترین وب سایت های اینترنتی و دومین موتور جستجوی جهان شناخته شده که فعالیت و تولید محتوا در این شبکه ی اینترنتی کاربران زیادی را ثروتمند کرده است. ممکن است در ایران به دلیل تحریم ها و مسدود بودن وب سایت های مختلف درآمد زایی از یوتیوب امری محال و غیرممکن به نظر برسد اما با این وجود نیز برخی از کاربران ایرانی در جای جای جهان و حتی کاربرانی در داخل ایران توسط نرم افزار و روش های مختلف اقدام به این کار می کنند.

چگونگی درآمد زایی از یوتیوب

بر اساس مطالبی که در دسترس وجود دارد می توان به این نتیجه رسید که روزانه در کل جهان حدود ۵ میلیارد ویدیو در یوتیوب مورد بازدید قرار می گیرد و همین موضوع باعث شناخته شدن این شبکه به عنوان برترین وبسایت های جهان شده  است. میانگین حضور هر کاربر در یوتیوب ۴۰ دقیقه است که نسبت به سایر وبسایت ها یک رکورد شکنی عجیب محسوب می شود. همچنین لازم به ذکر است که بگوییم این میزان نسبت به سال گذشته افزایش ۵۰% درصدی نیز داشته است.

فایده های استفاده از یوتیوب بر هیچ کسی پوشیده نیست همچنین در کنار کارهایی مثل بازاریابی و جذب مستری برای کسب و کار نیز می توانید با اعمال کمی خلاقیت میزان درآمد خود را از این شبکه تضمین کنید.

چگونگی کسب ثروت از طریق یوتیوب

فعالسازی مرحله کسب درآمد از یوتیوب:

برای شروع کسب درآمد میلیونی از یوتیوب در ابتدا بهتر است تا قسمت کسب درآمد را از کانال یوتیوب فعال کنید تا یوتیوب نیز بتواند در ابتدای ویدیو های شما تبلیغات خود را نیز به نمایش بگذارد و به طور کلی با فعال کردن این قسمت تمامی بازدید هایی که از ویدیوی شما می شود را یوتیوب محاسبه  خواهد کرد.

به همین منطور به قسمت تنظیمات کانال یوتیوب بروید و بر روی گزینه My channel کلیک کنید.

سپس بر روی دکمه Customize Channel کلیک کنید.

اکنون در صفحه ی باز شده بر روی گزینه ی View additional features کلیک کنید.

در پایان در صفحه باز شده قسمت Monetization بر روی گزینه ی Enable کلیک کنید.

اکنون کار تمام است و کسب درآمد از یوتیوب برای کانال شما فعال شده است.

چگونگی تهیه ویدیو در یوتیوب

روش های حرفه ای برای درآمد زایی از یوتیوب:

همانطور که همه ی شما می دانید بایستی یک کانالی در یوتیوب ایجاد کنید که ویدیو های جذاب و زیبایی داشته باشد زیرا قرار است از طریق افزایش تعداد بازدید ها و دنبال کردن پست ها درآمد داشته باشیم و در ادامه به بیان روش های مختلفی برای داشتن درآمد بیشتر از یوتیوب خواهیم پرداخت.

برای درآمد زایی از یوتیوب به تولید ویدیو های آموزشی بپردازید:

از آنجایی که یکی از موضوعات مورد علاقه مردم آموزش است سعی کنید در شاخه های مختلفی که مهارت دارید به آموزش بپردازید. هر چند که در جای جای جهان مردم نرم افزار های مورد علاقه ی خود را دنبال می کنند اما شما نبایستی ناامید شوید به ایجاد ویدیو های آموزشی بپردازید و دقت کنید که ساخت ویدیو های آموزشی عمومی که نیاز اصلی مردم نیز هست را در اولویت قرار دهید.

برای به دست آوردن درآمد بیشتر اقدام به تهیه ویدیو در یوتیوب کنید

برای تولید ویدیو های نقد و بررسی اقدام کنید:

یکی دیگر  از موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم ویدیو های نقد و بررسی است. از نقد و بررسی فیلم های موبایل گرفته تا فیلم های خارجی و ایرانی. این موضوعات برای مردم جذاب هستند و می توانید بازدید های کانال خود را به سرعت از این طریق افزایش دهید. همچنین شما تا دلتان بخواهد موضوع برای نقد کردن وجود دارد البته که از قبل بایستی در مورد چگونگی نقد موضوع کامل بیاندیشید. ویدئوهای نقد و بررسی گزینه مناسبی برای درآمد زایی از یوتیوب هستند.

به تولید بهترین ویدیو ها بپردازید:

بهترین ها همواره برای مردم جذاب و دیدنی هستند. بهترین های موبایل، فیلم ها و بهترین درآمد زایی ها برای مردم جالب هستند و مورد توجه آن ها قرار خواهند گرفت به همین منظور همیشه سعی کنید تا بهترین ویدیو های یوتیوب را بسازید.

کسب ثروت و درآمد فراوان از طریق شبکه های اجتماعی

برای کسب درآمد از یوتیوب به استفاده از عنوان جذاب برای ویدیو بپردازید:

برای تولید یک مطلب سعی کنید از عنوانی زیبا و جذاب برای آن استفاده کنید تا افراد ترغیب به مشاهده آن شوند. همانطور که می دانید عنوان در همه جا مهم است پس در نتیجه در یوتیوب نیز مهم خواهد بود اگر ویدیوی شما عنوان خوبی نداشته باشد نبایستی توقع داشته باشید که دیده شود و تعداد بازدید ها افزایش یابد.

به استفاده از عکس های سفارشی برای ویدیوها بپردازید:

بعد از عنوان تنها چیزی که باعث می شود تا ویدیو شما بیشتر مورد دید قرار بگیرد تصویر اولیه آن است که به آن عکس سفارشی نیز می گویند. به طور کلی پس از آپلود شدن ویدیوی شما اولین چیزی که روی شات قرار خواهد گرفت تصویر سفارشی است و شما می توانید برای درست کردن آن جداگانه اقدام کنید.

بازدید های زیاد از ویدیو در یوتیوب

برای درآمد زایی از یوتیوب با دنبال کنندگان خود به تعامل بپردازید:

توصیه می کنیم که همواره با دنبال کنندگان خود در تعامل باشید و اگر کامنتی دریافت می کنید حتما بدان پاسخ دهید. حتی گاهی بهتر است که از آن ها موضوع مورد علاقه شان را بپرسید و به تولید محتوا در مورد آن ها بپردازید.

برای تولید ویدیو از محتوا یا سایر سایت ها استفاده کنید:

اگر شما وبسایت دارید بهتر است تا دنبال کنندگان خود را برای بیشتر دیده شدن ویدیوهایتان به کانال یوتیوب خود دعوت کنید. همچنین یکی از بهترین روش ها این است که برای بازدید بیشتر؛ ویدیو ها را به وبسایت خود منتقل کنید. اگر هم در شبکه های اجتماعی دنبال کننده های زیادی دارید می توانید ویدیو ها را در آن جا به اشتراک بگذارید.

غرق شدن در ثروت به دست آمده از طریق یوتیوب

منتشر کردن ویدیو گیم پلی بپردازید:

یکی از بهترین روش ها برای تولید محتوا و درآمد زایی از یوتیوب، تولید محتوا مربوط به گیم پلی یا نمایش اطلاعات و مشخصات بازی ها بسیار جذاب است. توجه داشته باشید که ویدیو هایی که به بازی های مختلف مربوط باشند بازخورد خوبی در یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی خواهند داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو