همه چیز درباره آبشار مارگون و راهنمای سفر به آن

همه چیز درباره آبشار مارگون و راهنمای سفر به آن


منبع: آرگا

65

1398/9/1

22:32


از جاذبه های دیدنی معروف د استان فارس می توان به آبشار مارگون اشاره کرد این آبشار به عنوان یکی از بزرگ ترین و مرتفع ترین آبشارهای دنیا شناخته می شود و در فصل های گرم از سال دمای این آبشار به ۱۰ درجه سانتی گراد نیز می رسد.

آبشار دیدنی مارگون که دارای ۷۰ متر ارتفاع است و یکی از باشکوه ترین آبشارهایی است که می توانید از آن دیدن کنید این آبشار دارای امکانات رفاهی بسیار است که برای گردشگران ارائه می شود و از جمله این امکانات می توان به پارکینگ، امکانات بهداشتی و بوفه اشاره کرد. با توجه به اینکه آبشار مارگون یکی از دیدنی های مهم ایران است شهرداری این استان تدابیر مختلفی را برای ارائه امکانات به گردشگران ارائه می دهد به دلیل اینکه در بالای این آبشار رودخانه وجود ندارد می توان پیش بینی کرد که آب تامینی این آبشار از هزاران چشمه می جوشد. امتداد این رودخانه دیدنی تا سپیدان است جالب است بدانید در فصل های سرد از سال این آبشار دیدنی دارای قندیل های آویزان است که جذابیت خاصی را به آن بخشیده است.

آبشار زیبای مارگون

آبشار مارگون برای گردشگران:

قرار گرفتن این آبشار د رمیان روستای دیدنی بر جذابیت آن افزوده است از دیدنی هایی که در اطراف این آبشار وجود دارد و پیشنهاد می شود از آن ها دیدن کنید می توان به درختان زالزالک، سیب، بوته زرشک و … اشاره کرد. جنگل های انبوهی که در این منطقه دیده می شود می تواند برای گردشگران جذابیت زیادی داشته باشد افراد ساکن در این منطقه به لهجه لری صحبت می کنند و این می تواند برای دیگران جذابیت داشته باشد.

آبشار جذاب مارگون

این آبشار دیدنی در مرز فارس و کهگیلویه و بویر احمد واقع شده است برای دسترسی به این آبشار باید به شهرستان سپیدان در استان فارس بروید رفت و آمد به این آبشار بسیار راحت است و با وسیله نقیله می توانید به این منطقه سفر کنید. در مسیر رسیدن به آبشار مارگون باید از سنگ فرش ها و پله های سیمانی عبور کنید. طبیعت بکر و دیدنی که در این آبشار می توانید مشاهده کنید برای شما جذاب است از دیگر جذابیت های این آبشار می توان به منطقه کوهستانی آن اشاره کرد.

دیدنی های آبشار مارگون

توصیه می شود برای سفر به این آبشار، امکانات و تجهیزات کافی را به همراه داشته باشید همچنین در روزهای تعطیل از سال این آبشار گرشگران زیادی را به خود جذب می کند. اگر قصد دارید سفری آرام و بدون دردسر داشته باشی بهتر است با جمع خانوادگی خود در روزهای غیر تعطیل به این منطقه سفر کنید.

آبشار خاص مارگون

گردشگران و علاقه مندانی که به آبشار مارگون سفر می کنند برای اقامت می توانند از هتل های شهر استفاده کنند این هتل ها امکانات تفریحی مناسبی را برای گردشگران خود ارائه می دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو