سرمایه‌گذاری ۳۰هزار میلیارد تومانی در کیش

منبع: برترین ها

144

1398/9/2

02:50


مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش ضمن تاکید بر استمرار و تقویت هرچه بیشتر رویداد اقتصادی کیش اینوکیس به عنوان یک راهبرد، از اقدمات انجام شده برای تاسیس دبیرخانه دائمی کیش اینوکس در این جزیره خبر داد.

عصر ایران: مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش ضمن تاکید بر استمرار و تقویت هرچه بیشتر رویداد اقتصادی کیش اینوکیس به عنوان یک راهبرد، از اقدمات انجام شده برای تاسیس دبیرخانه دائمی کیش اینوکس در این جزیره خبر داد.

از ششمین نمایشگاه بورس، نفت، بیمه و خصوصی سازی، غلامحسین مظفری افزود: گزارش ها و عملکرد و تصمیات رویداد اینوکس ظرف سه یا شش ماه آینده توسط دبیرخانه همایش اعلام و به عنوان مبنایی برنامه ریزی آینده مورد استفاده قرار می گیرد.

سرمایه‌گذاری ۳۰هزار میلیارد تومانی در کیش

وی در ادامه ضمن تقدیر از رئیس کل بیمه مرکزی توضیح داد: بیش از 60% ظرفیت بیمه کشور در این نمایشگاه حضور داشت و مجموعه بانک ها، مجموعه موسسه های بزرگ سرمایه گذار در این رویداد مشارکت کردند.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش همچنین از امضای تفاهمنامه توسعه همکاری های مشترک در زمینه ترویج و نهادینه سازی کارآفرینی و نوآوری و فنآوری در جامعه با سازمان ملی کارآفرینی ایران به عنوان یکی از دستاورده های رویداد اینوکس کیش خبر داد.

غلامحسین مظفری، برگزاری رویدادهای مختلف ملی و بین المللی بوِیژه اینوکس 2019 در منطقه آزاد کیش را نشان دهنده پویایی و قابلیتهای این منطقه عنوان کرد و افزود: در این منطقه آزاد تاکنون بیش از 500 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که این رقمی قابل توجه است.

وی همچنین اعلام کرد: هم اکنون نیز 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در کیش درحال انجام است که این رقم بیش از یک سوم بودجه عمرانی کشور است.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش در پایان آمادگی این منطقه آزاد را برای جذب و حمایت هرچه بیشتر از سرمایه گذاران اعلام کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو