دانلود بازی LOST EMBER برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی LOST EMBER برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

186

1398/9/2

06:16


دنیایی زیبا و نفس گیر تمام چیزی است که می توانید از بازی LOST EMBER انتظار داشته باشید. همراهی با چنین نمایشی واقعا مسحور کننده است و گویا پرده ای از جهانی را می بینیم که یک سازنده با تمام خلاقیتش می تواند آن را نگاشته باشد. داستانی متضاد در این اثر می بینیم که سقوط بشر را در کنار جلوه ای سرسبز نشان می دهد. جهانی که طبیعتش نمایانگر تاریکی اش نیست و یک گرگ در نقش شخصیت اصلی، سعی دارد به دل این ماجرای عجیب بزند و حقایق را کشف کند. چنین تجربه ای هنر واقعی بازی های ویدئویی را به نمایش می گذارد و شما هم گویا نقش همان کورسویی را دارید که همراه با گرگ ما حرکت می کند و صرفا یک بیننده صرف است.

در بازی LOST EMBER شما وظیفه دارید که زمین، دریا و هوا را کشف کنید و به سراغ موجوداتی بروید که زندگی را از منظر کاملا جدیدی به شما نشان می دهند. شما طوطی می شوید و در کنار دره هایی عبور می کنید که گویا با شما سخن می گویند. از میان دریاچه ها شنا می کنید و به عنوان یک ماهی تجربه کننده حقایقی هستید که زیر سکوت خفه کننده آب ها محبوس شده اند. از جنگل های جوبی غلیظی عبور خواهید کرد که سایبان برگ های درختان آن، نمی گذارد اسرار عجیب و زیبای درونش به بیرون تراوش کند. همه ی اینها تجربه از جنس خودشان می خواهد و به همین خاطر شما هربار شخصیتی از دل آن ها خواهید داشت.

LOST EMBER PC-HOODLUM

دانلود-بازی-LOST-EMBER

چنین تجربه هایی در بازی LOST EMBER زیبا و هنری است و سازنده هم سعی دارد که چیزی فراتر از یک گیم پلی را به شما نشان دهد. بازی در نهایت وفاداری، ناامیدی و خیانت را به عنوان عناصر اصلی به شما نشان می دهد که باید کشف کنید و فرهنگ یانارانا در بیابانی سرسبز و عاری از انسان خودش را به شما نشان می دهد. چنین فرهنگی شکل گرفته از نوع خاص دید به جهان دارد و شما بیشتر تفکرات سازندگان بازی را نظاره گر خواهید بود. صحنه های اکشن بازی وارد حالت های اسلوموشن می شود و می توانید بیش از پیش این چنین جهانی را مورد موشکافی قرار دهید. از کنار گاومیش ها عبور می کنید و می بینید که آن ها چگونه سیستم حرکات خود را تغییر می دهند. بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و موسیقی هم در بطن آن مثل صدای یک نی، زندگی و طراوت دوباره ای به بازی می دهد. همه چیز به ظاهر خوب به نظر می رسد، اما درواقع خوی بد طبیعت مهم ترین نکته ای است که باید در این بازی آن را کشف کنید.

info

A breathtakingly beautiful world holds the secrets of its past for you and your companion to uncover. Experience the contrasting stories of the fall of mankind and the lush life in a world reclaimed by nature with a wolf as your main character and a determined companion at your side.

Explore the land, sea, and air, as you possess any creature you come across to experience life from a whole new perspective. Fly through gargantuan canyon valleys as a parrot! Tumble through the grass as a wombat! Swim through shimmering lakes as a fish! Your journey will take you from densely wooded jungles, to lush rainforest canopies, to barren desert plains and archaic temples.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, Windows 8 or Windows 10

Processor: 3.0GHz CPU Dual Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GTX 550 Ti 1GB/ Radeon 6950 1GB

DirectX: Version 10

Storage: 13 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, Windows 8 or Windows 10

Processor: 2.4GHz CPU Quad Core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 770 2GB / Radeon R9 280X 3GB

DirectX: Version 10

Storage: 13 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی LOST EMBER-HOODLUM:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو