دانلود بازی Kings of Lorn The Fall of Ebris برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Kings of Lorn The Fall of Ebris برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

193

1398/9/2

15:54


بازی Kings of Lorn The Fall of Ebris جهانی را به شما نشان می دهد که به یک طاعون غیرقابل تحمل تبدیل شده است و شما به عنوان پادشاه ابریس، باید راهی پیدا کنید تا رنج و درد برای مردمان تان تمام شده و بتوانند به صلح نزدیک شوند. شما پادشاه سر خورده ای هستید که راهی برای نجات ندارد و با این کار قصد دارد اعتبار نابود شده خودش را باز بستاند. شما باید یک بار برای همیشه دنیای خود را از این بیماری نجات دهید و به عنوان پادشاهی بالاتر از تمام پادشاهی های دیگر قد علم کنید. ضعف و پریشانی بالایی در شخصیت شما دیده می شود و رفته رفته داستان هایی از امید هم تعریف می شود تا در نهایت پاکسازی جهان ممکن شود. منابع خارق العاده ای در دستان شما قرار دارد و می توانید فراتر از انتظار ظاهر شوید و قلمروهای بیشتری را از بیماری طاعون نجات دهید. پاسخ ها گویا ناامید کننده هستند و غول های بسیاری قصد نابودی کامل شما را دارند. گیم پلی بازی جذاب و درگیر کننده است و انیمینش های ناب و خون آلودی را در طی تجربه بازی خواهید دید. با دیدن این صحنه ها قطعا متوجه کیفیت بالای این بازی خواهید شد.

Kings of Lorn The Fall of Ebris PC-CODEX

نسخه فشرده CorePack با حجم ۹٫۰۸GB اضافه شد

دانلود-بازی-Kings-of-Lorn-The-Fall-of-Ebris

بازی Kings of Lorn The Fall of Ebris یک تجربه اول شخص فوق العاده جذاب است که می توانید تجربه کنید و جهانی را که در معرض نابودی و تجزیه است را نجات دهید. شما رها شده هستید و می توانید به عنوان پادشاه هرکاری را انجام دهید. این بازی سبک وحشت و بقا را دوباره تعریف می کند و شما هم برای اولین بار می توانید ترسی را درون تاریکی های خون بار و سخت تجربه کنید. این بازی در اختیار کابران پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان هم قرار گرفته است و می توانید در برهه زمانی کنونی، یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید. پادشاهی لورن کاملا در دستان شما قرار دارد و نمی توانید همینطور آن را رها کنید. روی ضعف های خود کنترل داشته باشید و از آخرین شانس خود برای جاودانگی استفاده کنید. سلاح ها تنوع و شکل و شمایل بسیار جذابی دارند و دشمنان شما آنقدر کیفیت بالایی دارند و آنقدر بزرگ تر دیده می شوند که گویا واقعا در چنین میدان نبردی حضور دارید. داستان هم به زیباترین و حماسی ترین شکل ممکن روایت خواهد شد. فرصت را به هیچ عنوان از دست ندهید و جشنواره ای از کیفیت و گیم پلی بالای یک بازی ویدئویی را در این اثر تجربه کنید.

ویژگی های نسخه فشرده CorePack:

  • بر اساس ریلیز رسمی CODEX در تاریخ ۲۲م نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شده است.
  • حجم ریپک ۸٫۶گیگابایت، حجم نهایی بعد از نصب ۲۴٫۵گیگابایت و حجم مورد نیاز در هنگام نصب حدود ۲۵گیگابایت است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. کیفیت صدا، تصویر و تکسچرها کاملا اوریجینال و بدون دستکاری هستند.
  • مدت زمان نصب بر روی یک سیستم ۴هسته ای با SSD حدود ۲دقیقه است.
info

The world of Lera has fallen ill to an unstoppable plague and as the King of Ebris, you – Farren – franticly seek a way to bring an end to your people’s suffering in Ena: The Kingdom Above All Kingdoms. And to rid your world of this illness once and for all.

In the weakness of your distress, your Regent – Gulbrand – speaks to you a tale of hope, a way to purify the world by means of the Spires and the extraordinary resources that await beyond the realms.

Desperate for answers, you leave Gulbrand in charge of your kingdom to trek out to the other six Kingdoms of Lera and reopen the Spires; the other kings willing or not.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 bit

Processor: FX 8350 / I5 2500K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 1050 TI / AMD R7 260

DirectX: Version 11

Storage: 26 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 bit

Processor: Ryzen 1700X / i7 7700K

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GTX 1070 / RX Vega 56

DirectX: Version 11

Storage: 26 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو