احتمال پخش «بچه‌مهندس۳» با بازیگران جدید

منبع: برترین ها

86

1398/9/3

11:56


«بچه‌مهندس» گام اولیه خودش را در ماه رمضان دو سال قبل برداشت. سریالی که ماجرای آن به پرورشگاهی به نام «خانه خورشید» برمی‌گشت. علی غفاری و سعید سعدی کارگردان و تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی بودند.

روزنامه جوان: «بچه‌مهندس» گام اولیه خودش را در ماه رمضان دو سال قبل برداشت. سریالی که ماجرای آن به پرورشگاهی به نام «خانه خورشید» برمی‌گشت. علی غفاری و سعید سعدی کارگردان و تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی بودند. این سریال، نوجوانی و جوانی شخصیتی به نام «جوادی» را مطرح می‌کرد. حالا بچه مهندس به فصل سوم رسیده است و در روز‌های فیلمبرداری قرار دارد.

احتمال پخش «بچه‌مهندس۳» با بازیگران جدید

حسن وارسته نویسنده فصل سوم بچه مهندس است و نقش جوادی را روزبه حصاری بازی می‌کند. این روز‌ها گروه بچه‌مهندس در فرمانیه مشغول تصویربرداری هستند. روزبه حصاری پیش از این در سریال‌های «یادآوری» و «تاریکی شب روشنایی روز» هم به ایفای نقش پرداخته است.

البته به تعبیر سعید سعدی، روزبه حصاری از دانش‌آموختگان مدرسه تیزهوشان است و تا حدودی شخصیت علمی‌اش با نقشی که در حال ایفای آن است، همخوانی دارد. تهیه‌کننده سریال «بچه‌مهندس ۳» با اشاره به تصویربرداری در بهمن‌ماه به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: «الان گروه بچه‌مهندس در شرکتی حوالی شادآباد فیلمبرداری می‌کنند؛ ۷۵ درصد کار تصویربرداری شده است و ان‌شاءالله تا اوایل بهمن‌ماه کار تصویربرداری تمام می‌شود.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو