بازیگرانی که به سراغ تبلیغات در تلویزیون رفتند

بازیگرانی که به سراغ تبلیغات در تلویزیون رفتند


منبع: نمناک

375

1398/9/3

15:32


تبلیغات در تلویزیون شغل جدید بازیگران شناخته شده سینما است که در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از چهره ها قرار گرفته است.

حضور فعال چهره ها و بازیگران در تبلیغات تلویزیونی 

سلبریتی ها به واسطه شهرت و گاهی تیپ و ظاهرشان از جمله افرادی هستند که به سمت تبلیغات در فضاهای مختلف سوق پیدا میکنند. تبلیغات یکی از درآمدزا ترین شغل های حال حاضر جامعه است که بسیاری از هنرمندان و چهره های کشورمان به واسطه محبوبیتشان وارد این حیطه میشوند.

علاوه بر معیار شهرت، الگو بودن هنرمندان برای برخی از افراد جامعه یکی از ملاک های انتخاب آنها برای تبلیغات است. از آنجا که بسیاری از طرفداران دو آتیشه چهره ها حرف هنرمند محبوبشان را حسابی قبول دارند همین موضوع سبب میشود تا کالای تبلیغ شده توسط هنرمند بیشتر مورد توجه مردم قرار گیرد.

تبلیغات در تلویزیون به دلیل مخاطبین بیشتر نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر از اهمیت ویژه تری برخوردار است و هنرمندان زیادی به سمت حضور در تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون تمایل پیدا کرده اند.

مروری بر حضور بازیگران در تبلیغات تلویزیونی داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک همراه ما باشید.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان یکی از بازیگرانی است که به تازگی به سمت دنیای تبلیغات در تلویزیون سوق پیدا کرده است و با تبلیغات تلویزیونی یک برند پوشاک به جمع هنرمندانی پیوسته است که حضور فعالی در تیزرهای تبلیغاتی دارند.

امیرحسین آرمان این روزها با سریال مانکن و بازی در این سریال نظرات مثبت زیادی را از سوی طرفدارانش جلب کرده است و به خاطر استایل و ظاهر مناسبش برای بازی در تیزر تبلغاتی یک برند پوشاک انتخاب شده است.

امیرحسین آرمان

سروش جمشیدی

سروش جمشیدی بازیگری که با نقش قیمت در برنامه دورهمی در میان مردم شناخته شد این روزها با یک برنامه تبلیغاتی مهمان خانه های مخاطبان در تلویزیون است.

بازیگر نقش قیمت در برنامه دورهمی این روزها با همان کاراکتر طنزگونه تبلیغ محصولات یک برند مواد غذایی را برعهده دارد و با تعریف کردن لطیفه در حضور تماشاگرانی که فقط صدای خنده هایشان به گوش میرسد در قالب یک آگهی مدت دار تبلیغات این مواد غذایی را برعهده دارد.

سروش جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی فوتبالیستی که وارد حیطه بازیگری شد و توانست عملکرد قابل قبولی را در دنیای بازیگری داشته باشد، بعد از موفقیت در بازیگری وارد دنیای تبلیغات شد و با تیزرهای تبلیغاتی فرش در تلویزیون به جمع بازیگرانی پیوست که کارهای تبلیغاتی انجام میدهند.

پژمان جمشیدی

سحر ولدبیگی و نیما فلاح

سحر ولدبیگی و نیما فلاح زوج سرشناس تلویزیون هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند و علاوه بر بازیگری ، حضوری را هم در دنیای تبلغات تلویزیونی تجربه کرده اند.

این زوج بازیگر تبلیغات یک روغن سرخ کردنی را در تلویزیون برعهده دارند که مدتهاست این تبلیغ تلویزیونی را با همان شکل خانواده محور خودشان برعهده دارند.

سحر ولدبیگی و نیما فلاح

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی دختر خانواده هنرمند امیرسلیمانی هم از غافله حضور بازیگران در تیزرهای تبلیغاتی عقب نمانده است و با حضور در تیزرهای تبلیغاتی هود و اجاق گاز وارد حیطه تبلیغات شد.

کمند امیرسلیمانی

امین زندگانی و الیکا عبالرزاقی

امین زندگانی و الیکا عبالرزاقی یکی دیگر از زوج های هنری هستند که از چند سال پیش به حیطه تبلیغات پیوستند و مدتی تبلیغات اجاق گاز، هود و فر مربوط به یک برند را برعهده داشتند.

امین زندگانی و الیکا عبالرزاقی

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار یکی از بازیگرانی است که در سینما طرفداران زیادی دارد و همین موضوع میتواند زمینه حضور او در دنیای تبلیغات را فراهم کند اما شاید حضور محمدرضا گلزار با آن ظاهر و استایل در تبلغ پوشاک قابل قبول تر باشد تا تبلیغ یک برند از آبمیوه اما به هر حال آقای بازیگر هم از غافله تبلیغاتی بازیگران عقب نمانده و خیلی پیش ترها حضور در حیطه تبلیغات را آغاز کرده است.

محمدرضا گلزار

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو