دانلود بازی Heavy Rain برای کامپیوتر – نسخه کرک شده CPY

دانلود بازی Heavy Rain برای کامپیوتر – نسخه کرک شده CPY


منبع: دانلود ها

103

1398/9/3

21:49


هِوی رِین یا باران شدید (به انگلیسی: Heavy Rain) یک بازی ویدئویی در سبک اینتراکتیو درام و تریلر روان‌شناختی است که توسط شرکت فرانسوی کوآنتیک دریم توسعه یافته است. این بازی توسط دیوید کیج، مؤسس و مدیر ارشد اجرایی کوآنتیک دریم کارگردانی شده‌است. هوی رین یک بازی دلهره‌آور به مانند فیلم نوآر که حول محور چهار شخصیت اصلی می‌گردد که درگیر یک قاتل سریالی مرموز شده‌اند، که از قطرات باران برای غرق کردن قربانی‌هایش استفاده می‌کند. بازیکن توسط اقدامات نمایش داده شده بر روی صفحه که با کلیدهای کنترل‌گر مرتبط است، و در برخی موارد با اجرای مجموعه‌ای از رویدادهای فوری با بازی تعامل می‌کند. تصمیمات و اقدامات بازیکن در حین بازی Heavy Rain روایت داستانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ به طور مثال شخصیت‌های اصلی را می‌توان کشت، و برخی اقدامات خاص ممکن است به صحنه‌ها و پایان‌های متفاوتی منجر شود.

هوی رین یک بازی به سبک اینتراکتیو درام و اکشن-ماجراجویی است که از زاویه دید سوم شخص دنبال می‌شود و بازیکن باید حرکت یکی از شخصیت‌ها را بدست گیرد و به شکل رویداد فوری و بوسیله تعامل با اشیاء یا شخصیت‌های دیگر در صحنه‌های بازی به پیشرفت داستان کمک کند. بازی به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است که در هر قسمت یکی از چهار شخصیت ایفای نقش می‌کند. تصمیماتی که بازیکن برای اقدام کردن یا نکردن انجام می‌دهد در صحنه‌های بعدی روایت داستانی تأثیر خواهد گذاشت. برای مثال ممکن است یکی از شخصیت‌ها بمیرد یا بازداشت شود در این صورت در بخش‌های بعدی داستان حضور نخواهد داشت. در بازی Heavy Rain پایان‌های متفاوتی بسته به تصمیمات و عملکرد بازیکن وجود دارد. هنگامی که بازی به اتمام برسد بازیکن قادر به بازگشت و انجام دوباره صحنه‌های پیشین به منظور تغییر وقایع آن‌ها خواهد بود.

Heavy Rain PC-CPY

دانلود-بازی-Heavy-Rain

یکی از بزرگترین جذابیت‌ها و نکات مثبت موجود در بازی Heavy Rain روایت بی عیب و اشکال سازندگان از این داستان درگیرکننده و جذاب است که در همراهی با گیم‌پلی پرهیجان اثر و موسیقی مدهوش‌کننده‌ی آن، سبب بهره‌برداری کامل بازی از تمام پتانسیل‌هایش شده است. روایت داستانی اثر، فارغ از این که به درگیرکننده‌ترین شکل ممکن و با استفاده از انواع و اقسام نمادها، همواره مخاطب را به درون خود می‌کشاند، در مرکزیت خود شخصیت‌هایی دارد که هر کدام از آن‌ها، در حد و اندازه‌ای شگرف، عمیق و پردازش شده به نظر می‌رسند. بازی، با محوریت چهار کاراکتر متفاوت، که هر کدام از آن‌ها به شکلی با ماجرای قاتل اریگامی درگیر شده‌اند پیش می‌رود و در هر بخش، کنترل یکی از آن‌ها را به بازیکن می‌سپارد.

info

Play four different characters in this tension-soaked psychological thriller. Choose your next move carefully, as every decision may have dramatic outcomes. Spanning four days of mystery and suspense, the hunt is on for a murderer known only as “The Origami Killer” – named after his macabre calling card of leaving behind folded paper shapes at crime scenes

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later (64 bit)

Processor: i5-4430 @ 3.0 GHz or equivalent

Memory: 4GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 with 2GB or AMD Radeon HD 7870 with 2GB

Direct X: 11

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or later (64 bit)

Processor: i5-6600K @ 3.5GHz or equivalent

Memory: 8GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 with 4GB or AMD Radeon R9 390 with 4GB

Direct X: 11

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Heavy Rain-CPY:

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 21:00 امشب)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو