مصدوم شدن ۵نفر بر اثر صاعقه در قزوین

منبع: برترین ها

105

1398/3/19

00:06


مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: طی دیروز و امروز، وزش بادهای شدید و رعدوبرق باعث 5 مصدوم شدن پنج نفر در استان شده است.

خبرگزاری فارس: قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: بادهای شدیدی که طی بعدازظهر امروز در استان وزید، چند مورد خسارت را در استان بر جای گذاشت.

وی افزود: در سطح استان 13 مورد شکستگی درختان را داشته‌ایم، هم‌چنین در ۸ منطقهٔ استان قطعی برق داشته‌ایم که برخی مناطق مانند خیابان دانشگاه و بلوار شهید لشکری هم‌چنان درگیر این موضوع هستند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان تاکستان، روستای رادکان نیز برخورد صاعقه داشته‌ایم که متأسفانه ۲ مصدوم بر جای گذاشته که به بیمارستان منتقل شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین عنوان کرد: در روز گذشته هم ۳ مورد برخورد صاعقه در بخش طارم، روستای سیاهپوش داشته‌ایم که پس از انتقال به بیمارستان و مداوا ترخیص شده‌اند.

وی در پایان اعلام کرد: لازم است همشهریان عزیز جهت دور ماندن از هرگونه خطر و صدمه، هشدارها و اطلاعیه‌های سازمان مدیریت بحران را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عصر امروز وزش بادهای شدید برخی مناطق قزوین را درنوردید و همچنین بسیاری از مناطق استان شاهد رعدوبرق شدید بودند که خساراتی برجای گذاشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو