بیل گیتس دوباره ثروتمندترین فرد جهان شد

منبع: نیک شو

76

1398/9/4

12:34


بیل گیتس دوباره ثروتمندترین فرد جهان شد

بیل گیتس دوباره ثروتمندترین فرد جهان شد

بیل گیس در نوع خود بی نظیر است او تا سال 2017 با خالص دارایی 86 میلیارد دلار به عنوان ثروتمندترین فرد در جهان شناخته شد .ولی در سال 2018 جف بیزوس مدیر عامل و موسس شرکت آمازون با خالص درآمد 112 میلیارد دلار ثروتمندترین فرد در جهان معرفی شد .اما باز دوباره بیل گیس ثروتمندترین فرد در جهان شناخته شد .در ادامه با همراه باشید .

 

بیل گیس تا سال 2000 حدود 25 سال به عنوان مدیر عامل مایکروسافت فعالیت کرد و تا سال 2014 که حدود 39 سال میشود که ریاست مایکروسافت را بر عهده داشت .و در همین سال از شرکت استعفا داد .بیل گیس عاشق کامپیوتر است او بعد از استعفا به سمت کمک به مردم و فعالیت های بشر دوستانه رفت و بار دیگر ثروتمندترین فرد در جهان شد .

بیل گیتس دوباره ثروتمندترین فرد جهان شد

بیل گیس مدیر عامل مایکروسافت

 

طبق گزارش بلومبرگ تا 25 آبان 1398 ثروت بیل گیس حدود 110 میلیارد دلار برآورد شد .در صورتی که قبل گیس مدیر عامل آمازون (جف بزوس) با دارایی 109 میلیارد دلار ثروتمندترین فرد در دنیا بود .

 

بیل گیس بارها بارها بعنوان ثروتمندترین فرد در جهان شناخته میشد .در این مسیر با افرادی چون جف بزوس مدیر عامل آمازون و  وارن بافت سرمایه گذار شناخته شده در زمینه تکنولوژی و کارلوس اسلیم تاجر شناخته شده مکزیکی واگذار میکرد .ولی باز در سال 2019 بیل گیس به عنوان ثروتمند ترین فرد در دنیا شناخته شد .

بیل گیتس دوباره ثروتمندترین فرد جهان شد

بیل گیس ثروتمند ترین فرد در جهان

 

با وجود اینکه گیتس بیش ۳۵ میلیارد دلار از دارایی خود در مایکروسافت بود را فروخت تا با همسر خود موسسه خیریه بنیان گذاری کنند .بلومبرگ در گزارش خود خبر داد که بیل گیس یک قرارداد جدید 10 میلیارد دلاری بسته است که این قرار داد باعث بهبود و ارزش سهام مایکروسافت شده است . ارزش سهام مایکروسافت از 136 دلار به 150 دلار رسیده است .جف بزوس به خاطر عملکرد ضعیف آمازون و همچنین به خاطر طلاق همسرش حدود 35 میلیارد دلار از سرمایه او کاسته شد.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو