قطار فدک، راه‌حل بدخواب‌ها در سفر

منبع: نوداد

278

1398/9/4

15:57


خوابیدن در طول مسیر یکی از دغدغه‌های افراد بدخواب است. در سفرهایی که طولانی‌تر است این مسئله اهمیت بیشتری دارد زیرا نخوابیدن برای مدت طولانی باعث کلافگی و خستگی فرد می‌شود. در قطار فدک تجهیزات به‌روز بخشی از مشکل این افراد را حل کرده و بخش دیگر آن نیز به کمک مهمانداران و تنظیمات مسافر حل می‌شود.

گاهی در طول سفر با قطار به علت سروصدا و حرکت واگن، تهویه نامناسب و دمای نامطلوب و تخت‌های نامناسب و یا غیربهداشتی امکان خوابیدن میسر نیست اما در سفر با قطارهای فدک این مسائل حل شده است زیرا واگن‌ها حرکت کمی دارند، دما مطابق سلیقه مسافر تنظیم می‌شود و تختخواب‌ها بزرگ و هماهنگ با ارگونومی بدن است بنابراین فرد به راحتی می‌تواند در طول سفر نیز خوابی راحت داشته باشد. قیمت قطار فدک با توجه به همه این امکانات به‌صرفه محسوب می‌شود؛ زیرا کوپه‌های قطار فدک با امتیازات بی‌نظیر خود باعث می‌شوند که مسافران خستگی را احساس نکنند.

کیفیت واگن‌ها و کوپه‌ها

شرکت ریل پرداز نوآفرین با نام تجاری فدک 200 دستگاه واگن مسافری ساخت آلمان را وارد کشور کرده و از این دستگاه‌ها برای انتقال مسافران استفاده می‌کند. از ویژگی‌های واگن‌های آلمانی فدک تخت‌هایی هماهنگ با ارگونومی بدن و کوپه‌های عایق صوت و دما است. تمامی تجهیزات داخلی این واگن‌ها ساخته کشورهای اروپایی است و دستگاه تهویه داخلی هر کوپه نیز که به صورت جداگانه دما را تنظیم می‌کند قابلیط این را دارد که تا 4 درجه مطابق با سلیقه مسافر دما را کمتر یا زیادتر نگاه دارد و به دلیل عایق دما بودن کوپه و جداره‌های شیشه‌ای آن دما سردتر یا گرم‌تر از سایر قسمت‌های قطار باقی خواهد ماند و برای افرادی که در زمان خواب در زمستان یا تابستان به دمای ویژه‌ای نیاز دارند مناسب است.

قطار فدک

خواب نوزادان و کودکان در قطارهای فدک

از مهم‌ترین دغدغه‌های یک خانواده در طول سفر ایجاد شرایطی امن و راحت برای کودکان است که آسیب‌پذیرتر هستند و ممکن است نسبت به خوابیدن یا غذا خوردن حساسیت‌های بیشتری نسبت به بزرگ‌سالان داشته باشند. در قطارهای فدک می‌توانید برای کودکان زیر دو سال خود از مهمانداران گهواره درخواست کنید. همچنین در این قطارها غذای سالم برای کودکان نیز ارائه می‌شود که کیفیت آن تضمین‌شده است و با خیالی راحت می‌توانید بدون نگرانی از خراب شدن غذایی که با خود حمل می‌کنید و یا کیفیت غذای رستوران از این غذای ویژه استفاده کنید.

با امکانات قطار فدک آشنا شوید: یک قطار ۵ ستاره با خدمات ویژه

بهداشت وسایل خواب

یکی دیگر از مواردی که نگرانی قبل از سفر با قطار است و برخی را به همراه بردن وسایل پرحجم و سنگین خواب ترغیب می‌کند بهداشت ملحفه و سایر وسایل خواب است. علاوه بر تخت‌های بزرگ و راحت قطارهای فدک که مطابق ارگونومی بدن طراحی‌شده‌اند در این قطارها سرویس خواب تمیز و بهداشتی ارائه می‌شود و به دلیل 5 ستاره بودن قطار فدک بهداشت آن قابل‌مقایسه با بهداشت سرویس خواب هتل‌های 5 ستاره است. یک سرویس خواب تمیز و بهداشتی بهترین راه برای خوابیدن است. ارائه‌ سرویس خواب در قطار فدک با کیفیت بالا و به شکلی متفاوت شامل بسته خواب پاکیزه و شسته شده است. اگر از وسایلی مانند چشم‌بند نیز استفاده کنید در چنین تخت خوابی به راحتی به خواب خواهید رفت. قیمت قطار فدک کمی بیشتر از سایر قطارها است ولی با توجه به این امکانات بهداشتی این اختلاف قیمت توجیه شده است.

کیفیت خدمات قطارهای فدک

در قطار فدک که با تجهیزات مدرن و به روز و همچنین با استفاده از توانمندی فنی نیروهای متخصص داخلی ایمنی در سطح جهانی آن رعایت می‌شود هیچ استرسی نخواهید داشت. در این قطارهای لوکس مهمانداران همیشه آماده پاسخگویی و حل مشکلات شما هستند، درخواست‌های خود از این مهمانداران که به زبان انگلیسی و عربی نیز مسلط هستند را می‌توانید با فشردن دکمه‌ای که در داخل کوپه قرار دارد به آن‌ها ارائه کنید و خدمات لازم را دریافت نمایید. در کوپه اول و آخر هر واگن که در قطارهای مختلف صدای بیشتری از حرکت قطار را می‌شنوید اگر جز افراد بدخواب هستید این کوپه‌ها را انتخاب نکنید ولی در قطارهای فدک به دلیل عایق صوتی که در کوپه وجود دارد این صداها حتی در کوپه اول و آخر هر واگن که بر روی چرخ قرار دارد نیز شنیده نمی‌شود.

مقایسه امکانات قطار رجا و قطار فدک

قطار فدک


صدا در کوپه‌های قطار فدک

در قطار فدک که در سه کلاس بلیط‌های خود را ارائه می‌دهد مشکل صدای زیاد قطار را نخواهید داشت. مسافران همه کلاس‌های این قطار در یک قطار مسیر را طی می‌کنند و تنها خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود تفاوت دارد. قیمت قطار فدک در سه کلاس عادی، بیزینس و ویژه تفاوت دارد ولی این تفاوت تنها شامل خدمات است و کیفیت واگن و کوپه همه مسافران یکسان است بنابراین همه مسافران صدای یکسانی را می‌شنوند و یا به عبارت صحیح‌تر نمی‌شنوند زیرا کوپه‌ها عایق صدا هستند و همچنین کیفیت واگن‌های آلمانی به‌گونه‌ای است که با وجود 200 کیلومتر سرعت این قطار حرکت آن احساس نمی‌شود. عایق‌های صوتی و حرارتی که به منظور حذف هر نوع صدای مزاحم در این قطارها به کار گرفته‌شده است به خوبی انواع صدا از جمله صدای حرکت بر روی ریل یا صدای کوپه‌های همسایه را حذف می‌کند. همچنین اگر مسافران درخواست هدفون خود را به مهماندار بدهند این مورد نیز برای آن‌ها ارائه می‌شود.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو