راز زیبایی ویکتوریا بکهام بر ملا شد!

راز زیبایی ویکتوریا بکهام بر ملا شد!


منبع: زیبامون

333

1398/9/4

16:40


جوان ماندن پوست صورت و شادابی آن برای خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد و راه های بسیار زیادی برای حل این دغدغه در دسترس است! در این مطلب ما راز زیبایی ویکتوریا بکهام را بررسی خواهیم کرد.

راز زیبایی ویکتوریا بکهام بر ملا شد!

ویکتوریا کارولین بکهام ( متولد  17 آوریل 1974 ) یک بازرگان، طراح مد، مدل و خواننده ی انگلیسی است. در ادامه این مطلب از سایت زیبامون به شما خواهیم گفت دلیل جوان ماندن پوست ویکتوریا بکهام چیست!؟

ویکتوریا به دلیل عضویتش در گروهی به نام "اسپایس گرلز "مشهور شد. بعد از تقسیم اسپایس گرلز ، او به عضویت ویرجین رکوردز و تل استار رکوردز در آمد و 4 تک آهنگ را روانه ی بازار نمود. اولین انتشار او توانست در جدول تک آهنگ های UK، رتبه ی 2 را بدست آورد .

ویکتوریا همسر دوید بکهام است و از او دارای 4 فرزند می باشد. در سپتامبر سال 2015 ثروت مشترک این زن و شوهر حدود 508 میلیون یورو تخمین زده شده است .در دهه ی گذشته بکهام به یک استایل شناخته شده و طراح مد معروف تبدیل شده است . به دنبال همکاری با سایر برندها ، او در سال 2008 توانست برند و لیبل منحصر به فرد خود را ایجاد کند. در سال 2012 این برند به عنوان بازیگر ستاره در علایق تجاری خانواده ی بکهام ارزیابی گردید .

 

 

راز زیبایی ویکتوریا بکهام

یکی از دلایلی که پوست ویکتوریا در سن چهل و پنج سالگی هنوز هم زیبایی و درخشش خود را حفظ کرده است خوردن روزانه چهار عدد آواکادو است.

او می گوید:

واقعا چه نیازی به بوتاکس و تزریق هست وقتی جادوی طبیعت را در اختیار داری؟

 

 

طراح مد موفق اعلام کرد میوه‌هایی که حاوی روغن طبیعی و مواد مغذی هستند باعث شده‌اند پوستش درخشان و جوان بماند.

همانطور که گفته شد آواکادو پر از چربی غنی شده است و ویتامین های خوشمزه‌ای مثل ویتامین B ,E  و C دارد.

بدن ما برای تولید کلاژن ، پروتئینی که به پوست قابلیت کشسانی و شفافیت می‌دهد، به ویتامین C نیاز دارد. در حالی که ویتامین E قابلیت آنتی اکسیدان و سم‌زدایی دارد و از پوست در برابر اشعه‌های مضر تابش نور خورشید مراقبت و محافظت می‌کند.

البته از انجایی که آواکادو میوه گرانی است شاید این روش برای افراد عادی که دنبال مراقبت از پوست خود هستند روش زیاد مناسبی نباشد.

در واقع علتی که روی این میوه تاکید شده به خاطر روغن زیادی است که در خود جای داده است. یک آواکادو تقریبا سیصد و پنجاه کالری ، بیست و دو گرم چربی و ده گرم فیبر دارد که تقریبا چهل درصد از میزان فیبر روزانه‌ای که بدن شما به آن نیاز دارد را به راحتی تامین می‌کند.

رژیم غذایی ویکتوریا بکهام

اگر در نظر بگیریم که رژیم ویکتوریا روزانه حاوی دو هزار کالری باشد این مقدار آواکادو تقریبا هزار و چهارصد کالری از رژیمش را شامل می‌شود و جای زیادی برای مصرف سایر مواد غذایی باقی نمی‌گذارد.

اورلا والش، یک متخصص تغذیه بعد از شنیدن این خبر اظهار تعجب کرد و گفت وقتی شنیده است که ویکتوریا روزی چهار آواکادو می‌خورد واقعا متعجب شده است چون این میوه به شدت چاق کننده است ولی ویکتوریا هیکل لاغری دارد.

این متخصص اعلام کرد وابستگی به رژیم‌هایی که حول محور یک میوه یا غذای خاص می‌گردند روش چندان مناسبی نیست و ممکن است برای فرد مشکل ایجاد کند چون قرار دادن یک میوه یا ماده غذایی در صدر حرم غذایی روزانه باعث می‌شود جا برای سایر مواد غذایی کم شده و در نتیجه تنوع از رژیم غذایی حذف شود و این اصلا برای بدن مفید نیست.

"فقط خوردن آواکادو یک رژیم کامل محسوب نمی‌شود. شما به حبوبات، پروتئین و سایر میوه ها نیاز دارید. زیاده‌روی در هیچ چیزی خوب نیست. او همچنین اضافه کرد که باید به یاد داشته باشید  این میوه یک گیاه معجزه آسا نیست که بتواند به راحتی از افزایش سن شما جلوگیری کند و پوست شما را در برابر چین و چروک و همه مشکلات پوستی حفظ کند.

در واقع با وجود اینکه آواکادو پر از چربی و روغن‌های معدنی است اما مقدار خیلی کمی پروتئین دارد و برای بازسازی سلول‌های پوستی پروتئین نقشی اساسی را ایفا می‌کند.

در واقع واضح است که دلیلی که ویکتوریا پوست درخشان و بی عیب و نقصی دارد تنها یک چیز نیست. ژنتیک خوب، نوشیدن آب به اندازه کافی و مرطوب نگه داشتن پوست و عمل به یک رژیم کاملا تایید شده برای مراقبت از پوست، می‌تواند از دلایل دیگری باشد که به این طراح مد چهل و پنج ساله موهبت داشتن یک پوست بی عیب و نقص را داده است.

رژیم های سخت و یک طرفه هیچوقت راه مناسبی برای رسیدن به چیزی که می‌خواهیم نیستند.

در واقع در کنار استفاده از آواکادو، ویکتوریا از روش‌های به شدت متنوع و حتی آسان برای حفظ پوست خود استفاده می‌کند.

باور عموم این است که سلبریتی‌ها برای رسیدن به یک ظاهر معقول معمولا پول زیادی خرج می‌کنند اما ظاهرا برای همسر زیبای دیوید بکهام پول حرف اول را نمی‌زند.

جوان ماندن پوست صورت ویکتوریا بکهام با ماساژ

یکی از روش‌هایی که ویکتوریا برای زیبا ماندن و جوان نگه داشتن پوست خود استفاده می‌کند ماساژ صورت است. او در استوری اینستاگرامش درباره اینکه تا چه حد به اینکار علاقه دارد و آن را جدی می‌گیرد با مخاطبانش صحبت کرد. احتمالا از معجزه ماساژ صورت برای جوان‌سازی و طراوت پوست آگاه هستید. اگر این ماساژ به شیوه مناسب انجام شود می‌تواند از چین و چروک و حتی آکنه های پوستی جلوگیری کند. شما میتوانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت روش‌های متفاوت ماساژ صورت در خانه را پیدا کنید و با پیش گرفتن یک روتین منظم هم از استرس‌های روزانه خود بکاهید و هم به پوست خود زیبایی و طراوت را هدیه کنید.

یکی دیگر از مواردی که ویکتوریا اعلام کرد به او برای حفظ پوستی جوان کمک می‌کند استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی و ارگانیک است. این طراح چهل و پنج ساله بیان داشت که مخالف سرسخت محصولات شیمیایی است و تا جایی که بتواند از مصرف آنها دوری می‌کند. شما نیز می‌توانید در خانه و با استفاده از مواد خانگی و محصولات بدون ضرر و ارزان قیمت برای خود ماسک‌های متنوع درست کنید و از مصرف محصولات صنعتی و پر خطر که معمولا گران قیمت نیز هستند اجتناب کنید.

این مورد نیز به راحتی با سرچ در اینترنت امکان‌پذیر است و نیاز نیست به متخصص پوست و تغذیه مراجعه کنید  و با صبوری و تلاش خودتان می‌توانید پوست خود را از پیری زودرس نجات دهید.

 

 

در کنار این موارد شما باید یک امر مهم دیگر را نیز فراموش نکنید و آن مرطوب نگه داشتن پوست است.

یک پوست خشک و بی‌آب زودتر چروک و پیر می‌شود و طراوت خود را از دست می‌دهد. ویکتوریا در اینستاگرامش درباره این مورد نیز صحبت کرده است. او اعلام کرد یکی از اصل‌هایی که همیشه به آن پایبند است نوشیدن مقدار زیادی آب و مرطوب نگه داشتن پوستش است. برای این کار شما می‌توانید از بازار، مرطوب کننده‌های طبیعی تهیه کنید یا مجددا در خانه اقدام به ساخت ماسک و مرطوب کننده‌های مناسب کنید. ماسک‌های مرطوب کننده از آسان‌ترین ماسک‌های خانگی هستند و شما می‌توانید حتی با ترکیب‌های ساده از پیری زودرس پوست خود جلوگیری کنید.

اگر زیاد تمایل به خوردن آب ندارید، میوه و سبزیجات بیشتری بخورید و با روش‌های دیگر آب مورد نیاز پوست خود برای شاداب ماندن را تامین کنید.

مورد دیگری که ویکتوریا در اینستاگرامش به آن اشاره کرد نحوه صحیح آرایش کردن است. ویکتوریا در استوری‌ای که همراه با آرایشگرش منتشر ساخت فاش کرد که هنگام استفاده از کرم پودر فقط و فقط از اسفنج استفاده می‌کند چون اینکار باعث جذب بهتر کرم پودر شده و از سوی دیگر پخش کردن کرم پودر با دست باعث چین و چروک پوست می‌شود. ویکتوریا همچنین با انتشار عکسی از خودش در حال استفاده از ماسک دور چشم، به این واقعیت که پوست اطراف چشم به شدت حساس است و باید از آن مراقبت ویژه شود نیز اشاره کرده است.

در واقع پوست دور چشم یکی از اولین اجزای صورت است که در آن چین و چروک ایجاد می‌شود و مراقبت از آن به شدت حساس و ضروری است.

 

توصیه های وکتوریا بکهام در مورد زیبایی پوست

مورد دیگری که مدل ویکتوریا برای مراقبت از پوست به آن اشاره کرد، استفاده از مواد مغذی‌ای است که از پوست محافظت می‌کنند. همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم یک پوست سالم به مقادیر مناسبی از ویتامین‌ها و پروتئین برای جوان ماندن و درخشندگی نیاز دارد و شما خیلی راحت می‌توانید با یک رژیم غذایی مناسب به نیازهای اولیه پوست خود جواب دهید و روند پیری زودرس را با دستان خود کم کنید. همینطور می‌توانید از طریق مشورت با یک دکتر پوست یا مشاور تغذیه، استفاده از مکمل‌های غذایی را شروع کنید.

یکی دیگر از مواردی که یک پوست سالم به آن نیازمند است نور کافی خورشید است. سعی کنید تا می‌توانید خود را در معرض نور قرار دهید یا از قرص‌ها و کپسول‌های ویتامین دی استفاده کنید تا پوست شما از این مورد نیز بی بهره نماند.

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید سلامت لب‌هاست. لب‌ها یکی از اصلی‌ترین اجزای صورت هستند و خیلی سریع در هنگام معاشرت با دیگران به چشم می‌آیند. اگر لب‌های شما پوسته پوسته یا خشک باشد ناخواسته این باور که شما دچار بیماری‌ هستید یا چندان سلامت نیستید را در مخاطب ایجاد می‌کند. سعی کنید لب‌هایتان را با چرب کننده‌های طبیعی همواره چرب و براق نگه دارید و نگذارید خشک شوند. ویکتوریا به این موضوع که همیشه به سلامت و زیبایی لب‌هایش توجه می‌کند اشاره و اعلام کرد ترجیح می‌دهد از رنگ‌های کمرنگ و مات استفاده کند تا لب‌هایش جلوه طبیعی خود را حفظ کنند.

در یک جلسه سوال و جواب که ویکتوریا قبل از برپایی افتتاحیه کمپانی لوازم آرایشی جدیدش در اینستاگرام برگزار کرده بود، به طرفدارانش اجازه داد هر سوالی که راجع به روتین مراقبت از پوستش دارند بپرسند و در جواب سوالات خیلی از مخاطب‌ها، از برند‌های محبوبی که برای کرم پودر، خط لب و مرطوب کننده استفاده می‌کند، پرده برداری کرد.

همانگونه که دیدید این مدل چهل و پنج ساله برای حفظ سلامت پوست و جوانی خود تلاش زیادی می‌کند و روش‌های فراوانی دارد. در نتیجه رسیدن به پوستی سالم و جوان ماندن آنقدرها هم دور از دسترس نیست، فقط کافی‌ است در این راه کمی صبوری به خرج دهید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو