زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (۲۹۳)

زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (۲۹۳)


منبع: پرشین وی

622

1398/9/4

20:42


متین ستوده بازیگر جوان کشورمان که سریال یادآوری نقطه عطف کارنامه کاری وی بود با سریال لیسانسه ها به اوج شهرت رسید و در این شب ها در نقش ترانه در فوق لیسانسه ها حضور دارد.

زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (۲۹۳)

متسن ستوده بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان از سن ۷ سالگی در عرصه هنر فعالیت دارد و تا کنون در سریال های مختلف تلویزیونی هنرنمایی کرده است. این بازیگر جوان امسال با حاشیه جنجالی روبرو شد و تا جایی این حاشیه ادامه داشت که وی مجبور به عذرخواهی شد. بازیگر سریال فوق لیسانسه ها احساساتی بوده و خود را عاشق بچه ها می داند و به زاده گاه پدری اش یعنی لرستان و مردم خرم آباد افتخار می کند. در ادامه جزئیات بیشتر درباره زندگی متین ستوده را در پرشین وی بخوانید

زندگی متین ستوده بازیگر جوان

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران و دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد. وی در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کرده است

متین ستوده در زمان خردسالی دو بار تجربه بازیگری را به خاطر حضور پدرش در صدا و سیما به دست آورد؛ یک بار به سن ۱۰ سالگی در نقش نوه مرحوم حمیده خیرآبادی در سریال “این خانه دور است” و بار دیگر در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی در سریال “بازنشستگی”؛ البته پس از این دو نقش، پدرش با بازی کردن او به دلیل عقب افتادن از درس تا مدتی مخالفت کرد.

زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (293)

متین ستوده

متین ستوده دوران جوانی در کلاس‌های بازیگری شرکت و فعالیت حرفه‌ای خود را با حضور در همین کلاس‌های بازیگر شروع کرده است.  در سال‌های اخیر در سینما و تئاتر فعالیت کرده؛ اما عمده حضورش در عرصه بازیگری در حوزه تلویزیون و سریال بوده است.

«میکائیل»، «لیسانسه‌ها»، «سرّ دلبران» و «فوق‌لیسانسه‌ها» ازجمله مجموعه‌های مشهوری است که این بازیگر در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است.

زندگی متین ستوده

کودکی متین ستوده در کنار خواهر و برادرش

خانواده متین ستوده

پدر متین کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش ۳۵ سال همه عمر و زندگی اش را وقف دانش بچه ها کرد. مادر متین ۳۵ سال معلم کلاس اول دبستان بوده. خواهری بزرگتر از خودش داره به نام مریم و برادری بزرگتر به نام مانی، که خدای بزرگ اونها را در قالب خانواده به متین ارزانی داشته و اینکه متین مجرده می باشد و تا بحال ازدواج نکرده است.

زندگی متین ستوده

متین ستوده در کنار پدر و مادرش

بهترین درسی که متین ستوده از زندگی گرفت؟

متین ستوده :هیچ کس به اندازه پدر و مادرم از خوشحالی من خوشحال نمی شه. مطمئن باش هیچ آدمی به اندازه پدر و مادرت از خوشحالی تو خوشحال نمی شن و به همون اندازه هم پدر و مادرت به اندازه غمگین بودن تو غصه نمی خورن، این را از متین ستوده همیشه به یادگار یه گوشه از قبلت بنویس.

زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (293)

زندگی متین ستوده

نظر متین ستوده درباره خودش

یه اردیبهشتی احساساتی و خالص که بی نهایت به خانواده ام وابسته ام، حیوانات را خیلی دوست دارم، گل و طبیعت را خیلی دوست دارم، خیلی بیش از حد حساسم اما بیشتر سعی می کنم که با منطقم جلو برم. جوری که احساساتم به منطقم غلبه نکنه. بچه ها را خیلی دوست دارم چون معتقدم فرشته هایی هستند که مهربونی و راستی در بند بند وجودشون خلاصه شده، عین آب زلالند و مثل بهار زیبا و خواستنی. هر جوری که نگاهشون کنی خودِ خودِ زندگی هستند.

ماجرای عاشق شدن متین ستوده و فرصتی که از دست رفت

خانم ستوده ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او در آخرین مصاحبه اش گفته است که :چند سال پیش یک نفر صادقانه دوستم داشت و ولی من بی رحمانه با او صحبت کردم و وقتی که متوجه این موضوع شدم برگشتم اما پذیرفته نشدم چون جایم پر شده بود و من دیر برگشتم.

زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (293)

متین ستوده و برادرش

شهرت متین ستوده با سریال های یاداوری و لیسانسه ها

متین ستوده شیوا در سریال یادآوری :بخشی از این اتفاق خوش شانسی من بود، خُب مثل هر کار دیگه ای با من تماس گرفته شد و من به دفتر آقای حجت قاسم زاده رفتم. از اونجایی که نقش شیوا به شدت خاص بود و آقای قاسم زاده روی این نقش حساس بودند از من تست گرفتن و من یکی دو تا مونولوگ و صحنه را براشون بازی کردم، چند روز بعد دوباره به دفترشون رفتم و مونولوگ هایی را که برام ایمیل کردند را براشون بازی کردم و همون روز برای نقش شیوا انتخاب شدم و فیلمنامه به دستم رسید و قرارداد کار را بستم و از اواخر شهریور و مهر سال گذشته، کار را شروع کردیم.

زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (293)

زندگی متین ستوده و خواهر زاده اش

سریال لیسانسه‌ها

سریال لیسانسه‌ها نخستین بار در دی ماه سال ۹۵ به تلویزیون در قالب ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای روی آنتن تلویزیون رفت. کارگردانی این سریال توسط «سروش صحت» انجام گرفت و تهیه کننده آن «رضا جودی» بود.

در ابتدا کسی فکر نمی‌کرد که این سریال بتواند چنین موفقیتی به دست آورد و به چنین محبوبیتی در میان مردم دست پیدا کند.

از بازیگران این مجموعه میتوان «امیر حسین رستمی»، «امیر کاظمی»، «هوتن شکیبا»، «متین ستوده»، «بیژن بنفشه خواه» و خیلی دیگر از کمدی کاران ایرانی را نام برد.

زندگی متین ستوده

متین ستوده در لیسانسه ها

لیسانسه‌ها ۲

پس از موفقیتی که فصل اول این مجموعه به دست آورد، تهیه کنندگان سریال خیلی زود به فکر ساخت سری دوم «لیسانسه‌ها» افتادند و در همان روز‌های نخستین بعد از پخش فصل اول، ساخت لیسانسه‌ها ۲ آغاز شد و نهایتا کمتر از ۱ سال بعد، در آذر ماه ۹۶، «لیسانسه‌ها ۲» در قالب ۴۰ قسمت منتشر شد.

سروش صحت به خوبی توانست از محبوبیت فصل اول سریال استفاده کند و کمی طنز سیاسی را چاشنی سریال قرار داد و به شدت با واکنش مثبت از سوی مخاطبین مواجه شد.

زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (293)

زندگی متین ستوده بازیگر لیسانسه ها

فوق لیسانسه‌ها

در پایان فصل ۲ سریال، شاهد دیالوگ‌هایی بودیم که خبر از ساخت سری سوم، با عنوان «فوق لیسانسه‌ها» می داد. کمی بعد از اتمام فصل ۲ سریال لیسانسه‌ها، اخباری منتشر شد که درآن مهدی روشن روان جزئیاتی از ساخت «فوق لیسانسه‌ها» را افشا کرد.

ساخت فصل سوم در اواخر اسفند ماه ۹۷ کلید خورده و در پاییز ۹۸، سریال به پخش تلویزیونی رسید.

زندگی متین ستوده

سریال فوق لیسانسه ها

صحبت‌های سروش صحت پیرامون فوق لیسانسه‌ها

سروش صحت، کارگردان این مجموعه پیرامون فصل سوم یعنی «فوق لیسانسه‌ها» توضیح داد که: لیسانسه‌ها طنزی بر اساس روایت‌های جامعه و مشکلات آن بود و مردم توانستند با لحظه به لحظه آن همذات پنداری کنند. این واکنش از سوی مخاطبین سبب شد تا عنوان جدید را به نگارش درآوریم. اما این بار لیسانسه‌ها نیست، بلکه «فول لیسانسه‌ها» است.

او تاکید کرد که فوق لیسانسه‌ها در ادامه فصول قبلی ساخته می‌شود، صحت همچنین افزود که بازیگران اصلی فصل‌های قبلی در این سریال حضور دارند و باید شاهد حضور چهره‌های جدید نیز باشیم.

زندگی متین ستوده

بازیگر سریال فوق لیسانسه ها

سروش صحت در مورد عنوان خود افزود: لیسانسه‌ها را مردم باور کردند، چون با بسیاری از مشاغل و چهره‌ها شوخی شد، او گفت: بعد از سریال «شمعدونی» با خود فکر می کردم که با چه چیزی می‌شود شوخی کرد؟ اینقدر که دست و پای کارگردانان در ساخت طنز بسته است، به فکر این رسیدم که رو به ژانر ملودرام اجتماعی بیاورم. به همین خاطر به این نتیجه رسیدم که لیسانسه‌ها را بر اساس همین کم ظرفیتی در شوخی و عدم انتقادپذیری جامعه بسازم.

زندگی متین ستوده

نمایی از سریال فوق لیسانسه ها

زندگی متین ستوده و صحبت های درباره کار در تلویزیون

مطرح شدن در تلویزیون آسان نیست

حالا متین ستوده تعداد زیادی سریال در کارنامه‌اش دارد که از آن جمله می‌توان به سه دونگ سه دونگ،
چمدان، غیرعلنی، یادآوری، میکائیل، فاخته، زمین انسان‌ها، زمانه، راستش را بگو،
پروانه و عملیات ۱۲۵ اشاره کرد. «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت، که ستوده در آن
بازی کرده است و با توجه به این سابقه به نظر می‌رسد این بازیگر جوان یکی از استعدادهای
خوب بازیگری است که در سال‌های آینده خیلی بیشتر از حالا مطرح خواهد شد.

در میان بازیگران جوانی که تقریبا هم سن و سال شما هستند، این فرصت را پیدا کردید که در آثار جدی‌تر و مهم‌تری بازی کنید. سریال یادآوری و بعد میکائیل اتفاقات خوبی را برای شما رقم زدند. این اتفاقات به شانس مربوط است یا بازیگری برایتان واقعا جدی بود؟

زندگی متین ستوده

متین ستوده و خانم های بازیگر

به نظرم خیلی هم خوش‌شانس نبودم، اگر همین طور که می‌گویید یادآوری و میکائیل برای من خوب بوده،
احتمالا به این دلیل است که بازیگری از همان ابتدا برایم جدی بود و برایش خیلی تلاش کرده و می‌کنم.
هر چند الآن پنج سال از «یادآوری» می‌گذرد، اما اتفاقی که می‌خواستم برایم رخ نداد،
توقعی که از خودم داشتم برآورده نشد و البته که خودم اشتباهاتی کرده‌ام،
اما شرایط هم بی‌تاثیر نبود.

دوست داشتم اتفاقات بهتر و خاص‌تری برایم رخ بدهد. قطعا کـوتاهی از خــودم بوده،اما به نظرم شرایط امروز تلویزیون طوری است که مطرح شدن در آن ساده نیست. قدیم‌ها با یک یا دو سریال اتفاقات ویژه‌ای برای بازیگر می‌افتاد، ولی حالا خیلی سخت‌ شده است. احساس می‌کنم هنوز اتفاقی که مد نظرم بود، بعد از این همه کار رخ نداده است.

زندگی متین ستوده

زندگی متین ستوده بازیگر جوان ایرانی

منظورتان این است که در گذشته یکی دو نقش خوب، ‌کافی بود که همه مردم یک بازیگر جوان را بشناسند!

بله، دقیقا. امروز مردم سرگرمی‌ها و مشغله‌های زیادی دارند و شناخته شدن خیلی سخت‌تر شده است.

اما فکر می‌کنم حالا دیگر خیلی‌ها شما را می‌شناسند!

نه به اندازه‌ای که من توقع داشتم. متاسفانه همکارانم بعضی از کارهای مرا ندیده‌اند
و حتی به برخی از دوستان باید توضیح بدهم در کدام فیلم و سریال بازی کرده‌ام،
اما قدیم‌ها یکی دو سریال خوب کافی بود تا همه یک بازیگر جوان را بشناسند.

زندگی متین ستوده

عکس های متین ستوده

بازی در نقش طنز برای شما که اول کار هستید، ترسناک نیست؟

قبل از لیسانسه‌ها، یکی دو سریال طنز بازی کرده بودم؛ یکی در سریال «غیرعلنی» و همین طور نقش کوتاهی
در سریال «سه دونگ، سه دونگ» به کارگردانی شاهد احمدلو. البته در این نقش‌ها خیلی طنازی
نداشتم و نقشم طوری نبود که بازی خاصی انجام بدهم. با این همه اوایل کمی می‌ترسیدم،
چون نمی‌خواستم بیننده مرا به عنوان بازیگر طنز بشناسد و در ذهنش این طوری جا بیفتد
که متین ستوده، بازیگر طنز است و شکر خدا این اتفاق برای من نیفتاد.

با سریال‌های «یادآوری» و «میکائیل» درام تلویزیونی را تجربه کردم و با خیال راحت‌تری بازی در سریال لیسانسه‌ها را که یک سریال بلند طنز است، پذیرفتم. دیگر نگران نیستم که مبادا در یک قالب گرفتار بشوم و مخاطب مرا در آثار جدی نپذیرد.

به بازی در سریال طنز علاقه دارید؟

بله. بازی در نقش طنز را دوست دارم، بخصوص سریالی مانند لیسانسه‌ها که یک گروه حرفه‌ای آن را تولید می‌کند.

زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (293)

زندگی متین ستوده

پس برنامه‌ شما این است که یک خط در میان آثار طنز و ملودرام بازی کنید. درست است؟

راستش را بخواهید در این باره برنامه‌ریزی دقیقی ندارم، چون معتقدم خیلی چیزها در مسیر کار و در طول زمان اتفاق می‌افتد. باید با زمان پیش رفت و دید که چه اتفاقی می‌افتد.

نمی‌توانم بگویم در آینده اصلا طنز کار می‌کنم یا قصدم این است که فقط طنز کار کنم؛
هیچ برنامه‌ای در این باره ندارم. تنها چیزی که می‌توانم برای آن برنامه‌ریزی کنم، این است
که در فیلم‌ها و سریال‌های خوب بازی کنم؛ کارهایی که کارگردان و گروه تولیدشان حرفه‌ای
هستند و فیلمنامه خوبی دارند.

نقشی که در این سریال بازی می‌کنید، ویژگی خاصی ندارد!

ترانه دختری ساده است که بتازگی عقد کرده و همراه همسرش به دنبال خانه می‌گردد. دغدغه‌ خاصی ندارد، در عوالم خودش سیر می‌کند و فقط در فکر زندگی مشترکش است.

زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (293)

متین ستوده و مادرش

جنس بازی شما در این سریال خیلی طنز نیست و به نظر می‌رسد خیلی نقش بازی نمی‌کنید!

گرچه سریال لیسانسه‌ها طنز است، اما فیلمنامه و نقش ترانه طوری نوشته شده که خیلی
لازم نیست من به عنوان بازیگر کار خاصی انجام بدهم. به نظر خودم آدم طنازی نیستم
و به همین دلیل سعی می‌کنم آن چیزی را که در فیلمنامه نوشته شده، درست اجرا کنم،
چون متن به اندازه کافی طنز هست و نیازی نیست که بخواهم کار ویژه‌ای انجام بدهم.

در سریال‌های دیگری مثل «سه دونگ سه دونگ» هم همین طور بود؟

آن زمان خیلی کم‌تجربه بودم؛ هم به لحاظ تجربه و هم از نظر ذهنی و فکری با الآن خیلی فرق می‌کردم.

یعنی اگر الآن قرار بود آن نقش را بازی کنید، طور دیگری آن را ایفا می‌کردید؟

اگر الان همان نقش به من پیشنهاد شود، اصلا آن را بازی نمی‌کنم!

زندگی متین ستوده

پدر و برادر متین ستوده

چرا؟ نگران نیستید آقای احمدلو که کارگردانی سریال را به‌عهده داشت یا دیگرانی که شما را برای آن نقش انتخاب کردند، ناراحت بشوند؟

چرا باید با تجربه‌ای که الان دارم آن نقش را بازی کنم؟ امروز پخته‌تر و باتجربه‌تر شده‌ام و از آن مرحله گذشته‌ام. نقشی که در سریال «سه‌ دونگ سه دونگ» بازی کرده‌ام یک مرحله از زندگی کاری من بود که باید آن را پشت‌سر می‌گذاشتم و حالا خیلی بد است که بخواهم به گذشته برگردم.

اگر الان با تجربه امروز و همه اتفاقاتی که در این سال‌ها برای من رخ داده، نقشم در سریال
«سه دونگ سه دونگ» پیشنهاد بشود، قطعا آن را رد می‌کنم. به نظرم این اصلا جای تعجب
ندارد و پر واضح است که هر بازیگر دیگری هم همین کار را می‌کند.

زندگی متین ستوده و جنجال حضور وی در اکران فیلم مسخره باز در هتل اسپیناس پلاس

ستوده در سال‌هایی که به‌شهرت رسیده، کمتر دچار حاشیه شده است؛ اما حضورش در مراسم اکران «مسخره‌باز» در فضای مجازی سروصدای زیادی کرد.

پوشش ستوده در مراسم فوتوکال این فیلم باعث شد عکس و ویدئوی او در فضای مجازی منتشر شود. بخشی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از نوع پوشش این بازیگر انتقاداتی کردند.

زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (293)

تیپ جنجالی متین ستوده

واکنش متین ستوده به حواشی اکران خصوصی مسخره باز و انتقاد به پوشش او

بعد از حواشی اکران خصوصی فیلم مسخره باز صبح نو گفتگویی با متین ستوده انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

درباره حواشی حضورتان در اکران «مسخره‌باز» نظری ندارید؟

تیپ و پوشش من معمولا تداوم و ثبات مشخصی داشته و عجیب‌و‌غریب نبوده است.
راستش خودم هم از این واکنش‌ها جا خوردم. برخی کاربران فضای مجازی بعد از این اتفاق
شروع به فحاشی کرده‌اند که واقعا دلیلش را نمی‌دانم.

یعنی فکر می‌کنید انتقادات مطرح‌شده درست نیست؟

من در تضاد با شرایط جامعه لباس نپوشیدم. لباس‌هایم پوشیده است و مو‌های من مانند دفعات قبل بوده است. حتی در عکس‌های صفحه شخصی‌ام مشخص است که در مراسم اکران «مسخره‌باز» مانند مراسم‌های دیگر بوده‌ام. من در اکران خصوصی فیلم «شعله‌ور» کت‌و‌شلوار پوشیده بودم؛ اما آن موقع حاشیه‌ای ایجاد نشد.

زندگی متین ستوده

پوشش جنجالی خانم های بازیگر

بیشتر از عکس‌ها، ویدئوی حضورتان در فرش قرمز سروصدا کرد. آن را دیده‌اید؟

فیلم‌گرفتن و انتشار ویدئو در چنین مراسم‌هایی کار غلطی است. آنجا برای عکس‌گرفتن است.

به‌هرحال، محیط عمومی است و امروز هرکسی تلفن‌همراه دارد. می‌توان از فیلم‌گرفتن جلوگیری کرد؟

بله، درست است؛ ولی چرا باید فقط از من فیلم تهیه کنند و سپس انتشارش حاشیه‌ساز شود. طبیعی است که وقتی درمقابل عکاسان درحال عکس‌گرفتن هستید، ژست‌های مختلفی می‌گیرید و این‌ها در ویدئو ممکن است عجیب به‌نظر برسد.

در فضای مجازی، کاربرانی با سلایق مختلف به این ماجرا واکنش نشان دادند؛ البته هرکدام با نگاهی متفاوت. این واکنش‌ها را دیده‌اید؟

انگار بعضی‌ها با آراسته بودن مشکل دارند. هیچ‌وقت به آنچه نیستم، تظاهر نکردم.
همیشه در حریم خصوصی یک شکل بوده‌ام و حتی در صفحه شخصی‌ام سعی کرده‌ام
به خودم نزدیک باشم. اصلا قصدم این نبوده که بخواهم برخلاف قوانین مملکت کاری بکنم.

زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (293)

زندگی متین ستوده بازیگر

برخی کاربران خانم می‌گویند چطور بابت پوشش خاص در خیابان به آن‌ها تذکر داده می‌شود؛ اما بازیگران محدودیتی ندارند؟

این مورد صرفا درباره من نیست و این نظر را درباره بیشتر همکاران من می‌دهند.

انتقاد دیگر از این زاویه است که شما را به‌عنوان بازیگر صداوسیما می‌شناسند و از این نظر، با بازیگر سینما متفاوت‌اید. درست است؟

من بازیگرم. اینکه بیشتر در تلویزیون کار کرده‌ام، دست خودم نبوده است. من بازیگر تلویزیون،
تئاتر و سینما هستم. اگر مجری تلویزیون بودم، احتمالا این انتقاد‌ها بر من وارد بود.
الان هم اصلا بابت این هجمه‌ها خوشحال نیستم.

مثلا وقتی برای خرید به پاساژ بروم، قاعدتا با این تیپ و پوشش نیستم. اینجا مراسم فوتوکال فیلم سینمایی بوده است. ممکن است برخی بگویند فلانی در تلویزیون با آن ظاهر است و اینجا جور دیگری، خب طبیعی است که نقش و بازیگری یک چیز است و زندگی شخصی فرد چیزی دیگر.

زندگی متین ستوده

متین ستوده

شاید برای عده‌ای این‌طور تصور شود که شما عمداً با این ظاهر حضور پیدا کرده‌اید تا خبرساز شوید. مخالف‌اید؟

نیت من برای حضور در این مراسم به‌هیچ‌وجه حاشیه‌سازی نبود. فقط خواستم لباس‌هایم با آن مراسم تناسبی داشته باشد. از کمد لباسم لباس را انتخاب کردم و نتیجه‌اش این شد.

این همه حاشیه و دیده‌شدن برای خودم هم عجیب است. قصد این را نداشتم برخلاف
موازین جمهوری اسلامی اقدامی انجام دهم و نمی‌خواستم جلب توجه کنم.
خودم گمان کردم پوشش و تیپم شبیه چیزی است که همیشه بوده‌ام. کاش کمی به همدیگر احترام بگذاریم.

به‌هرحال شما بازیگر هستید. در چنین مواقعی وارد حاشیه می‌شوید. قبول ندارید؟

آدم انتقاد را گوش می‌دهد و آن را قبول یا رد می‌کند؛ اما توهین به آدم‌ها واقعا زشت است. اگر به‌دنبال حاشیه‌سازی بودم، در این سال‌ها به‌سمتش می‌رفتم. قصدم این بود لباسی بپوشم که آراسته باشد؛ اما اگر مردم آن را نپسندیده‌اند، شخصا از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

زندگی متین ستوده

متین ستوده و سمیرا حسینی

متین ستوده به دادسرای ارشاد احضار شد

در پی درخواست‌های متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد تهران صبح امروز متین ستوده بازیگر سینما به دادسرای ارشاد احضار شد.

پیش از این متین ستوده در جریان اکران خصوصی یک فیلم سینمایی با ظاهری نامتعارف حاضر شده بود که همین امر موجب درخواست‌های متعدد مردمی برای تعقیب وی شد که وی صبح امروز در دادسرا حاضر شد.

واکنش وزیر ارشاد به پوشش جنجالی متین ستوده

وزیر فرهنگ در واکنش به حواشی ایجاد شده پیرامون موضوع پوشش تعدادی از بازیگران سینما
در مراسم آغاز اکران یکی از فیلم‌های سینمایی گفت که این افراد از کسانی هستند که
در برنامه‌های تلویزیونی نیز حضور دارند و همچنین فضای آن مراسم رسمی نبوده که آنها
بخواهند برای حضور از ما اجازه بگیرند.

زندگی متین ستوده

زندگی متین ستوده

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ
به پرسش خبرنگاری درباره‌ تصمیم برخی از نمایندگان مجلس برای پرسش از او درباره‌ وضعیت
پوشش تعدادی از بازیگران سینما در آغاز اکران یکی از فیلم‌های سینمایی، اظهار کرد:
این افراد از کسانی هستند که در برنامه‌های تلویزیونی نیز حضور دارند. همچنین فضای
آنجا فضای رسمی نبوده که این بازیگران بخواهند از وزارت ارشاد برای حضور اجازه بگیرند.

متین ستوده عذرخواهی کرد

متین ستوده بازیگر شناخته شده کشور، اخیرا به دلیل پوشش نامتعارفش در اکران فیلم مسخره باز، حاشیه‌ساز شده است. تصاویر پوشش وی در این مراسم، به سرعت در شبکه‌های مجازی دست به دست شد و واکنش‌های بسیاری در پی داشت.

زندگی متین ستوده

متین ستوده

بسیاری از کاربران از او انتقاد کرده و لباسش را چندان مناسب با عرف ندانستند، این انتقاد‌ها در
نهایت ستوده را وادار به عذرخواهی کرد. وی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام،
به صراحت برای این اقدامش از مردم به ویژه خانواده شهدا عذرخواهی کرد.

متین ستوده در اینستاگرامش نوشت:

«با توجه به اینکه اخیرا عکس‌هایی از بنده در شبکه‌های مجازی منتشر گردیده است، صرف‌نظر از اینکه هیچگونه نیتی در جهت هنجار شکنی نداشته و ندارم، چنانچه باعث سوءاستفاده برخی شبکه‌های معاند گردیده و موجبات تکدر خاطر برخی از هموطنان عزیز را فراهم نموده است لذا از همه این عزیزان و همچنین خانواده محترم شهدا عذرخواهی می‌نمایم.»

زندگی متین ستوده

متن منتشر شده توسط متین ستوده

خانم ستوده اگر به گذشته بر می‌گشتید همین راه را برای ادامه زندگی انتخاب می‌کردید؟

صد در صد. من راهی طولانی ولی درست را انتخاب کردم خیلی وقت‌ها نا امید و دل سرد شدم
و همیشه فکر می‌کردم که دست بالای دست بسیار است و کسی که پارتی نداشته باشد
نمی‌تواند پیشرفت کند اما خداوند همیشه همراه من بود و من را به جلو هدایت می‌کرد

من از ابتدا از خدا خواستم اگر چیزی به صلاح من است برایم اتفاق بیفتد وگرنه کاری از پیش نمی رفت و خداوند همیشه هوای من را داشت اکنون نیز فکر می‌کنم خدا همراهم است و از من محافظت می‌کند و اگر امدادهایش نبود هرگز به اینجا نمی‌رسیدم.

زندگی متین ستوده بازیگر فوق لیسانسه ها؛ از جنجال هتل پلاس تا عاشق شدن (293)

زندگی متین ستوده بازیگر جوان

آریا پیکس , مجله راه زندگی , فرارو  , جام جم , صبح نو , تسنیم , آفتاب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو