قرص نیو فت فست و آشنایی با نحوه استفاده و عوارض مصرف این دارو

قرص نیو فت فست و آشنایی با نحوه استفاده و عوارض مصرف این دارو


منبع: آرگا

581

1398/9/5

11:23


قرص نیو فت فست از جمله دارو هایی می باشد که از آن برای چاقی و درمان لاغری استفاده می کنند، مکانیزم اثر این داروی چاق کننده به گونه ای می باشد که باعث می شود فرد اشتهای بیشتری به مصرف غذا پیدا کند که در نهایت موجب افزایش وزن کلی وی خواهد شد که در ادامه بیشتر با کاربرد ها و نحوه اثر گذاری آن آشنا می شویم.

همانگونه که لاغری و تناسب اندام یکی از مهم ترین دغدغه های مردم به حساب می آید، چاق شدن هم می تواند برای برخی از افراد همانند یک آرزو باشد، همانطور که می دانید امروزه دارو های چاق کننده بسیار زیادی وجود دارد که به صورت ها و اشکال مختلف دارویی در دسترس مردم قرار دارد که در بین آنها ما قصد داریم به شرح کاربرد های قرص نیو فت فست و نکات مهمی که در مورد مصرف این قرص وجود دارد بپردازیم.

آشنایی با قرص نیو فت فست

افرادی که بسیار لاغر هستند دوست دارند به گونه ای وزن اضافه کنند که در سرتاسر بدنشان این چاقی ظاهر شود نه فقط در قسمت شکم و پهلو ها که برای به دست آوردن آین چاقی می توانند از قرص های نیو فت فست کمک بگیرند اما عده دیگر هم هستند که فقط دوست دارد صورتی پر داشته باشد از این رو شما می توانید از راه های طبیعی چاق شدن صورت استفاده نمایید.

روش های بسیار زیادی برای چاقی یکنواخت بدن وجود دارد که این روش ها می تواند انجام تمرینات ورزشی خاص در کنار داشتن رژیم های غذایی مناسب باشد که قطعا نیازمند اراده و پشتکار فراوانی می باشد. اما در این بین افرادی هم وجود دارند که می خواهند از روش هایی آسان تری نتیجه بگیرند یعنی استفاده از دارو های چاق کننده ای که در بازار وجود دارد.

آشنایی با قرص نیو فت فست

این قرص همانگونه که پیش تر اشاره کردیم باعث بیشتر شدن اشتها و همچنین افزایش بیشتر جذب مواد غذایی می شود که به صورت عمومی باعث چاقی و عضله سازی در تمام قسمت های مختلف بدن می شود، طوری که این دارو می تواند در عرض ۱ ماه شما را به افزایش وزنی حدود ۶ الی ۱۵ کیلو گرم برساند که این دارو ادعا می کند این چاقی غیر قابل بازگشت و همچنین بدون عوارض می باشد، یکی از ویژگی هایی که قرص نیو فت فست دارد این است که تمامی ترکیباتی که برای ساخت آن استفاده شده است کاملا از مواد طبیعی ساخته شده است، اما کسانی که قصد دارند به مصرف این قرص چاقی بپردازند بهتر است از ترکیبات تشکیل دهنده ان آگاهی کاملی داشته باشند.

ترکیبات قرص نیو فت فست

از مهم ترین ویژگی هایی که این قرص ادعا می کند دارد شامل مواردی همچون:

  • ایجاد چاقی یکنواخت در همه اندام ها حتی در قسمت صورت
  • افزایش یافتن اشتها
  • عدم چاقی در قسمت های شکم و پهلو ها
  • کمک فراوان به ماهیچه سازی
  • افزایش جذب هر چه بیشتر مواد غذایی
  • چاقی بدون برگشت
  • جایگزین شدن ماهیچه به جای چربی
  • خالی بودن از عوارض جانبی خاص
  • چاق کننده صورت
  • مناسب برای استفاده خانم ها و آقایون
  • کاملا گیاهیی

نحوه مصرف فت فست

نحوه دقیق مصرف قرص نیو فت فست به صورت کامل و جامعی بر روی قسمت بروشور این قرص نوشته شده است که با مطالعه دقیق آن از طریقه مصرف صحیح آن آگاه می شوید، اما مصرف این قرص روزانه ۲ مرتبه می باشد یکی ۲ ساعت قبل از نهار، و دیگری ۱ ساعت قبل شام باید مصرف شود.

آشنایی با قرص نیو فت فست

چگونه به تهیه اصل نیو فت فست بپردازیم؟

به دلیل وجود نمونه های تقلبی این قرص و دیگر قرص های چاق کننده توانایی تشخیص اصل و نوع تقلبی این قرص ها ناممکن می شود، از این رو شما می توانید برای اطمینان از اصل بودن این محصول کد رهگیری آن را خراشیده و شماره ای که بر روی جعبه حک شده است ارسال کنید. هر قوطی از قرص نیو فت فست شامل ۶۰ عدد قرص ۷۰۰ میلی گرمی است.

البته راه های دیگری هم برای تشخیص اصل و تقلبی بودن آن وجود دارد مانند: پلمپ هولوگرام Security Genuine بر روی دو سر بسته بندی جعبه قرص، نوشته شدن کلمه New Fat Fast به صورت برجسته بر روی جعبه محصول، حک لوگو فت فست بر روی تمام قرص ها، حک لوگوی فت فست Fat Fast بر روی قسمت در قوطی. شما می توانید با توجه به این نکات از اصل بودن محصولی که خریده اید اطمینان کامل حاصل نمایید.

ویزگی های قرص نیو فت فست

عوارض جانبی فت فست

هر مکمل دارویی و غذایی می تواند بنا به تاثیراتی که بر روی فرد می گذارد هم رضایت بخش باشد و هم عوارضی در بر داشته باشد، که در مورد مصرف قرص نیو فت فست می توان گفت که عوارض جانبی این قرص تماما به فرد مصرف کننده بستگی دارد. اما می توان در کل گفت دارای عوارض جانبی خاصی نمی باشد، از این رو شما می توانید برای اطمینان کامل در این موضوع با یک پزشک مشورت نمایید.

نکاتی مهم در مورد مصرف نیو فت فست

  • اگر با مصرف این قرص دچار هر گونه حساسیت شدید مانند تنگ شدن تنفس، ورم کردن صورت، زبان و لب ها، ایجاد گلو درد شدید حتما به اورژانس مراجعه نمایید.
  • در صورتی که هر گونه آلرژی نسبت به غذا ها و دارو ها دارید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • زنان باردار و شیر ده نباید از این قرص استفاده کنند.
  • کسانی که دچار مشکلات کبدی و کلیوی هستند نباید به مصرف این قرص بپردازند.
  • بهترین توصیه برای افرادی که می خواهد چاق شوند این است که حتما در کنار مصرف این قرص از یک رژیم غذایی و مناسب استفاده کنند.
  • اگر می خواهید بهترین نتیجه را از مصرف این قرص بدست آورید بهتر است آن را به صورت منظم مصرف نمایید.
  • اگر مصرف ۱ نوبت را فراموش کرده اید به محض به یاد آوردن به مصرف آن بپردازید به شرط آنکه نزدیک به تایم بعدی استفاده نباشد.
  • از مصرف همزمان قرص نیو فت فست با دیگر دارو ها جدا خودداری کنید چرا که قابلیت این را دارند که اثرات قرص را کاهش دهد.
  • توجه داشته باشید مصرف این قرص چاقی برای افراد بالای ۶۰ سال و همچنین کودکان زیر ۱۴ سال مناسب نیست.

تاثیرات مفید قرص نیو فت فست

در آخر می توان به این نکته اشاره کرد که بهترین روشی که شما می توانید با آن به چاقی برسید مصرف مواد غذایی سرشار از پروتئین، ویتامین و مواد مغذی می باشد، همچنین مصرف برخی از مواد غذایی که دارای پروتئین بالایی هستند می تواند به شما در این زمینه کمک کند چرا که می توانند چاقی ماندگاری را برای شما به وجود آورند.

شما می توانید جهت کسب آگاهی بیشتر در زمینه اطلاعات دارویی بر روی لینک کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو