عکس های محمدرضا شیرخانلو و خانواده اش + بیوگرافی کامل

منبع: نمکستان

561

1398/9/5

14:31


عکس محمدرضا شیرخانلو و خانواده اش + بیوگرافی محمدرضا شیرخانلو

محمدرضا شیرخانلو ، عکس محمدرضا شیرخانلو و بیوگرافی محمدرضا شیرخانلو

نمکستان: محمدرضا شیرخانلو بازیگر نوجوان ایرانی متولد ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ در تهران می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از ۶ سالگی آغاز کرد و حضور پررنگی در تلویزیون و سینما دارد. در واقع چهره این بازیگر نوجوان در میان مخاطبان تلویزیون و سینما شناخته شده است. در ادامه به بیوگرافی کامل محمدرضا و اشتراک گذاری عکس های جدید وی خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

محمدرضا شیرخانلو

خانواده محمدرضا شیرخانلو :

محمدرضا در خانواده ای کم جمعیت متولد شد. وی تنها یک برادر کوچکتر از خود به نام امیرمحمد دارد. پدرش شغلی آزاد داشته و نام مادرش ریحانه ابوالحسنی است . محمدرضا به همراه برادر و پدر و مادرش در برنامه کودک شو نیز حضور پیدا کرده بودند.

عکس مادر و برادر محمدرضا شیرخانلو

سابقه فعالیت محمدرضا شیرخانلو :

محمدرضا خیلی شانسی و اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد البته یک روز به همراه مادرش به کلاس بازیگری رفت اما پس از نیم ساعت محمدرضا با گریه از دفتر خارج شد . وقتی که آقای مقدم برای انتخاب بازیگر کودک سریالش عکس و فیلم محدرضا را دید، خوشش آمد و برای تست دوم وی را فرا خواند.

ورود به تلویزیون :

بدین ترتیب محمدرضا در ۶ سالگی اولین تجربه بازیگری مقابل دوربین تلویزیون را به دست آورد . سریال چک برگشتی به کارگردانی سیروس مقدم همان تجربه اول محمدرضا شیرخانلو است که در نوروز ۹۱ از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال مخاطبان زیادی داشت و به این خاطر چهره محمدرضا شیرخانلو نیز شناخته و معروف شد. پس از آن در سریال دیگری به نام دیوار ایفای نقش نمود. وی با توجه به سن کمی که دارد آثار درخشان قابل توجهی در کارنامه هنری خود دارد. وی در سریال های پرطرفداری همچون پادری و دودکش بازی کرده و تقریبا همیشه در حال بازیگری است.

تجربه سینمایی :

فیلم سینمایی دهلیز به کارگردانی بهروز شعیبی اولین تجربه سینمایی محمدرضا است که در سال ۹۱ اکران شد. وی در فیلم های سینمایی موفقی همچون نهنگ عنبر حضور داشته و فیلم سینمایی مطرب ساخته مصطفی کیایی جدیدترین کار محمدرضا شیرخانلو می باشد. این بازیگر نوجوان برای نقش آفرینی در فیلم دهلیز یکی از نامزدان دریافت سیمرغ بلورین بوده است.

محمدرضا شیرخانلو علاوه بر حضور موفقش مقابل دوربین در سن ۹ سالگی اولین فیلم کوتاهش را کارگردانی کرد. فیلم کوتاه انتهای کوچه اولین ساخته محمدرضا است که در جشنواره فیلم راهیان نور راه یافت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو