بیوگرافی کامل مهشید جوادی؛ مارال در سریال آنام

بیوگرافی کامل مهشید جوادی؛ مارال در سریال آنام


منبع: ستاره

466

1398/9/5

14:36


بیوگرافی مهشید جوادی: مهشید جوادی در سال ۱۳۷۴ در ارومیه متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد ارومیه بوده و دوره‌های بازیگری را نیز گذرانده است. یکی از کار‌های مشهور مهشید جوادی سریال آنام محسوب می‌شود

بیوگرافی کامل مهشید جوادی؛ مارال در سریال آنام


ستاره | سرویس چهره‌ها - مهشید جوادی، بازیگر جوان و خوش چهره، پس از چند سال فعالیت، نهایتا در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در نقش مارال به اوج شهرت خود رسید. از نظر برخی کارگردانان، خانم جوادی را می‌توان یکی از بهترین بازیگران جوان این روز‌ها دانست. در ادامه با بیوگرافی و فعالیت‌های مهشید جوادی آشنا خواهید شد.

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر در سال ۱۳۷۴ در ارومیه متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد ارومیه بوده و علاوه بر آن تحصیلات عالیه بازیگری را در مقاطع مختلف به پایان رسانده است.

همسر مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر خوب تلویزیون و تئاتر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.
 
 

بیوگرافی کامل مهشید جوادی؛ مارال در سریال آنام

 

شروع فعالیت

مهشید جوادی از کودکی به بازیگری علاقه داشته و فعالیتش را در ارومیه و با تئاتر و سپس با سریال دریا شروع کرده است. اولین کار حرفه‌ای مهشید جوادی سریال آنام بوده که از شبکه سه پخش می‌شد. خانم جوادی گفته که آدم خوش شانسی بودم که اولین کار حرفه‌ای من با آقای جواد افشار بوده است. او از ورودش به حرفه بازیگری گفته که من اتفاقی وارد عرصه بازیگری نشدم و قبل از ورود به این حرفه برنامه ریزی‌هایی مرتبط با این حرفه داشتم. مهشید جوادی فعالیت تئاتر خود در تهران را در سال ۱۳۹۲ آغاز کرد.
 

بیوگرافی کامل مهشید جوادی؛ مارال در سریال آنام

 

نظر خانم جوادی در مورد نقش مارال در سریال آنام

خانم جوادی نقش مارال را بسیار دوست داشته و گفته:" خوشبختانه سریال آنام مورد پسند عام قرارگرفت. من نقش مارال را عاشقانه دوست دارم، چون منو یاد بچگی‌ها و زندگی‌های شهرستانی قدیم می‌اندازد. او گفت قصه این سریال خیلی جذاب بود. وقتی به‌ عنوان بازیگر حتی ازدواج هم نکردی برایت خیلی خوشایند است که نقشی را بازی کنی که چند قدم از تو جلوتر است و با حضور در آن نقش می‌تواند مادر‌ بودن را هم تجربه کرده و لذت ببرد.

وی ادامه داد: هر شب سریال را می‌بینم و در حال حاضر صبر می‌کنم تا نقش خوبی مثل این سریال پیشنهاد شود. خانم جوادی ضمن بیان اینکه برای ایفای نقش مارال سوارکاری بلد نبودم و با اینکه بخشی از سوارکاری‌ها را بدلکار انجام می‌داد، اما من هم باید این فن را یاد می‌گرفتم و حتی دوشیدن شیر گاو را به خاطر بازی در این سریال به لطف دوستان و مربی که داشتیم یاد گرفتم و برایم خیلی لذتبخش بود.

وی از بازیگر نقش زمان حال مارال (گلچهره سجادیه) می‌گوید:" او بازیگر بی نظیری است. زمانیکه متوجه شدم ایشان قرار است نقش میانسالی مارال را بازی کنند واقعا استرس گرفته بوده و نگران شدم و مدام می‌ترسیدم که نکند سکانس‌هایی که من بازی کردم را ببیند و بگوید خوب بازی نکرده! اما شنیدم که وقتی دیدند خیلی هم از کار من خوششان آمده و این برای من افتخار بزرگی است که ایشان نقش زمان حال مارال را خانم سجادیه بازی می‌کنند. وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی که برای آنام بوجود آمد، شما را نیز دچار مشکل کرد؟ گفت: به محض پایان بازی ام با من تسویه شد و خوش حساب بودند.

مهشید جوادی در سریال آنام


کارنامه هنری مهشید جوادی

سریال‌های تلویزیونی

  • ۱۳۹۶؛ سریال عمودی ها؛ به تهیه کنندگی فرهاد فرج نظام و کارگردانی محمد حجت ذیجودی؛ در نقش لیلا
  • ۱۳۹۶؛ آنام؛ به کارگردانی جواد افشار؛ در نقش مارال
  • ۱۳۹۵؛ دریا؛ به کارگردانی رامین اصغری قالقاچی
  • ۱۳۹۳؛ حورمت؛ رامین اصغری قالقاچی
  • ۱۳۹۷؛ سریال راه و بیراه؛ به کارگردانی داود بیدل؛ پخش از شبکه ۱
  • و...

بیوگرافی کامل مهشید جوادی؛ مارال در سریال آنام

 

سخن آخر

در این مطلب به بیان بیوگرافی مهشید جوادی پرداختیم. شما می‌توانید عکس‌های بیشتر این هنرمند و دل نوشته هایش را در پیج اینستاگرام او مشاهده کنید. لطفا نظرات خود در مورد فعالیت‌ها و کار‌های هنری این هنرمند را با ما و دیگر مخاطبان ستاره در میان بگذارید.

اینستاگرام مهشید جوادی

mahshidjavadii

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو