قیمت میوه کاهش می‌یابد

منبع: برترین ها

100

1398/9/5

14:39


به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، با توجه به فراوانی تولید انواع میوه در سال جاری در برخی میوه‌ها با کاهش قیمت مواجه خواهیم شد.

خبرگزاری ایسنا: به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، با توجه به فراوانی تولید انواع میوه در سال جاری در برخی میوه‌ها با کاهش قیمت مواجه خواهیم شد.

اسدالله کارگر درباره جدیدترین وضعیت و قیمت انواع میوه، اظهار کرد: امسال در زمینه میوه فراوانی داریم به‌گونه‌ای که در برخی از میوه‌ها مقدمات صادرات آن‌ها باید فراهم شود. علاوه بر این هنگامی که مازاد بر نیاز مصرف در بازار انواع میوه موجود باشد؛ طبیعی است که کاهش قیمت در این زمینه داشته‌ باشیم.

وی ادامه داد: در آینده در برخی از اقلام میوه همچون سیب و مرکبات کاهش قیمت خواهیم داشت و همچنین برای شب عید هم در این زمینه افزایش قیمتی نخواهیم داشت و موجودی بازار در این زمینه تامین است.

کارگر با بیان اینکه امسال بازار میوه در بحث مرکبات خوب بوده وانشالله در آینده هم به همین‌گونه باقی بماند، خاطرنشان کرد: ما در زمینه قیمت انواع میوه مدیریت می‌کنیم که افزایشی قیمتی نداشته باشیم که خوشبختانه در این زمینه هیچ افزایش قیمتی نیز نداشته‌ایم.

وی اظهار کرد: در این حوزه تنها با افزایش قیمت گوجه‌فرنگی مواجه هستیم که دلیل آن نیز تغییر فصل برداشت است که به زودی با رسیدن گوجه‌فرنگی جنوب و فارس قیمت این محصول نیز کاهش خواهد یافت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو