نماینده میانه به روحانی: دست خالی آذربایجان نرو

منبع: برترین ها

120

1398/9/5

16:49


یک نماینده مجلس گفت: آقای رئیس جمهور؛ فردا قرار است در استان حضور داشته باشید و از مناطق زلزله زده هم دیدار خواهید کرد خواهشمندم دست خالی نیایید.

خبرگزاری ایلنا: یک نماینده مجلس گفت: آقای رئیس جمهور؛ فردا قرار است در استان حضور داشته باشید و از مناطق زلزله زده هم دیدار خواهید کرد خواهشمندم دست خالی نیایید.

 یعقوب شیویاری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: جریانات اخیر باعث شد زلزله آذربایجان و حوزه انتخابیه بنده شهرستان میانه به باد فراموشی سپرده شود که امیدوارم مسئولین در این مورد دقت لازم را داشته باشند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زلزله اخیر باعث شد که چند نفر از همشهریانم را از دست بدهم. از تمامی مسئولین لشگری، کشوری، نظامی و انتظامی و مردم که در مناطق حضور پیدا کردند تشکر می کنم و از همه کسانی که برای ابراز همدردی در منطقه حضور داشتند و مردمی که در این موضوع آسیب دیدند تشکر می کنم.

وی با خطاب قرار دادن رئیس جمهوری مطرح کرد: آقای رئیس جمهور؛ فردا قرار است در استان حضور داشته باشید و از مناطق زلزله زده هم دیدار خواهید کرد خواهشمندم دست خالی نیایید.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: مسئولان به قول هایی که به مردم داده اند در خصوص رفع مشکلات زلزله زدگان عمل کنند.

وی مطرح کرد: تذکر بنده به وزیر راه و شهرسازی است، آقای اسلامی قول هایی که در حوزه راه و شهرسازی شهرستان میانه داده اید تقریبا انجام نشده است به ویژه راه های روستایی شیخ درآباد و گنجه غار و راه بین شهری میانه هنوز اقدامی انجام نشده است.

نماینده مردم میانه در مجلس در ادامه با خطاب قرار دادن وزیر نفت، خاطرنشان کرد: آقای زنگنه؛ گاز مایع در استان های آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان میانه کاهش یافته است و صدای مردم درآمده است به جای صادرات گاز به ارمنستان به مردم ایران و استان ها برسید.

شیویاری در پایان تاکید کرد: قول هایی که مسئولین درباره زلزله زدگان داده اند اجرایی کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو