سریال Anne with an E با پخش فصل سوم به پایان می‌رسد

منبع: گیمفا

122

1398/9/5

22:00


سریال Anne with an E با پخش فصل سوم به پایان می‌رسد

به گزارش سایت خبری Deadline فصل چهارمی برای سریال Anne with an E (ان با ای) ساخته نخواهد شد. شبکه‌های تلویزیونی نتفلیکس و CBC تصمیم گرفتند تلاشی برای ساخت فصل چهارمی برای سریال درام و تحسین شده‌ی کمپانی Northwood Entertainment نداشته باشند. فصل سوم و پایانی این سریال در تاریخ ۳ ژانویه در شبکه‌ی نتفلیکس پخش خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مویرا والی بکت (Moira Walley-Beckett) سازنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال خبر کنسل شدن آن را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

ای کاش همه چیز متفاوت بود اما نیست! ما پس از سه فصل فوق العاده به پایان خیابان شیرهای سرخ و سفید رسیدیم.

قسمت پایانی این سریال یکشنبه‌ی گذشته در شبکه‌ی CBC پخش شد.

نتفلیکس و CBC در بیانیه‌ای مشترک اظهار داشتند:

ما با نشان دادن سریال کانادایی Anne with an E به تماشگران بسیار هیجان زده‌ایم. از تهیه‌کنندگان سریال مویرا والی بکت و میراندا د پنسیر (Miranda de Pencier) و از بازیگران با استعداد سریال و همچنین تمامی دست اندرکاران تشکر می‌کنیم که داستان “ان” را با نسلی جدید به اشتراک گذاشتند. امیدواریم طرفداران از فصل پایانی سریال لذت ببرند و پایان راضی کننده‌ای برای آنان باشد.

این سریال بر پایه‌ی رمانی با نام “ان” از گرین گیبلز (Anne of Green Gables) نوشته‌ی لوسی ماود مونتگومری (Lucy Maud Montgomery) و توسط مویرا والی بکت از سریال‌های افسار گسیخته (Breaking Bad) و گوشت و استخوان (Flesh and Bone) ساخته شده است و داستان “ان” با بازی ایمی بث مکنالتی (Amybeth McNulty)، یک دختر غریبه که بر خلاف همه برای عشق و یافتن جایگاه خود در این دنیا می‌جنگد را دنبال می‌کند. تهیه کنندگان اشاره کردند فصل سوم نیز با اضافه کردن شخصیت‌های جدید جاه طلبانه‌تر از گذشته بوده و به موضوعات شخصیتی، فمینیسم، تعصب، زورگویی، اختلاف جنسیتی، تنوع و توانمندسازی از منظر دختری ۱۶ ساله، تندخو و سرکش می‌پردازد.

میراندا د پنسیر، والی بکت، دبرا هیوارد (Debra Heyward) و آلیسون اوون (Alison Owen) تهیه‌کنندگان اجرایی بودند.

منبع: Deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو