آلودگی، بعضی مدارس تهران، البرز و اراک را تعطیل کرد

منبع: برترین ها

63

1398/9/6

00:31


معاون عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس ابتدایی کل استان تهران فردا (چهارشنبه ششم آذرماه) در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

ایسنا: معاون عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس ابتدایی کل استان تهران فردا (چهارشنبه ششم آذرماه) در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

محمد تقی‌زاده با اشاره به بررسی شاخص‌های آلایندگی هوا در استان تهران گفت: فردا کلیه مدارس در دو نوبت صبح و عصر مقطع ابتدایی استان تهران، پیش‌دبستانی و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.


مدارس البرز، تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از تعطیلی مدارس پنج شهرستان استان البرز به علت آلودگی هوا خبر داد.

علی درویش پور گفت: با توجه به افزایش غلظت ذرات آلاینده هوای استان البرز، جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی تشکیل و در این جلسه تصمیم بر این شد که روز چهارشنبه ششم آذر ماه مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر استان به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا تعطیل شود.


تعطیلی مدارس و تاخیر در آغاز به کار ادارات اراک به علت آلودگی هوا

به نقل از ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی، به علت آلودگی هوا و پدیده وارونگی دما، تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس نوبت صبح شهر و روستای شهرستان اراک در روز چهارشنبه ششم آذرماه تعطیل است.

براساس این گزارش، زمان آغاز به کار ادارات، دانشگاه ها و بانک های شهرستان اراک نیز فردا ساعت ۹ بوده، اما ساعت کار شهرداری ها و دستگاه‌های خدمات رسان همانند روزهای گذشته است.

همچنین مراکز آموزشی و توانبخشی شهرستان اراک نیز صبح فردا تعطیل است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو