سوپرمن جدید کیست؟ مایکل بی‌. جردن؟

منبع: گیمفا

142

1398/9/6

18:00


سوپرمن جدید کیست؟ مایکل بی‌. جردن؟

سال گذشته، گزارشات حاکی از این بودند که هنری کویل (Henry Cavill) دیگر سوپرمن برادران وارنر و دی‌سی نخواهد بود و اعلام شد مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) ایفاگر این نقش در آینده خواهد بود. از آن زمان به بعد، هیچ حرکتی در رابطه با انتخاب بازیگر سوپرمن صورت نگرفت و کویل اصرار داشت که هنوز خواهان ایفای نقش‌اش در آینده است و سردرگمی‌های زیادی پیرامون این قهرمان برجسته پیش آمد. گویا برادران وارنر با جردن ملاقاتی داشته و درباره سوپرمن با او صحبت‌هایی کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق گزارش سایت خبری ورایتی، برادران وارنر و جوردن اوایل امسال ملاقاتی داشتند و این بازیگر نظرش درباره آینده سوپرمن را بیان کرده است. گرچه بنظر می‌رسد ملاقات خوبی بوده اما جردن آماده‌ی بازی در نقش سوپرمن نیست چون برادران وارنر به این شخصیت متعهد نیست.

در حالیکه سوپرمن برای برادران وارنر گیشه پر کن است، و دو بازیگر برجسته دوست دارند نقش‌اش را بازی کنند، این کمپانی این قهرمان را اولویت خود قرار نداده است. گویا بخشی از دلیل عدم تمایل جردن به نبودن فیلم‌نامه و کارگردان برای فیلم جدید سوپرمن برمی‌گردد و این یعنی این فیلم تا سال ۲۰۲۳ آماده نخواهد شد.

سوپرمن یکی از دو ابر قهرمان برجسته تمامی کتاب‌های کمیک به همراه بتمن است و باید اولویت برادران وارنر باشد. اما سه خروجی اخیر با محوریت سوپرمن، که زک اسنایدر (Zack Snyder) کارگردانی کرده بود، موفقیت‌های عظیمی نداشتند. Man of Steel, Batman v Superman: Dawn of Justice و Justice League کمتر از حد انتظار در گیشه ظاهر شدند و حتی یکی از آن‌ها هم مورد توجه منتقدین قرار نگرفت. این فرنچایز دنباله خواهد داشت اما به بزرگی که استودیو می‌خواهد نیست.

شاید جردن و تغییر استایل سوپرمن تغییرات بزرگی حاصل می‌کرد اما فعلا چیزی مشخص نیست.

منبع: کامیک بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو