تیلور سوییفت رکورد مایکل جکسون را شکست!

تیلور سوییفت رکورد مایکل جکسون را شکست!


منبع: زیبامون

802

1398/9/6

19:05


امریکن میوزیک ادوارز یا" AMAs " یک مرسم اهدا جوایز سالانه موسیقی است که از تاریخ 19 فوریه سال 1974 توسط "دیک کلارک "مجری امریکایی شکل گرفت. با همراه باشید تا از این مراسم بیشتر بدانید.

تیلور سوییفت رکورد مایکل جکسون را شکست!

امریکن میوزیک ادوارز یا"AMA " یک مرسم اهدا جوایز سالانه موسیقی است که از تاریخ 19 فوریه سال 1974 توسط "دیک کلارک "مجری امریکایی شکل گرفت.

این مراسم در کنار جوایز گرمی و بیلبورد از مهم ترین مراسم های مربوط به موسیقی می باشد؛ نامزدها و برندگان تا سال 2005 توسط اعضا فعال در صنعت موسیقی انتخاب می شدند اما از سال 2006 به بعد هواداران ومردم با دادن رای مستقیم در سایت"Amas " برندگان را انتخاب می کنند.

این مراسم در شهر خوش آب و هوای لس آنجلس و در ورزشگاه استیپلز سنتر برگزار شد! جالب است بدانید المپیک سال 2028 که به میزبانی مشترک کانادا و آمریکا برگزار شد از این ورزشگاه به عنوان میزبان رقابت های بستکبال مردان و زنان استفاده می کند.

 

 

شب گذشته چهل و هفتمین مراسم AMA در سالن مایکروسافت شهر لس انجلس برگزار شد و "تیلور سوییفت "با برنده شدن 6 جایزه رکورد دریافت بیشترین تعداد جایزه در مراسم دیشب را از آن خود کرد.

ستارگانی مانند: سلیناگومز، لیزو، شان مندز، کامیلا کبیو، کشا،بیلی ایلیش و تیلور سوییفت در این مراسم آهنگ های خود را اجرا کردند؛ همچنین شنایا تووین پس از گذشت 16 سال در این مراسم حضور پیدا کرد و مجموعه ای از بهترین اهنگ های این دهه و چهار اهنگ خود را اجرا کردند.  

در ادامه برای دیدن عکس های جذاب از این مراسم با سایت زیبامون همراه باشید. 

 

خوانندگانی که موفق به دریافت جایزه شدند 

 

 

تیلور سوئیفت خواننده 30 ساله آمریکایی در مراسم امریکن میوزیک اواردز موفق به کسب 6 جایزه شد! که با این اتفاق رکورد مایکل جکسون را شکست و رکورد دار دریافت بیشترین جایزه در طول تاریخ این مراسم شد.

Camila Cabello

 

کاملیا کابیو خواننده خوش صدا 22 ساله نامزد دریافت جایزه امریکن اواردز میوزیک شد و موفق به دریافت این تندیس شد! جالب است بدانید زمانیکه که کاملیا در حال تحصیل بود، در آزمون گروه سرود مدرسه شرکت کرد و در طی این مسابقه به دلیل  اضطراب زیاد کلمات را فراموش می کرد در نتیجه وی  نتوانست در این آزمون قبول شود، اما در سال با تلاش بسیار این آزمون را پشت سر گذاشت.

Billie Eilish

 

جوان ترین خواننده این مراسم بیلی ایلیش بود! بسیاری در مورده او می گویند "بیلی خودِآینده است "! او در عرض سه سال توانست به یکی از مشهور ترین هنرمندان آمریکا تبدیل شود و به نظر می رسد این خواننده به دلیل صدای خاص و خوش گوش نوازی که دارد می تواند سالها بر روی صنعت موسیقی احاطه داشته باشد.

Carrie Underwood

کری ماری آندروود ( Carrie Marie Underwood) خواننده و ترانه‌سرای سبک کانتری پاپ آمریکایی است. آندره خواننده مورد علاقه این کشور در مراسم امریکن اواردز موفق به دریافت جایزه شد.

جالب است بدانید، او در فصل چهارم شوی تلویزیونی آمریکن آیدل برنده شد، چندین جایزه گرمی و چندین جایزه پلاتینِ فروش برای آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌هایش دریافت کرده است. آلبوم "بعضی قلب‌ها "به‌عنوان اولین آلبوم جزء پرفروش‌ترین ها از یک خواننده تک زن در تاریخ سبک کانتری شناخته شده است.

Post Malone

  پست مالون رپر و ترانه‌سرای آمریکایی که نام اصلی او آستین ریچارد پست است، فعالیت خود را در سال ۲۰۱۵ آغاز کرد و اولین آلبوم خود را در اواخر سال ۲۰۱۶ به نام Stoney را منتشر کرد. وی با آهنگ " مبارک باشد" شناخته شد، که با کواوور رپر گروه میگوس آن را خوانده‌است. پست مالون با آلبوم رپ/ هیپ هاپ برای حضور در فیلم 'Hollywood's Bleeding' در جریان جوایز موسیقی آمریکایی 2019 در مراسم امریکن اواردز جایزه دریافت کرد.

Halsey

Halsey جایزه آهنگ مورد علاقه - موسیقی پاپ / راک را برای حضور در صحنه "بدون من" در طول جوایز موسیقی آمریکایی 2019 در تئاتر مایکروسافت در تاریخ 24 نوامبر 2019 در لس آنجلس قبول می کند.

هالی در دو دسته نامزد شد. یکی برای آهنگ پاپ / راک و دیگری برای Artist of the Year. او برای اولین بار جایزه AMA خود را برای "بدون من" به دست آورد.

وی با پذیرش این جایزه ،بسیار از AMA تشکر کرد. اما جدا از آن، او جایزه دیگری را نشان داد كه نشان می داد در حالی كه او كودك بود، اعتبار آنها را می خواست، اما وقتی بزرگ شد و یك هنرمند شد، دریافت كه آنها اصلاً چنین نیستند.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو