دانلود بازی Classic Sudoku برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Classic Sudoku برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

96

1398/9/7

03:18


علاقه مندان به سودوکو می توانند با بازی Classic Sudoku همراه شوند و آمادگی خود را برای حل این نوع جداول بسنجند. بازی توسط دو توسعه دهنده ساخته شده است و می توانید مجموعه ای از معماهای سودوکو عالی را تجربه کنید و طیف گسترده ای از مراحل سخت را گذر کنید. بازی مراحل متنوعی دارد و در تعداد مختلف می توانید به چالش دعوت شوید. با دوستان خود بازی کنید و برای حل موثر معماها، از تکنیک های حاضر استفاده کنید. بازی طوری پیش می رود، که این تکنیک ها برای شما تداعی می شود و می توانید آن ها را یاد بگیرید. آزمون های بازی را برای آموزش بگزرانید و بعد خواهید دید که چطور براحتی می توانید سخت ترین سودوکوها را حل کنید. معماهای بازی پیشرفته تر می شوند و طراحی حساسی روی آن ها صورت گرفته است. شما حتی می توانید از روش های بصری برای حل استفاده کنید که بازی را از حالت معمایی و ریاضی خود خارج می کند. اما شما محدود نخواهید بود.

Classic Sudoku PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Classic-Sudoku

هربار که یکی از معماها و سودوکوهای بازی Classic Sudoku را حل می کنید، به شما ستاره اهدا می شود و می توانید با انگیزه بسیار برای رسیدن به بالا رتبه بندی ها تلاش کنید. الگوهای بازی را کشف کنید و سعی در رسیدن به جواب در کمترین زمان ممکن باشید. بازی حالت های زیادی دارد و می توانید به صورت زمان دار و ساده آن ها را تجربه کنید. خلاقیت سازندگان در سودوکوهای پیشرفته بیشتر دیده می شود و می توانید عنوان باهوش ترین افراد حاضر در بازی را به خود اختصاص دهید. از ویژگی های آماری بازی می توان به ۵ سطح جدید در هر ماه اشاره کرد که طراحی جدیدی دارند و به صورت آنلاین به بازی اضافه می شوند. سازندگان بازی نگاهی به مسابقات جهانی داشته اند و همه ی مراحل را با الهام از آن ها ارائه کرده اند و قوانین مشابهی را در بازی می بینیم.

info

Presented by Cracking The Cryptic, YouTube’s most popular Sudoku channel, this is the brand new “Classic Sudoku” game that their viewers have been requesting for the last two years!

Simon Anthony and Mark Goodliffe, the hosts of Cracking The Cryptic, have assembled a most extraordinary collection of sudoku puzzles. The sudokus in the game cover a wide range of difficulty with something for everyone – and also require an incredible range of techniques to solve them efficiently! Each of these special puzzles had to qualify for inclusion in the game by passing our rigorous play-testing – a test that NO other sudoku game on the market would pass. This play-testing ensures that a human being has actually thought about the journey you, the solver, will go on as you work through the puzzle. No computer testing here!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or newer

Processor: Intel Core i3 2.00 GHz

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Intel® HD Graphics 3000

DirectX: Version 9.0

Storage: 70 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Classic Sudoku-DARKZER0 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو