دانلود بازی MUSYNX Universe Theme برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی MUSYNX Universe Theme برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

80

1398/9/7

03:18


با MUSYNX می توانید یکی از بهترین تجربه های موزیکال و ایندی را روی کامپیوتر خود تجربه کنید. بازی Piano Magic یکی از عالی ترین آثاری است که روی موبایل عرضه شد و حال مشابه آن می توانید روی کامپیوتر خود به چنین چالش بزرگی دعوت شوید که بسیار سخت تر و هیجان انگیزتر از نسخه موبایل خواهد بود. آهنگسازان سرتاسر جهان جمع شده اند تا شما را به چالش بکشند و باید با شناخت آن ها بتوانید دکمه های روی کیبرد خود را به موقع فشار دهید. تم های مختلفی برای بازی عرضه شده است و اینبار تم جهانی (Universe) در اختیار شما است و تجربه ای گرافیکی و زیبا به شما ارائه می کند. هربار می توانید این تم ها را به نسخه اصلی بازی اضافه کنید و تجربه ای متفاوت تر با آهنگ های جدید داشته باشید. سیستم صوتی بازی عالی است و درواقع کلید گیم پلی بازی هم شناخته می شود. این بازی چینی مدام بروزرسانی هایی برای اهنگ ها صورت می دهد و بسیاری از اهنگ ها هم از همین کشور هستند.

MUSYNX Universe Theme PC-PLAZA

دانلود-بازی-MUSYNX-Universe-Theme

مکانیسم بازی MUSYNX کلاسیک و دوست داشتنی است و سعی کرده است که ریشه های اصلی خودش را رعایت کند. با دکمه های DFJK روی کیبرد خود تمام مراحل بازی را انجام می دهد و هرچه قدر که سرعت انگشتان شما بالا باشد، در رسیدن به امتیازهای بیشتر موفق خواهید بود. قطعا رفته رفته پیشرفت خواهید کرد و به سرعتی خواهید رسید که حتی خودتان هم نمی توانید باور کنید. بعد از مدتی فشردن دکمه های کیبرد به صورت ناخداگاه انجام می شود و شما سوار بر آهنگ ها می توانید بالاترین امتیازهای خود را ثبت کنید. از صداهای بازی هم لذت ببرید و وارد فرهنگ خاص چینی شوید. تم های بازی از هر ژانر دلخواه کاربران انتخاب شده است و بدین ترتیب بازی هیچگاه برای شما تکراری نخواهد بود.

info

Indie rhythm game MUSYNX now on STEAM! Real “KEY” Sound System, Classic Gameplay, Unique Visual Themes and Constant Music Updates! MUSYNX is waiting for you!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel® HD Graphics 3000

DirectX: Version 9.0

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو دارای دیتای اصلی بازی + تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا 25م نوامبر 2019 می باشد.

——————-

دانلود بازی MUSYNX Universe Theme-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو