دانلود بازی Escape the Ayuwoki برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Escape the Ayuwoki برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

294

1398/9/7

03:35


داستان بازی Escape the Ayuwoki در مورد یک فرقه مذهبی است که راه خود را گم کرده است و در نهایت به آدم ربایی و کشتار گرفتار شده است. پیروان این آیین وسوسه بسیاری برای کارهای خود دارند و به دلیل اثبات مذهبی اشتباه، کارهای خود را با مسرت زیاد پیش می برند. شروع بازی وقتی است که شخصیت اصلی بازی در اتاق عجیب و غریبی از خواب بیدار می شود و تنها چیزی که می داند، ترک سریع آن است. چیزهایی وجود دارد که در همین تاریکی ها در کمین وی است و این شما هستید که باید بتوانید از تجربه ترسناک رویایی با آن ها جان سالم به در ببرید. فقط ساکت باشید و سعی نکنید که آن ها را بیدار کنید. این روند تا انتها پیش می رود و اگر موفق شوید، همه چیز خوب پیش خواهد رفت. با یک بازی ترسناک در سبک بقا طرف هستیم که با الهام از نمونه اولیه بازی که برای اولین بار در وب منتشر شد، ساخته شده است. تجربه نوین بازی امکان لذت بردن از طراوت المان های ترسناک آن را فراهم می آورد و می توانید از پایه و اساس بازی لذت ببرید. در اطراف داستان مراحل فرعی هم وجود دارد که دنیای ترسناک بازی را بیشتر به شما معرفی می کند.

Escape the Ayuwoki PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Escape-the-Ayuwoki

هدف اصلی شما در بازی Escape the Ayuwoki این است که عمارت بزرگ بازی را دور بزنید و با حل کردن معماها و پیدا کردن سرنخ ها، به بیرون از این سکنه عجیب بروید. درواقع شما راه خود را گم کرده اید و نمی دانید که از این تاریکی ها چطور می توانید به بیرون بروید. خود را برای یک تجربه وحشتناک حاضر کنید و مطمئن باشید که Escape the Ayuwoki فراتر از ژانر ترزس می توانید شما را وارد یک فضای سورئال کند. یکی از بخش های جذاب بازی، نگاه سازندگان آن به آینده است و کاملا می توانید ایده های آن ها را برای دنیاهای ترسناک بعدی آن ها ببینید.

info

A ritual gone wrong. A string of kidnappings. An Obsession. You wake up in a very strange room. All you know right now is that you have to leave as soon as you possibly can, but there is some…thing lurking in the dark. Try to survive in this immersive horror experience. Just be quiet and everything will be alright.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 x64

Processor: Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 970

Network: Broadband Internet connection

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 x64

Processor: Core i7

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GTX 1080

Network: Broadband Internet connection

Storage: 8 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Escape the Ayuwoki-HOODLUM:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو