فرمانده سپاه: دشمنان منتظر پاسخ دُرشت باشند

منبع: برترین ها

54

1398/9/7

14:11


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان همدان گفت: بسیج بیرق دار مستضعفان بر زمین و قلب شورانگیز تفکر و احساس انقلابی ما است.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان همدان گفت: بسیج بیرق دار مستضعفان بر زمین و قلب شورانگیز تفکر و احساس انقلابی ما است.

سردار سرلشکر حسین سلامی صبح پنجشنبه ۷ آذرماه در آیین افتتاح سراسری ۶۱۵۵ پروژه عمرانی از طرح ۴۰ هزار پروژه در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان، اظهار کرد: بسیج از اعجازهای الهی ذهن مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و محصول یک الهام بی نظیر الهی بر قلب مبارک آن حضرت و حقیقتا شجره طیبه و درمان تناوری است که توسط رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب، رهبر شجاع، جانباز حضرت آیت الله خامنه ای ریشه های مستحکم آن در اعماق ایمان و احساس مردم ایران جای گرفت و شاخسارهای زیبای آن همه سرزمین دل ها و قلب ها را با عطر دل انگیز خود پرنشاط کرد.

وی افزود: بسیج بلد طیب است، سرزمین پاکیزه ای است که از آن گیاه پاکیزه می روید و شما خواهران و برادران بسیجی به این حقیقت مومن باشید که شما تجلی نزول نصرت های الهی بر ولی خدا و بر امت اسلام در این دوره هستید، شما تصویر ملائک آسمانی هستید که در جنگ های احد بر پیامبر نازل می شدند.

سلامی ادامه داد: وجود شوق افزای شما در این میدان نشان دهنده نزول نصرت های الهی بر این سرزمین است، حضور سرشار از روح معنویت، فداکاری و وفاداری امروز دشمنان ما را مأیوس می کند. تراکم حضور هریک از شما امروز از پرواز یک موشک به سمت قلب دشمن در کفرستان استکبار مؤثرتر است. بی دلیل نبود که امام راحل فرمودند بعد از اصحاب پیامبر امتی بهتر از شما وجود ندارد چرا که وجود شما آرامبخش است، قدرت می افزاید و به نظام ما اعتبار می بخشد.

وی خاطرنشان کرد: ما مفتخریم در این فضا که رویش احساس برانگیز جوانان انقلاب است، دختران و پسرانمان را سرشار از غیرت دینی و ملی و اسلامی و انقلابی می بینیم، سرزمینی که سرشار از تاریخ درخشان و نگینی در قلب تمدن است. سرزمین علمای شهید دانشمندان جاودانه، امیران و سرداران بزرگ و شهید سرزمین مردمان مؤمن و سخت کوش سرزمین ده هزار شهید است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در برجسته ترین برهه تاریخ ایران هستیم، در این حال، در این لحظه، در مرکز میدان جنگ تمام عیار جهانی هستیم و در حال غلبه بر دشمن و شکستن رؤیاها، آرزوها و راهبردهای او هستیم. ما توانسته ایم دشمنی را که قصد داشت ایران بزرگ را در انزوای سیاسی قرار دهد او را به انزوا بکشانیم و اکنون غلبه سیاسی برای ما حاصل شده است. در تحولات منطقه و جهان دشمنان ما که به ظاهر خود را مهیب معرفی می کنند، اکنون در حاشیه هستند.

وی با طرح این سوال که آمریکا که بیش از دو سوم قدرت اقتصادی و نظامی جهان را شکل می دهد، اکنون کجا قرار دارد؟ پاسخ داد: دشمنان ما اکنون حاشیه نشین جهان اسلام هستند و این به برکت رهبری های نورانی امام ما است که نه تنها ملت ایران و اسلام را هدایت می کند بلکه دشمن را مدیریت می کند به طوریکه با هدایت انقلابی خود تمرکز دشمن را برهم زده است.

سلامی خاطرنشان کرد: دشمنان به صورت پراکنده، آواره، سرگردان، سرشار از ابهام و فاقد توانایی در عمل و عکس العمل گرفتار هستند و نفوذ سیاسیشان درحال زوال است، حتی متحدانشان را از دست داده و در عرصه سیاسی سقوط آزاد کرده اند.

وی با بیان اینکه ایران قلب و مغز تحولات سیاسی و مسلط بر میدان عملیاتی است، تصریح کرد: ملت ایران آگاه است و می داند سعادت هیچ ملتی وابسته به هیچ بیگانه ای نیست و به جز استقلال هیچ نسخه ای برای ملتی وجود ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمریکا را کشوری در حال زوال معرفی و تأکید کرد: آمریکا آلزایمر سیاسی دارد و خود با وجود اینکه بزرگترین اقتصاد جهانی را دارد اما بحرانی ترین اقتصاد سیاسی را داراست چرا که فلسفه سیاسی آن بر غارت ملت ها و تحقیر ملت ها و عقب نگهداشتن آنهاست تا خود رشد کند و با این شرایط می توان در عمل با چنین کشوری در استقلال و آزادگی به وفاق رسید؟

وی با بیان اینکه ایران تاریخ وابستگی به قدرت ها را تجربه کرده است و هنوز آثار آن وجود دارد، اظهار کرد: امروز می بینیم قدرتی که ما را تحریم کرده بود، با هزینه کرد میلیاردی قادر به حفظ شرایط موجود نیست و آشفتگی و افسردگی را در چهره مقامات آمریکایی می بینیم و به زودی این خواب آشفته گونه دشمن را همانند باطل کردن سحر جادوگران باطل خواهد کرد. باید دید که چگونه رؤیای حلقه های زنجیر مقاومت را که دشمن آمده بود، بشکند متصل به هم نگهداشت؟ لبنان، سوریه، عراق و یمن چگونه در مدار جاذبه انقلاب قرار گرفتند؟

سلامی با بیان اینکه ملت ایران در میدان مبارزه آمریکا و متحدان را شکست داد، افرود: اگر امروز به سیمای رژیم صهیونیستی نگاه کنید آثار ترس از فروپاشی را در چهره آنها می بینید. به عملیات روانی بزرگانشان نگاه کنید که می خواستند در فتنه اخیر یک اعتراض را به یک شورش و فلجی مزمن تبدیل کنند اما همه تلاش ها و سرمایه گذاری ها مچاله شد و سوخت و در مقابل درخشش تاریخی مردم ایران در دیدید. ایران امروز ایمن و سربلند در نقطه منحصربفردی از تاریخ ایستاده و بسیج و تفکر آن که تفکر خدمت به مردم و نجات محرومان است، در رأس آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه بسیج فرمول غلبه بر مستکبران، میقات پابرهنگان و پیام آور امنیت و آرامش عزت برای ملت است، تصریح کرد: بسیجیان همه عرصه های خدمت را گشوده اند و پیشگام در همه عرصه های علم، فناوری، دفاع، امنیت، هنر، ورزش، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی هستند و این پیشگامی و بیرق داری جز مختصات بسیج امروز است.

سلامی با بیان اینکه امروز آمده ایم تا عهد خود را برای دفاع از انقلاب و کمک به مردم عزیز تکرار کنیم، ادامه داد:ما مردم را تنها نمی گذاریم و با همه سختی ها شریک آنها هستیم و هر خطری امنیت و آرامش آنها را تهدید کند، در قلب آن خطر حضور پیدا می کنیم چرا که ما پیش‌مرگ مردم هستیم.

وی با بیان اینکه مردم، امنیت، عزت و اعتماد تنها فسلفه انقلاب است، اضافه کرد: مردم ما در نزدیکترین جاذبه این میدان قرار دارند و در دیدگاه امام راحل و انقلاب مردم همه چیز ما هستند. با هر آنچه بخواهد در مقابل مردم ایران صف آرایی کند چه با فقر چه با محرومیت می جنگیم و دست به دست هم می دهیم چرا که ما یک تن واحد و اعضای یک پیکر هستیم که از این سختی های موجود می گذریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما به وعده خدا ایمان و اعتماد داریم و قلب هایمان مستحکم است، تأکید کرد: دشمنانشان مراقب باشند ملت ایران بزرگ، قدرتمند، رشید، مقاوم و سربلند است و اگر به رفتار خبیثانه خود ادامه دهند ملت ما به متحدان انگلیس پاسخ های درشت خواهند داد چرا که ملت ما هنرمند در شکست دادن دشمنان است‌ و دشمنانش را در هر مقطعی شکست می دهد. ما اکنون پس از یک فتنه بزرگ به کمک فقر می رویم، ما را در روستاها و شهرها خواهید دید چرا که ما فرستادگان رهبرمان هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو