توقف "دینامیت" پشت پروانه نمایش/ اعتراض احمد مهرانفر به امروز و فرداها

منبع: ایران آرت

93

1398/9/7

17:00


احمد مهرانفر با انتشار پستی از وضعیت نامشخص اکران فیلم "دینامیت" انتقاد کرد.

ایران آرت، احمد مهران‌فر با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود از نگرفتن پروانه نمایش فیلم "دینامیت" انتقاد کرده است. یک سال از ساخت این فیلم به کارگردانی مسعود اطیایی می‌گذرد ولی خبری از پروانه نمایش این فیلم نیست. اینطور به نظر می‌رسد این فیلم تا مدتی طولانی شانس اکران نخواهد داشت.

مهران‌فر در بخشی از این پست درباره‌ی دینامیت نوشته است: "تو این مدت هر بار از تهیه‌کننده فیلم، آقای ابراهیم عامریان، خبر گرفتم، هی می‌گفت قول این چهارشنبه رو دادن و باز هفته بعد می‌گفت این چهارشنبه بررسی می‌کنن و آخرش داروغه‌زاده رفت و هیچی به هیچی. حالا هم میگه مشکل پروانه نمایش حل شدنیه اما تاریخ اکران رو ما مشخص می‌کنیم، حالا کی معلوم میشه خدا عالمه.

فیلمی که هفتاد هشتاد نفر براش زحمت کشیدن . کلی از آدم‌های مرجع و مورد اعتماد مدیران و همکارای هنری دیدن و پسندیدن و هیچ مشکلی به نظرشون نرسیده، امروز بعد از گذشت یه سال بین زمین و آسمان معلق مونده… اون هم وقتی تمام اصلاحات رو انجام دادیم و هرچی گفتن گوش کردیم. اصلا نمی‌فهمم، وقتی ما مو به مو، عین همون فیلمنامه‌ای که پروانه ساخت گرفته رو ساختیم، چرا پروانه نمایش نمی‌دن؟"

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو