سفر به لاس وگاس | سرزمینی هیجان انگیز در آمریکا

سفر به لاس وگاس | سرزمینی هیجان انگیز در آمریکا


منبع: همگردی

140

1398/9/7

21:02


همیشه همه افراد علاقه زیادی برای سفر به لاس وگاس دارند. شما می توانید در آنجا از انواع غذاهای خوشمزه استفاده کنید و با شرکت در مسابقات مختلف مبالغ هنگفتی جایزه بگیرید. مطمئنا پیدا کردن سرگرمی مورد علاقه تان در لاس وگاس کار بسیاری آسانی است. افراد با اهداف مختلف از جمله برای کسب و کار، تفریح و سرگرمی، گشت و گذار آخر هفته، برگزاری عروسی و یا حتی ماه عسل به این منطقه سفر می کنند. لاس وگاس یکی از قطب های سرگرمی در جهان است و افراد زیادی آرزوی سفر به آن را دارند. در راهنمای سفر به لاس وگاس ما نکاتی را برایتان بیان می کنیم تا سفرتان را به لاس وگاس آمریکا کمی تسهیل نماییم.

 راهنمای سفر به لاس وگاس

برنامه ریزی برای سفر

آب و هوا در ماه ژانویه تا آوریل و در ماه اکتبر تا نوامبر در لاس وگاس معتدل است. در تابستان دمای هوا بسیار بالا می رود و به همین دلیل، تخفیف های بسیار خوبی عرضه می گردند. در ماه دسامبر و به خصوص پس از پایان مسابقه ملی Rodeo تخفیف خوبی نیز ارائه می شود. براساس راهنمای سفر به لاس وگاس باید بدانید که زبان انگلیسی در لاس وگاس زبان اصلی بوده، اما اکثر کارمندان هتل ها توانایی صحبت به زبان های دیگر را نیز دارند. واحد پول این منطقه از جهان دلار آمریکاست. Rideshare به طور معمول ساده ترین راه برای رسیدن به لاس وگاس بوده و در اینجا شما می توانید از تاکسی ها نیز استفاده کنید. مونوریل ها نیز یکی دیگر از گزینه های پیش روی شما هستند. اتوبوس RTC که هر 15 تا 20 در هر ایستگاه توقف دارد، یکی دیگر از مواردی است که شما می توانید در سفر به لاس وگاس آمریکا انتخاب کنید.

برنامه ریزی برای سفر

کارهایی که می توانید در اینجا انجام دهید

لاس وگاس، مرکز سرگرمی جهانی دارای بیش از 100 نوع نمایش مختلف و کنسرت بوده که شما با دیدن آن ها بسیار لذت خواهید برد. شما می توانید یک ماجراجویی با ماشین های مسابقه ای سریع داشته باشید، هلیکوپتر سواری شوید یا حتی از زیپ لاین استفاده کنید و از ارتفاع 800 فوتی بپرید. علاوه بر این می توانید از باغ وحش جذاب اینجا نیز دیدن نمایید. هنگامی که هوا گرمتر است، استخرها و پارک های آبی بهترین گزینه برای تفریح و سرگرمی هستند. مطمئن باشید که با سفر به این منطقه هرگز حوصله تان سر نخواهد رفت. اگر در سفر به لاس وگاس از نمایش های آن بازدید نکنید، هرگز سفرتان کامل نخواهد شد. بهترین انتخاب ها می توانند "The Beatles Love" در Mirage، ترکیبی از Fab Four همراه با Cirque du Soleil، "Absinthe" در کائس Caesars، Mac King Comedy Magic Show در Harrah’s باشند. نکته جالب اینجاست که در اینجا نمایش های مناسب سن نوجوانان و کودکان نیز به نمایش در می آیند. پس، بهتر است از قبل بلیط ها را رزرو نمایید. علاوه بر این شما می توانید از جاذبه های دیگر شهر مانند موزه نئون که فقط نشانه های گذشتگان را به نمایش در می آورد، موزه Mob که مربوط به جرایم سازمان یافته است، بازدید نمایید. جاذبه های دوست داشتنی کودکان عبارتند از Springs Preserve، موزه دولتی نوادا و همچنین پارک های تفریحی، سیرک و کارناوال ها.

کارهایی که می توانید در اینجا انجام دهید

چه غذاها و نوشیدنی هایی بخورید؟

بیش از 40 سرآشپز مشهور در لاس وگاس مشغول به کارند. این منطقه به عنوان یکی از قطب های غذایی جهان شناخته می شود و انواع غذاهای بین المللی در اینجا عرضه می گردند. شخصیت تلویزیونی Giada De Laurentiis اولین رستوران خود را که متخصص ارائه غذاهای ایتالیایی بوده به نام The Cromwell افتتاح کرد. علاوه بر این، رستوران های دیگری مانند Gordon Ramsay نیز در این منطقه شعبه دارند. برای دوست داران غذاهای آسیایی نیز دیوید چانگ ماموفوکو، رستوران کره ای به نام Cosmopolitan را در اینجا راه اندازی کرد.

چه غذاها و نوشیدنی هایی بخورید؟

کجا اقامت کنید؟

در طول کل سال بیش از 42.9 میلیون بازدید کننده از سراسر جهان به لاس وگاس آمریکا می آیند. این شهر دارای حدودا 150000 هتل مختلف برای هر نوع سلیقه و با هر نوع بودجه ای است. از هتل های ارزان قیمت گرفته تا متوسط و بسیار لوکس در این منطقه وجود دارند. برای اینکه بتوانید منظره Las Vegas Boulevard را مشاهده کنید، بهتر است در Cosmopolitan اقامت نمایید. برای دیدن منظره چشمه ها می توانید در Bellagio بمانید. این هتل ها هر کدام دارای امکانات تفریحی مانند بولینگ، سینما و مهدکودک هستند. در این شهر می توانید به راحتی حیوانات خانگی خود را نیز همراه خود ببرید.

کجا اقامت کنید؟

نکاتی برای کاهش هزینه های سفر به لاس وگاس آمریکا

بهتر است در اواسط هفته به اینجا بیایید و از سفر در تعطیلات خودداری کنید. معمولا در آخر هفته ها و مراسم های خاص نرخ هتل ها و تفریحات افزایش می یابند. اگر می خواهید در مسابقات شرکت کنید، بهتر است کارت عضویت بگیرید. ثبت نام برای این کارت ها کاملا رایگان است. علاوه بر این می توانید با داشتن این کارت ها برای برخی از رستوران ها نیز تخفیف بگیرید. در مرکز شهر اقامت نکنید، چون استراحتگاه ها در مرکز شهر هتل ها بسیار گران هستند و از هتل ها درخواست تخفیف کنید. گاهی افراد از تخفیف های هتل ها بی خبرند، پس در هنگام رزرو از آن ها سوال کنید تا بتوانید از تخفیف بهره ببرید. شما باید بدانید که هتل ها برای ارائه خدمات اضافی مانند روزنامه رایگان و Wi-Fi حق ندارند از شما هزینه اضافی دریافت کنند. پس، حواستان را جمع کنید تا پول اضافی نپردازید.

نکاتی برای کاهش هزینه های سفر به لاس وگاس آمریکا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو