خواننده معروف به دزدی اعتراف کرد

منبع: ایران آرت

138

1398/9/7

22:31


اقرار و معذرت‌خواهی خواننده معروف آمریکایی به سرقت از کاخ کنزینگتون با واکنش دوک و دوشس کمبریج همراه شد.

ایران آرت: کامیلا کابیو؛ خواننده کوبایی آمریکایی پس از آن که فاش ساخت هنگام دیدار ماه گذشته خود چیزی را از کاخ کنزینگتون دزدیده است از شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون عذرخواهی کرد که واکنش خاندان سلطنتی را در پی داشت.

هنگام حضور در برنامه "صبحانه با گرگ جیمز" (Breakfast with Greg James) از رادیو یک بی‌بی‌سی خانم کابیو به یاد آورد که مجری برنامه به عنوان بخشی از مراسم "قهرمانان نوجوان رادیو ۱" به او گفته اگر جرات می‌کند هنگام دیدار از کاخ مدادی را بدزدد.

خانم کابیو گفت: "و من گفتم آیا واقعا اینقدر جدی مرا به چالش دعوت می‌کنی. و وقتی آدم به چالشی جدی دعوت می‌شود نمی‌شود از زیر آن شانه خالی کرد. اگر من چیزی در زندگی یاد گرفته باشم آن این درس است. به همین خاطر آن را انجام دادم."

بر اساس گزارش ایندیپندنت، به گفته خواننده آهنگ سنیوریتا، بعد از این که آقای جیمز یکی از کارمندان کاخ را از این سرقت با خبر می‌سازد خانم کابیو برای این که به دردسر نیفتد مداد را در کیف مادرش قایم می‌کند.

و علی رغم اصرار مادرش که گفته باید مداد را برگردانند خانم کابیو به او توضیح داده که "به چالشی جدی دعوت شده و باید مداد را نگاه دارد."

خانم کابیو گفت: "بنابراین من هنوز آن مداد را دارم و خیلی از ویلیام و کیت معذرت می‌خواهم." و اضافه کرد "شب گذشته نتوانسته بخوابد تا به این دزدی اقرار کرده و از عذاب وجدان خلاص شود."

اقرار و معذرت‌خواهی این خواننده باعث واکنش دوک و دوشس کمبریج شد که از طریق حساب کاربری رسمی کاخ کنزینگتون در توییتر پاسخ دادند.

آنها در پاسخ به ویدئویی که توسط رادیو ۱ بی‌بی‌سی در توییتر منتشر شده بود تنها یک اموجی از جفتی چشم توییت کردند که بیش از ۲ هزار لایک گرفته است.

در پاسخ به این توییت مشکوکانه هم آقای جیمز توییت کرد: "اوه اوه"

این رد و بدل طنزآمیز باعث سرگرمی مردم در رسانه‌های اجتماعی شده و یکی از افراد آن را "بهترین لحظه تاریخ توییتر" توصیف کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو