این زن برای اولین بار در تاریخ, مدیر بارسلونا می شود؟

منبع: سیمرغ

60

1398/9/8

17:30


این زن برای اولین بار در تاریخ, مدیر بارسلونا می شود؟

احتمال دارد برای اولین بار یک زن به عنوان مدیر باشگاه بارسلونا انتخاب شود

برای اولین بار در تاریخ؛ یک زن مدیر بارسلونا می‌شود؟

انتخابات ریاست بارسلونا قرار است که سال آینده انجام شود و بارتومئو مدیر فعلی این تیم در نظر دارد که در دوران بعد از خود، گزینه ای را انتخاب کند که بتواند مسیر او را ادامه بدهد.

حالا یکی از اعضای فعلی  باشگاه بارسلونا می تواند به سورپرایزی در میان نامزدها تبدیل شود و به اولین مدیر زن تاریخ بارسلونا تبدیل شود.

ماریا تیشیدور که در حال حاضر به عنوان مدیر هیئت مدیره بارسلونا فعالیت می کند، در سن 43 سالگی می تواند نامش را به عنوان اولین مدیر زن تاریخ بارسلونا مطرح کند.

نحوه مدیریت تیشیدور تحسین های زیادی را در میان بارسایی ها ایجاد کرده است و نزدیکانش از او خواسته اند تا در انتخابات آینده، نامزد شود البته فعلا تیشیدور به این پیشنهادها پاسخ منفی داده و گفته است که فعلا برایش زود است که بخواهد چنین مسئولیتی را بپذیرد هر چند که مذاکرات با وی از سوی برخی از مدیران بارسا ادامه خواهد داشت.

در حقیقت تیشیدور به خوبی با نحوه مدیریت در یک باشگاه فوتبال آشنایی دارد و بارتومئو نیز نظر مساعدی نسبت به حضور وی در انتخابات دارد. به هر صورت باید منتظر بمانیم و آیا بارسلونا هم مثل خیلی از باشگاه های دیگر اسپانیا مدیریت خود را به دست یک زن می سپارد یا نه.

تیشیدور که در دانشگاه پمپئو فابرا در رشته حقوق تحصیل کرده است، سابقه فعالیت به عنوان مشاور در سازمان های فرهنگی، بنیاد های خیریه، استارتاپ ها و انجمن های مختلف دارد . تیشیدور در سال 2015 به هیئت مدیره بارسلونا اضافه شد و دو سال به عنوان دبیرکل و نایب رئیس بنیاد خیریه بارسلونا فعالیت کرد. او در 11 فوریه 2019 دبیر هیئت مدیره بارسلونا شد. او از ژآنویه 2018 مدیریت بخش فوتبال زنان بارسلونا را به عهده گرفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو