دانلود بازی SD Gundam G Generation Cross Rays برای کامپیوتر

دانلود بازی SD Gundam G Generation Cross Rays برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

182

1398/9/9

03:43


بازی SD Gundam G Generation Cross Rays با ارائه یک گیم پلی تمام اکشن و سرعتی، در جذب مخاطب کم سن و سال موفق ظاهر می شود و هر کسی می تواند مهارت های خودش را در کشتار ربات ها تست کند. طراحی بازی منحصر به فرد است و توسعه و طراحی کات سین ها هم از کارتون های دهه های قبل الهام گرفته است. عناصر استراتژیک بازی در کنار هم خوب کار می کنند و همه آن ها برای تولید نبردی بزرگ در خدمت بازی هستند. داستان بازی فراتر از زمان خلقت قرار دارد و گویا شاهد به هم پیوستن چهار دوره در یک بطن خواهیم بود. شما وظیفه دارید که تیم خود را تشکیل دهید و وارد واحدهایی شوید که در برابر گروهی از دشمنان قرار می گیرند. انیمیشن های بازی طراحی پویا و جذابی دارد و شامل تصاویر و مدل های سه بعدی از ربات های قاتل است. صحنه ها هم خوب کار شده اند و سعی در سینمایی کردن هرچه بیشتر آن ها دارد.

SD Gundam G Generation Cross Rays PC-CODEX

دانلود-بازی-SD-GUNDAM-G-GENERATION-CROSS-RAYS

موسیقی در بازی SD Gundam G Generation Cross Rays به خوبی کار شده است و آدرنالین بازیکنان را بالا می برد. هر ربات برای خودش سلاحی دارد و حرکاتشان هم منحصر به فر است. کلیت نبردها اما یکی است و تفاوتی در میزان تغییر در ضربان قلب دشمنان دیده نمی شود. درواقع هر بازیکنی که می خواهد یک تجربه ساده از اکشن تیراندازی را داشته باشد، می تواند به سراغ چنین اثری بیاید. ربات های خود را به پرواز درآورید و فراموش نکنید که چه کارهایی ازشان برمی آید. آن ها می توانند جثه خود را بزرگ تر کنند و مدام سلاح قدرتمندتری را به دست بگیرند. تغییرات آن ها با کات سین است و می توانید از قدرت ها و کومبوهای بیشتری در بازی استفاده کنید.

info

Beyond creation, four eras come together as one! Discover the latest entry in this iconic Tactical RPG series. Form your own team of SD Gundams and deploy for battle — with units from from Mobile Suit Gundam Wing, SEED, 00, and Iron-Blooded Orphans!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core i5-650 or AMD Phenom II X4 965

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GT 730 or Radeon HD 7570

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5 3470 or AMD FX-6300

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GT 750 or Radeon HD 7790

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو