خدمات دندانپزشکی در مطب دکتر محمد هادی قادری

خدمات دندانپزشکی در مطب دکتر محمد هادی قادری


منبع: زیبامون

573

1398/9/9

14:08


در این بخش از زیبامون اطلاعات کاملی در رابطه با خدمات تخصصی دندانپزشکی در مطب دکتر محمد هادی قادری کسب خواهید کرد.

خدمات دندانپزشکی در مطب دکتر محمد هادی قادری

توجه به سلامت و زیبایی داندان ها یکی از مواردی هست که نه تنها باعث می شود تا دهان و دندان سالم تری داسته باشید بلکه تاثیر خیلی خوبی هم در زیبایی چهره و لبخند شما داشته و کمک می کند تا اعتماد به نفس بالاتری نیز داشته باشید.

انتخاب کلینیک و مرکز تخصصی برای انجام خدمات درمانی و زیبایی بر روی دندان ها یکی از مواردی هست که از اهمیت بسیار زیادی برخودار بوده و اگر کلینیکی که انتخاب می کنید در این زمینه متخصص بوده و برای خدمات خود گارانتی ارائه دهد، مطمئنا خیالتان از خدماتی که دریافت می کنید، راحت خواهد بود. در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با تمام خدمات تخصصی دندانپزشکی در کلینیک دکتر محمد هادی قادری در غرب تهران بیشتر آشنا شوید.

 

معرفی دکتر محمد هادی قادری

 

دکتر قادری دندانپزشک

 

دکتر سید محمد هادی قادری یکی از دندانپزشکان متخصص در ایران هستند. ایشان فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی سراسری تبریز بوده و مسترشیپ ایمپلنت از انجمن دندان پزشکی ICOI آمریکا بوده و فلوشیپ دندانپزشکی زیبایی خود را از آكادمی دندانپزشكی زیبایی كانادا اخذ کرده اند. 

دکتر محمد هادی قادری در کلینیک تخصصی  خود خدمات مختلفی برای درمان و زیبایی دندان ها از جمله ایمپلنت، درمان ریشه، عصب کشی، کشیدن دندان عقل بدون درد و خونریزی، کامپوزیت، ترمیم کامپوزیت، روکش کردن دندان، طراحی لبخند، کاشت نگین و ... ارائه می دهند.

 

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت دندان (Dental implant) نوعی پایه تیتانیومی یا فلز سازگار با بافت بدن هست که به وسیله جراحی در زیر لثه و در داخل استخوان فک قرار گرفته می شود و به پزشک این امکان را می دهد تا دندان های متحرک یا پروتزهای دندان را بر روی این پایه ها قرار دهند. در واقع ایمپلنت نوعی کاشت دندان است.

در این روش بدون ایجاد تراش در دندان های مجاور، کاشت دندان در همان قسمتی که خالی شده، انجام می گیرد و در جای خود ثابت باقی می ماند و باعث می شود تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

البته لازم هست بدانید که برای انجام کاشت ایمپلنت باید استخوان فک استحکام کافی و لازم برای این کار را داشته باشد و اگر فردی که قصد انجام ایمپلنت دارد، مبتلا به دیابت و پوکی استخوان نباشد، ایمپلنت می تواند یک جایگزین دائمی برای دندان آن فرد باشد. در واقع ایمپلنت دندان یک درمان دائمی و مناسب برای جایگزین کردن یک یا چند دندان از دست رفته خواهد بود.

مطب دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری خدمات مربوط به ایمپلنت دندان را بالاترین کیفیت و با گارانتی 10 ساله به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد و می توانید با اطمینان خاطر به این مطب مراجعه کرده و از این خدمات برای افزایش سلامت و زیبایی دندان های خود استفاده نمایید.

 

ایمپلنت دندان

 

ایمپلنت چه مزایایی دارد؟

ایمپلنت دندان دقیقا بر اساس شکل و رنگ دندان های طبیعی شما طراحی و ساخته می شود و ظاهری کاملا طبیعی و یکدست برای دندان ها ایجاد خواهد کرد به گونه ای که هیچ کس متوجه آن نخواهد شد.

با کاشت دندان به روش ایمپلنت هیچ تغییری در ساختار استخوان بندی چهره و فک ایجاد نمی شود و از تحلیل رفتن استخوان فک جلوگیری خواهد شد.

با از بین رفتن یک یا چند دندان و یا استفاده از دندان مصنوعی، ممکن هست با مشکلاتی در تلفظ مواجه شوید و صحبت کردن برایتان سخت باشد اما ایمپلنت دندان این مشکلات را ایجاد نخواهد کرد.

ایمپلنت نه تنها از نظر رنگ و ظاهر شبیه به دندان ها طبیعی هست بلکه عملکردی کاملا مشابه با دندان های طبیعی داشته و بعد از انجام ایمپلنت، هیچ مشکلی در زمینه غذا خوردن و جویدن نخواهید داشت.

 

بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی

بلیچینگ یعنی سفید کردن و بلیچینگ دندان به طور کلی به سفید شدن دندان ها با استفاده از مواد و تکنیک های مخصوص گفته می شود که عموما در کلینیک های دندانپزشکی انجام می گیرد و در نهایت دندان هایی کاملا سفید و درخشان برای مراجعه کننده ایجاد می شود. بلیچینگ دندان را تمام افراد و به ویژه کسانی که رنگ دندان هایشان زرد و کدر شده می توانند انجام دهند و از این طریق سفیدی و درخشش زیبایی را برای دندان هایشان ایجاد نمایند.

بلیچینگ دندان را هم می توانید در خانه و با دستورالعمل های پزشک در منزل انجام دهید و هم می توانید برای دریافت این خدمات به مطب دندانپزشکی مراجعه کنید. بلیچینگی که در مطب انجام می شود معمولا تاثیر بیشتری دارد زیرا برای این کار از مواد مخصوص با دوز بالا استفاده می شود.

 

بلیچینگ دندان

 

بلیچینگ در خانه نیز در افزایش سفیدی و درخشش دندان ها بسیار موثر بوده و ماندگاری طولانی تری هم خواهد داشت. علاوه بر این رعایت موارد بهداشتی بعد از بلیچینگ کردن دندان ها هم تاثیر خیلی زیادی در افزایش ماندگاری این عمل زیبایی بر روی دندان ها خواهد داشت.

البته لازم هست بدانید که انجام بلیچینگ دندان نیاز به مشورت و مشاوره با دندانپزشک دارد زیرا برخی از لکه ها و زردی های موجود بر روی دندان ها قابل درمان نبوده و ممکن هست این زردی از داخل دندان بوده و یا اینکه به درمان های بیشتر مثل لیمینت و کامپوزیت نیاز داشته باشد تا سفیدی مورد انتظار را برای مراجعه کننده ایجاد نماید.

بعد از بلیچینگ کردن دندان ها، با توجه به جنس دندان ها ممکن هست یک تا چند درجه تغییر رنگ در دندان ها ایجاد شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر محمد هادی قادری، ابتدا مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید و سپس متناسب با شرایط دندان ها، بهترین و مناسب ترین روش را برای افزایش زیبایی و سفید شدن دندان هایتان انتخاب نمایید. زیرا کار با مواد بلیچینگ بسیار سخت بوده و به دانش و تخصص دندانپزشک بستگی دارد تا بتواند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. پس انتخاب دکتر متخصص در این زمینه از اهمیت خیلی زیادی برخودار هست.

 

لمینت و کامپوزیت دندان چیست؟

لمینت و کامپوزیت دندان هر دو یک روش برای زیبایی دندان ها هستند که با استفاده از مواد کامپوزیتی یا سرامیکی زیبایی و درخشش دندان ها را چندین برابر می کند و باعث می شوند تا دندان هایی یکدست، سفید و درخشان داشته باشید. به طور کلی لمینت و کامپوزیت دندان تفاوت چندانی با یگدیگر ندارند و در دندان پزشکی با نام لمینت کامپوزیتی یا لمینت سرامیکی دندان شناخته می شوند. اما معمولا لمینت کامپوزیتی با توجه به برند و کیفیت آن، سفیدی بیشتری را برای دندان ها ایجاد خواهد کرد.

 

لمینت دندان

 

در کلینیک دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری این خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه می شود و برای هر مراجعه کننده بعد از مشاوره رایگان و مشاهده وضعیت دندان ها بهترین نوع لمینت دندان ها انتخاب خواهد شد.

در کلینیک دکتر محمد هادی قادری از کامپوزیت هایی با برندهای بسیار معتبر از جمله کامپوزیت ips و ... استفاده می شود که کمترین میزان تغییر رنگ را دارند و برای این کامپوزیت ها گارانتی دو ساله ارائه می شود که اگر در این مدت زمان با تغییر رنگ و مشکلی مواجه شوند، کامپوزیت ها را تعویض خواهند کرد.

داشتن دندان های سفید، یکدست و درخشان تاثیر خیلی زیادی در بهتر شدن روابط اجتماعی افراد داشته و باعث می شود تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. بنابراین اگر در موقعیتی قرار دارید که این موضوع از اهمیت زیادی برای شما برخوردار هست می توانید از روش های زیبایی مثل لمینت دندان استفاده کنید و زیبایی و درخشش دندان های خود را به بهترین شکل ممکن کامل نمایید.

 

 

مطب دندانپزشکی دکتر قادری

 

گارانتی خدمات دندانپزشکی در کلینیک محمد هادی قادری

در کلینیک دندانپزشکی دکتر قادری برای انجام کلیه خدمات عمومی در زمینه زیبایی یا در زمینه درمان ریشه، ترمیمی و سایر خدمات دندانپزشکی 2 سال گارانتی در نظر گرفته شده است و برای خدمات ایمپلنت دندان، 10 سال گارانتی بدون قید و شرط به صورت کتبی ارائه می شود. علاوه بر این در این مطب، شرایط پرداخت مناسبی هم برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است. این گارانتی اطمینان خاطر خیلی خوبی را از جهت کیفیت خدمات ارائه شده در این کلینیک برای مراجعه کنندگان ایجاد خواهد کرد و باعث می شود تا با خیال راحت تری خدمات درمانی و زیبایی دندان هایشان را در این مطب انجام دهند.

 

دندانپزشکی دکتر قادری

 

راه های ارتباطی با مطب دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری

برای مراجعه به مطب تخصصی دندانپزشکی دکتر قادری، می توانید به آدرس تهران، جنت آباد شمالی، بالاتر از تقاطع ایران پارس، بالاتر از بانک پاسارگاد، نبش بهارستان 4، ساختمان پردیس، طبقه دوم، واحد 4 مراجعه کنید.

برای تعیین وقت قبلی نیز می توانید با شماره تماس های 02144866386 و 09120052289 تماس بگیرید.

صفحه اینستاگرام مطب دندان پزشکی دکتر قادری به آدرس dr.mohamadhadiqaderii فعال بوده و میتوانید با مراجعه به این صفحه، خدمات ارائه شده در این کلینیک را به شکل تصویر و ویدئو و عکس های قبل و بعد از انجام خدمات زیبایی و درمانی بر روی دندان مراجعه کنندگان مشاهده کنید.

شما میتوانید هم با خط تاکسی شهری و هم با اتومیبل شخصی به مطب دندانپزشکی دکتر قادری مراجعه کنید و نگرانی ای از بابت جای پارک نداشته باشید زیرا این مطب مجهز به پارکینگ نیز هست. 

از دیگر ویژگی های کلینیک دندانپزشکی دکتر قادری می توان به داشتن محیطی گرم و صمیمی و آرام، نزدیک بودن به مرکز خرید و  کافی شاپ، مشاوره رایگان و ... اشاره کرد.

 

کلینیک دندانپزشکی دگتر قادری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو