معرفی خدمات درمانی و زیبایی در دندان پزشکی نکو

معرفی خدمات درمانی و زیبایی در دندان پزشکی نکو


منبع: زیبامون

443

1398/9/9

14:50


برای آشنایی بیشتر با تمام خدمات دندان پزشکی که در دندان پزشکی نکو ارائه می شود، در ادامه با زیبامون همراه باشید.

معرفی خدمات درمانی و زیبایی در دندان پزشکی نکو

این روزها توجه به زیبایی و سلامت دندان ها از اهمیت خیلی زیادی برخوردار بوده و کلینیک ها و مراکز مخصوص دندان پزشکی، در کنار تمام خدمات درمانی که برای حفظ سلامت دندان ها انجام می دهند، خدمات گسترده ای نیز برای افزایش زیبایی دندان ها داشته تا از این طریق زیبایی و جذابیت چهره و لبخند به بهترین شکل ممکن افزایش پیدا کند.

ما در این بخش از زیبامون دات کام، به معرفی دندان پزشکی نکو و تمام خدمات درمانی و زیبایی که در این مرکز ارائه می شود، پرداخته ایم. با ما همراه باشید و این مرکز تخصصی دندانپزشکی در تهران را بیشتر بشناسید!

 

معرفی دندان پزشکی نکو

کلینیک دندان پزشکی نکو یکی از مراکز تخصصی در تهران هست که دارای محیطی آرام و دلنشین بوده و با تجهیزات و امکانات پیشرفته و مدرن، استفاده از بهترین مواد و متریال از برند های معتبر اروپایی و آمریکایی، استفاده از وسایل یک بار مصرف، دارا بودن واحدهای کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال و تیم پزشکی مجرب و متخصص، در تلاش هست تا بهترین خدمات را در زمینه سلامت و زیبایی دندان ها به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد و با ارائه ضمانت های مختلف، رضایت مشتریان را به خوبی جلب نماید.

شما می توانید با مراجعه به دندان پزشکی نکو، خدمات درمانی و زیبایی مختلفی را برای دندان ها خود دریافت کنید. در ادامه با تمام خدمات ارائه شده در این کلینیک تخصصی آشنا می شوید.

 

مطب دندانپزشکی نکو

 

خدمات ارائه شده در بخش عمومی دندان پزشکی نکو

 

عصب کشی دندان

وقتی عفونت و میکروب به عصب دندان می رسد با درد های آزار دهنده و ممتد، عفونت، آبسه و ... مواجه خواهید شد. در این صورت دندان نیاز به عصب کشی پیدا می کند. پوسیدگی های عمیق دندانی، شکسته شدن دندان، آسیب لثه و استخوان فک و ... همگی عواملی هستند که باعث ورود میکروب به عصب دندان ها شده و عفونت در ریشه دندان را ایجاد می کنند.

متناسب با شرایط هر بیمار، ممکن هست عصب کشی بین یک تا سه جلسه طول بکشد. در فرآیند عصب کشی، کانال های ریشه ابتدا پاکسازی شده و سپس با مواد مخصوصی مسدود می شوند تا امکان رشد و ورود میکروب به ریشه دندان کاهش پیدا کند. با عصب کشی کردن دندان، عمر دندان های پوسیده بیشتر می شود و از عفونت و آبسه های مجدد در دندان جلوگیری خواهد شد.

درمان ریشه در کلینیک دندان پزشکی نکو با استفاده از دستگاه پیشرفته روتاری انجام می گیرد و به شما این اطمینان را خواهند داد که این درمان به بهترین شکل ممکن برایتان انجام می شود. علاوه بر این برای تشخیص مشکلات دهانی از دستگاه رادیولوژی PA نیز در این مرکز استفاده می شود.

 

ترمیم دندان، کشیدن و جراحی دندان

از دیگر خدمات عمومی که در دندان پزشکی نکو ارائه می شود می توان به ترمیم دندان، جرم گیری دندان ها، کشیدن دندان، جراحی دندان و کشیدن دندان عقل اشاره کرد. برای اینکه دندان هایتان به بهترین شکل ممکن درمان شده و احتمال ایجاد آسیب و عفونت در سایر قسمت های دهان و دندان به کمترین مقدار خود برسد، لازم هست بعد از بروز هر مشکل برای دندان به دندانپزشکی مراجعه نمایید تا بعد از معاینه، بهترین و مناسب ترین درمان را دریافت نمایید.

در کلینیک تخصصی دندان پزشکی نکو برای تمام درمان های داخل دهان از دوربین داخل دهانی جهت بازدید استفاده می شود تا دید بهتر و دقیق تری نسبت به مشکلات دهان و دندان داشته تا بهترین و مناسب ترین درمان را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.

 

روکش و ترمیم دندان

 

پروتزهای دندانی ثابت و متحرک

پروتزهای دندانی اگر به شکل کامل و برای تمام دندان ها ساخته شوند، پروتز دندانی متحرک یا همان دندان مصنوعی متحرک نامیده می شود. این مدل از پروتزها برای افرادی که تعداد زیادی از دندان های خود را از دست داده اند گزینه مناسبی خواهد بود. علاوه بر این مراقبت های بهداشتی و تمیز کردن این دندان ها نیز به مراتب بسیار ساده تر از پروتزهای ثابت خواهد بود. زیرا به سادگی می توان این پروتزها را از دهان خارج کرد و با استفاده از مسواک و خمیر دندان، تمام قسمت های دندان را به خوبی تمیز کرد.

اما گاهی ممکن هست پروتز دندانی به شکل یک روکش برای یک دندان خاص باشد و یا اینکه به شکل کاشت دندان یا ایمپلنت انجام بگیرد که در این صورت، پروتز دندان ثابت نام دارد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک دندان پزشکی نکو و معاینه دقیق دندان ها توسط پزشکان مجرب، بهترین و مناسب ترین پروتز را برای دندان های خود مورد استفاده قرار دهید.

نکته قابل ذکری که در این زمینه وجود دارد این هست که تمام خدمات دندان پزشکی در کلینیک تخصصی نکو، با ضمانت 24 ماهه ارائه می شود. همین موضوع به سادگی می تواند کیفیت و تخصصی بودن خدمات دندان پزشکی در این مرکز را تایید کند.

 

روکش دندان آسبب دیده

 

خدمات ارائه شده در بخش تخصصی دندان پزشکی نکو

 

جراحی تخصصی دندان و لثه

جراحی دندان یکی از کارهای تخصصی در دندان پزشکی هست که باید توسط پزشک متخصص انجام بگیرید. این جراحی ها ممکن هست برای کشیدن دندان و درآوردن ریشه دندان انجام شود و یا برای خارج کردن دندان عقل به جراحی نیاز پیدا کنید. کلینیک دندان پزشکی نکو، دارای کادر پزشکی متخصص در این زمینه بوده و میتوانید با خیال راحت کار جراحی تخصصی دندان خود را در این مرکز انجام دهید.

 

ارتودنسی دندان

ارتودنسی دندان برای افرادی که به طور ژنتیکی دندان های نامرتب داشته و یا دندان هایشان در محل مناسب رشد نکرده اند، مورد استفاده قرار می گیرد. درمان ارتودنسی دندان یکی از خدمات تخصصی هست که در دندان پزشکی نکو به بهترین شکل ممکن ارائه می شود و شما می توانید بعد از مراجعه به این کلینیک تخصصی، معاینه دقیق و بررسی های تخصصی توسط پزشکان متخصص، مناسب ترین روش ارتودنسی دندان ها را دریافت کنید.

 

ارتودنسی

 

دندان پزشکی اطفال

کلینیک دندان پزشکی نکو دارای بخش مخصوص به کودکان نیز هست. در بخش دندان پزشکی اطفال، پزشک متخصص از روش های کاربردی و مورد پسند کودکان برای معاینه و درمان دندان ها استفاده می کند تا کودکان نهایت همکاری را با پزشک داشته و هیچ گونه احساس ترس و اضطرابی را در دندان پزشکی تجربه نخواهند کرد. استفاده از ابزارهای سرگرم کننده، محیط مناسب برای حضور کودکان، نحوه برخورد پزشک با کودک و ... همگی بر روی روند درمان کودکان موثر بوده و دارا بودن یک بخش مجزا برای این منظور، از ویژگی های خوب مرکز دندان پزشکی نکو هست.

 

دندانپزشکی اطفال

 

 ایمپلنت

ایمپلنت دندان یک جایگزین بسیار خوب و مناسب برای دندان های از دست رفته است. در این روش یک پیچ فلزی (تیتانیوم) که با بافت بدن سازگاری دارد، در استخوان فک کاشته می شود و از این طریق، ریشه دندان شبیه سازی شده، و پروتز دندانی بر روی این پیچ قرار داده می شود و شما یک پروتز دندانی ثابت که شکل و رنگ آن دقیقا شبیه به دندان های اصلی خودتان هست، خواهید داشت.

ایمپلنت دندان نیز یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در کلینیک دندان پزشکی نکو هست که با گارانتی و ضمانت 10 ساله به مراجعه کنندگان ارائه می شود و شما می توانید با خیال راحت ایمپلنت دندان های خود را در این مرکز تخصصی انجام دهید.

 

ایمپلنت

 

خدمات زیبایی دندان ها

تمام خدمات زیبایی مربوط به دندان ها از جمله بلیچینگ دندان، لمینت و کامپوزیت دندان، طراحی لبخند هالیوودی ( Smile Design) و ... را می توانید در کلینیک دندان پزشکی نکو  و توسط دندان پزشکان مجرب و دارای فلوشیب زیبایی انجام دهید. در این مرکز تخصصی، ضمانت 7 ماهه برای تمام خدمات زیبایی در نظر گرفته شده است که باعث می شود تا اطمینان خاطر بیشتری نسبت به کیفیت خدمات ارائه شده در کلینیک داندان پزشکی نکو داشته باشید.

 

دندان زیبا

 

ضمانت و گارانتی خدمات درمانی و زیبایی در دندان پزشکی نکو

اگرچه تمام خدمات درمانی و زیبایی که در کلینیک دندان پزشکی نکو به بهترین شکل ممکن و توسط پزشکان متخصص در این زمینه انجام می گیرد اما با این حال، این مرکز برای تمام خدمات خود ضمانت نامه نیز در نظر گرفته است.

ضمانت خدمات زیبایی به مدت 7 ماه، ضمانت کلیه خدمات دندان پزشکی به مدت 24 ماه و ضمانت ایمپلنت به مدت 10 سال از ویژگی های مثبت این کلینیک تخصصی دندان پزشکی هست و شما می توانید با خیال راحت از خدمات دندان پزشکی نکو استفاده کنید.

 

دندان پزشکی نکو

 

راه های ارتباطی با دندان پزشکی نکو

برای مراجعه به کلینیک تخصصی نکو می توانید به آدرس تهران، انتهای اشرفی اصفهانی، بر خیابان سیمون بولیوار، بین معین و اقبال پور، پلاک 23، واحد 3 مراجعه نمایید. برای تعیین وقت قبلی نیز  می توانید با شماره تماس های 02144873811 و 02144873425 و 09122195014 تماس بگیرید.

علاوه بر این صفحه اینستاگرام داندان پزشکی نکو نیز به آدرس neco.dent فعال بوده و شما می توانید خدمات ارائه شده در این کلینیک تخصصی را به شکل تصویر و ویدئو مشاهده نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو