8 کاری که زن باسیاست برای شوهرش انجام نمی دهد

منبع: نمناک

185

1398/9/9

17:19


برای همسرتان هر کاری حاضرید انجام دهید و این خیلی خوب است چرا که شما را برای ساخت یک زندگی مشترک محکم یاری می کند اما مواردی هست که به خاطر خود شما نباید برای شوهرتان انجام دهید.

کارهای که برای داشتن زندگی مشترک خوب نباید برای شوهرتان انجام دهید

یک زن باسیاست و دانا راه حفظ ارزش و اهمیت خود برای شوهرش را می داند، این دانستن است که او را تبدیل به یک زن با سیاست کرده چه بسا تلاشی را که بسیاری از زنان دیگر انجام می دهند را نداشته باشد ولی توانسته یک زندگی مشترک موفق را مدیریت کند ؛ موردی که خواهیم گفت کارهایی است که یک زن نباید برای همسرخود انجام دهد چرا که برخلاف تصور او نه تنها نتیجه ی مثبتی نخواهد داشت بلکه عکس خواسته ی او خواهد شد.

1- هرگز برای شوهر استانداردهایتان را تغییر ندهید

این که شما خیلی تحصیل کرده یا بسیار اصولی هستید ، آیا هرگز ارزش آن را ندارد که استانداردها را برای ملاقات با افرادی که دوست دارید تغییر دهید. استانداردهای شما بخش جدایی ناپذیری از شما هستند. دیر یا زود استانداردهای به طور طبیعی تغییر خواهند کرد ، بنابراین بهتر است آن را از ابتدا حفظ کنید. هنگام انتخاب همسر کسی را پیدا کنید که برای استانداردهای شما احترام قائل باشد یا قادر به تطبیق با شما باشد.
 

برای شوهر

2- هرگز همه ی مشکلات او را حل نکنید تا برای شوهر دلسوزترین باشید :

کسی نباشید که سعی میکند همه مشکلات و مشکلات مربوط به خانواده را حل کند ، بگذارید راهی پیدا کند. او باید به اندازه کافی بالغ و مسئول رسیدگی به مشکلاتی باشد که منحصرا مربوط به او هستند.

3- برای شوهر هرگز واقعیت ظاهر خود را تغییر ندهید :

جراحی پلاستیک در سراسر دنیا یک کسب وکار بزرگ است و برخی از ما ممکن است وسوسه شویم که چند جراحی انجام دهیم تا خودمان را جذاب تر برای شوهرمان جلوه دهیم. تغییر خارجی آخرین کاری است که هرکس باید انجام دهد تا همسررا به خود جذب کند. اگر کسی از شما خوشش نیاید مطمئنا با تغییر چهره هم این حس را در خود تغییر نخواهد داد.

برای شوهر

4 - هرگز خودتان را برای شوهر کوچک نکنید :

هر دو طرف در رابطه با هم برابرند . هرگز به این فکر نکنید که مرد چون مرد است، باید پرستش شود. هر رابطه سالمی باید احترام متقابل داشته باشد. هیچ فضایی وجود ندارد که کسی به آن یکطرفه بنگرد، زمانی که خودتان را بی دلیل برای همسر کوچک می کنید یعنی ارزش واقعی خود را زیر سوال برده اید ؛ وقتی در دعوا شما مقصر نبوده اید پس عذر خواهی وظیفه ی شما نیست.

5- برای شوهرتان همیشه کادوهای گرانقیمت نخرید :

سعی کنید هدایای میانه قیمتی را بخرید تا بتوانید این لطف را بدست آورید که او هم بتواند برای پاسخ هدیه ای هم سطح کادوی شما تهیه کند. چون اونمی تواند الماس بخرد تا کادوی گرانقیمت شما را جبران کرده باشد پس احساسات او راسرکوب نکنید . این عمل همچنین به حفظ انتظارات خود کمک می کند.

6- برای راضی نگاه داشتن شوهر هوش خود را مخفی از او نکنید :

ازهوش خود استفاده کنید ، پس اگر فکر می کنید که تظاهر به ناآگاه بودن به شما امتیاز می دهد ، پس شما واقعا ناآگاه هستید ! برای یک مرد داشتن زن باهوش بسیار بیشتر از نداشتن او ایجاد حس قدرت می کند پس اگر هوش واقعی تان را نشان دهید همسرتان به واسطه ی داشتن شما احساس قدرت بیشتری خواهد کرد.

برای شوهر

7- هرگز شغلتان را برای شوهر رها نکنید :

برای انجام کارهای آشپزخانه بعد از یک جلسه طولانی در کار ، خیلی خسته شدم ؟ به این فکر میکنید که کارتان را رها کنید تا بتوانید در خانه بهتر تمرکز کنید ؟ دوباره فکر کنید ! شما سخت تلاش کرده اید تا یک مدرک و شغل رویایی خود را پیدا کنید. فقط به این دلیل که همسرتان قبل از شما به خانه می آید یا از شغل تان خوشتان نمی آید ، به این معنی نیست که کارتان را رها کنید. مهم است که از نظر مالی مستقل باشید، بنابراین به کارتان بچسبید اما از طرفی اگر احساس می کنید کارتان موجب اختلال در زندگی شده باید آن را کم تر کنید نه به طور کامل ترک. فراموش نکنید که اگر همسرتان توانایی تامین هزینه های شما را بدون هیچ مشکلی دارد پس شاغل نبودتان به نفع شماست اما اگر علاقه ی درونی نسبت به شغلتان دارید آن را سرکوب نکنید تا مبادا مشکلات روحی ایجاد شود.

8- برای شوهر و به خاطر او هرگز از آرزوهایتان منصرف نشوید و آنها را فراموش نکنید:

اگر می خواهید دکترا بگیرید ، یا کتاب بنویسید به سمت آن حرکت کنید. نگذارید همسرتان بین شما و آرزویتان بایستد که این اصلا صحیح نیست چون هر کدام جایگاهی دارند. همه ی ما چیزهایی داریم که می خواهیم روزی بدست آوریم اینها ما رابیشتر راضی می کند پس از راه درست به آنها برسید بدون آنکه برای کسب شان دچار مشکل در  زندگی مشترک شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو