لو رفتن دکور برنامه مزدک میرزایی در اینترنشنال

منبع: نیک صالحی

147

1398/9/9

20:16


با توجه به جمع شدن برنامه نود و ریزش طرفداران شبکه سه مزدک میرزایی برنامه ای برای تحلیل فوتبال ایران در اینترنشنال راه اندازی کرده است

مزدک میرزایی این روزها مشغول آماده سازی برنامه جدید خودش در شبکه ایران اینترنشنال است. با رفتن عادل فردوسی پور از شبکه سه مزدک نیز تصمیم گرفت از ایران برود. او گویا برای همیشه ایران را ترک کرده و به عنوان مجری یک برنامه ورزشی در شبکه اینترنشنال مشغول به فعالیت شده است. در ادامه تصویری از دکور برنامه مزدک میرزایی در اینترنشنال می بینید که قرار است ۱۶آذر روی آنتن برود.

دکور برنامه مزدک میرزایی در اینترنشنال

سایت ورزش ۳ تصویری منتشر کرده است از مزدک میرزایی در دکور استودیوی برنامه جدیدش در انگلستان. این مجری گزارشگر پیشین شبکه سه بعد از پیشنهاد خارجی، ناگهان مهاجرت کرد و حالا در شبکه‌ای که درباره درآمدهایش ابهاماتی وجود دارد، قرار شده برنامه‌ای درباره لیگ برتر ایران بسازد و سازندگان این برنامه باورشان بر این است می‌توانند بخشی از مخاطبان ریخته شبکه ۳ بعد از تعطیلی ۹۰ را بدست بیاورند.

دکور برنامه مزدک میرزایی در اینترنشنال

جزئیات بیشتر درباره برنامه هت‌تریک مزدک در شبکه سعودی!

مزدک میرزایی نخستین قسمت از برنامه فوتبالی خود را با نام «هت‌تریک»
از شنبه ۱۶ آذر روی آنتن شبکه ایران اینترنشنال می‌برد.

مجری و گزارشگر فوتبالی تلویزیون تابستان امسال به شکلی غافلگیرکننده از ایران خارج شد و گفته می‌شد هدف او پیوستن به یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان در لندن است. شایعه‌ها خیلی زود رنگ واقعیت گرفت و مزدک میرزایی با مدیران ایران اینترنشنال برای ساختن یک برنامه ورزشی/فوتبالی به توافق رسید.

پخش تیزر این برنامه از چند روز پیش از شبکه‌ای که با پول و سرمایه سعودی‌ها

اداره می‌شود آغاز شده و حالا مشخص است «هت‌تریک» با اجرای میرزایی
شنبه‌ها ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود. کارشناس این برنامه هم محمد تقوی،
بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی است که در ایران پیشینه مربیگری دارد
و پیش‌تر برای بی‌بی‌سی فارسی بحث کارشناسی فوتبال می‌کرد.

ورزش ۳ و جهان نیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو