مدونا به شدت بیمار شد/ لغو کنسرت‌های ملکه پاپ

منبع: ایران آرت

79

1398/9/9

21:01


مدونا به خاطر "درد شدید" سه کنسرت آینده از تور "مادام اکس" خود را کنسل کرد.

ایران آرت: مدونا، ملکه موسیقی پاپ در اینستاگرام نوشت به خاطر یک مریضی مرموز مجبور شده است کنسرت‌های خود در بوستون را لغو کند.

مدونا نوشت: "لطفا این تغییر اتفاقی اوضاع را ببخشید. اجرای کنسرتم هر شب شادی و شعف فراوانی به زندگی من می‌آورد و لغو کردن آن برایم به نوعی تنبیه و مجازات است."

او ادامه داد: "ولی دردی که اکنون دارم قاب تحمل نیست و باید استراحت کرده و از دستورات دکترها پیروی کنم تا بتوانم قوی‌تر و بهتر از پیش به تور مادام اکس و کنار همه شما برگردم."

بر اساس گزارش ایندیپندنت، وبسایت رسمی مدونا هم همچنین لغو این کنسرت‌ها را تایید کرده و اظهار داشت آنها دوباره برنامه‌ریزی نخواهند شد چرا که برنامه کنسرت‌های این تور به شدت فشرده است. این خواننده توضیح نداد که دلیل بروز درد چه بوده است.

وجوه پرداختی برای بلیت به صورت خودکار به کارت بانکی افراد برگردانده می‌شود. تاریخ کنسرت‌هایی که تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته ۳۰ نوامبر و ۱ و ۲ دسامبر است.

مدونا پیشتر هم به خاطر مصدومیت در ناحیه زانو کنسرت خود در بروکلین نیویورک در تاریخ ۷ اکتبر را کنسل کرد.

پیشتر در ماه جاری میلادی یکی از هواداران از این خواننده به خاطر بیش از حد دیر شروع کردن کنسرت‌ها شکایت کرد. در این پرونده کلان حقوقی علیه مدونا و شرکت لایو نیشن (Live Nation) برگزار کننده کنسرت‌های وی، نیت هالندر، شاکی پرونده، ادعا دارد این ستاره "از قدیم الایام عادت به دیر آمدن سر صحنه کنسرت و شروع با تاخیر آنها دارد." به همین خاطر او نمی‌تواند در کنسرت ۱۷ دسامبر وی در ساحل میامی در فلوریدا شرکت کند.

مدونا به خاطر شروع کنسرت‌های تور مادام اکس خود خیلی دیر از موعد، حتی تا نیم ساعت پس از نیمه شب وقتی بلیت برای ۲۲:۳۰ فروخته شده بود، جنجال‌برانگیز شده است.

او هنوز قرار است طی سه هفته اقامت در پالادیوم لندن از تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰ کنسرت برگزار نماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو