دانلود انیمیشن نفرت‌انگیز Abominable 2019 – به همراه زیرنویس فارسی

منبع: دانلود ها

202

1398/9/10

16:27


دانلود انیمیشن نفرت‌انگیز Abominable 2019 – کیفیت WEBRip 1080p

انیمیشن-Abominable-2019

نام انیمیشن: Abominable – نفرت‌انگیز

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEBRip 720p / WEBRip x265 720p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن نفرت‌انگیز (به انگلیسی: Abominable) در مورد سه نوجوانی است که به یک یتی کمک می کنند تا از دست یک مرد ثروتمند و جانورشناسی که برای نیازهای خودشان آن را اسیر کرده اند، فرار کرده و به پیش خانواده خودش بازگردد. آن ها برنامه خاصی برای اهداف خود دارند و در ابتدا می خواهند که او را از سلول نگهدارنده اش خارج کنند و سپس به سراغ باقی برنامه ها بروند. آن ها برای پنهان کردن این یتی بزرگ با چالش های زیادی مواجه می شوند و در کمال ناباوری یتی موفق می شود که قدرت خود را جمع کند و به خارج از محوطه آزمایش برود. یتی در این شهر بی در و پیکر تنها است و این بچه ها تنها امید وی برای بازگشت پیش پدر و مادرش است. فضای فان و خنده داری در طول تمام ماموریت های آن ها برقرار است و قرار است که به سفرهای هیجان انگیزی اعزام شوند و این بچه ها در راس ماجرا قرار دارند.

در انیمیشن Abominable، یی (Yi) با مادر و مادربزرگش زندگی می کند و مدتی است که با یتی به صورت اتفاقی آشنا شده است. دوران کودکی وی دور از پدر بوده است و برای یادآوری اش همواره گیتار می زند و به عنوان نقش بزرگی در ماموریت های آن ها در انیمیشن حضور دارد. یتی بارها ترسیده و زخمی می شود و اما همواره باید قدرت خودش را جمع کند و با کنار گذاشتن عصبانیت به فکر اتمام ماموریت شان باشد. دوستان دیگری هم در ادامه اضافه می شوند و Yi در آستانه موفقیت در ماموریتی بزرگ قرار می گیرد. اعضای آزمایشگاه متوجه قرار یتی می شوند و از این پس کار یتی و دوستانش سخت تر هم خواهد شد.

info

Three teenagers must help a Yeti return to his family while avoiding a wealthy man and a zoologist who want it for their own needs.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو