درخشش فیلم نرگس آبیار در جشنواره تالین

منبع: نمناک

189

1398/9/10

16:30


شبی که ماه کامل شد برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره شب های سیاه تالین در کشور استونی شد.

جایزه شبی که ماه کامل شد در جشنواره تالین

شبی که ماه کامل شد فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی است که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خوش درخشید و در زمان اکران با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شد.

این فیلم نرگس آبیار در جشنواره فیلم شب های سیاه تالین به نمایش درآمد و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در این جشنواره به دست آورد.

هوتن شکیبا و نرگس آبیار

هوتن شکیبا با انتشار عکسی در کنار نرگس آبیار نوشت:

تقدیم به مردم ایران که الان شرایط سختی رو سپری میکنن... شبی که ماه کامل شد جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره شب های سیاه تالین را دریافت کرد.

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی در نخستین حضور بین المللی خود جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از بیست و سومین جشنواره «شب های سیاه تالین» در کشور استونی دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی فیلم «شبی که ماه کامل شد»، تازه ترین فیلم سینمایی نرگس آبیار نویسنده و کارگردان سینما، با حضور در جشنواره «شب های سیاه تالین»، توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در این جشنواره الف جهانی از آن خود کند.

مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره فیلم «شب های سیاه تالین» شب گذشته 9 آذرماه برپا شد و نرگس آبیار جایزه بهترین فیلم جشنواره از نگاه تماشاگران را به همراه دو هزار یورو جایزه نقدی که اهدایی از سوی شهر تالین است؛ دریافت کرد.

جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره های بزرگ به طور معمول نصیب فیلم های تولید آن کشور و یا فیلم های انگلیسی زبان می شود که اعطای جایزه بهترین فیلم تماشاگران به «شبی که ماه کامل شد» نشان از اقبال مردم، منتقدان و سینماگران حاضر در جشنواره نسبت به فیلم بوده است.

نرگس آبیار پیش از این با فیلم سینمایی «نفس» در بیستمین دوره جشنواره فیلم «شب های سیاه تالین» حضور داشت و جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

لازم به توضیح است عرضه و پخش بین المللی فیلم «شبی که ماه کامل شد» به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است.

عوامل شبی که ماه کامل شد

فیلم شبی که ماه کامل شد خردادماه امسال در سینماهای کشور اکران شد و به فروشی بیش از 19 میلیارد تومان دست یافت.

این ساخته نرگس آبیار اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و جایزه بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی،بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن ، بهترین چهره پردازی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

نرگس آبیار

الناز شاکردوست ، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی ، پدرام شریفی ، امین میری، بانیپال شومون، شبنم مقدمی، فرید سجادی حسینی و آرمین رحیمیان در فیلم شبی که ماه کامل شد به ایفای نقش پرداختند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو