هوآوی از اسپیکر هوشمند خود با نام Sound X رونمایی کرد

منبع: فوت و فن

117

1398/9/10

20:45


هوآوی از اسپیکر هوشمند خود با نام Sound X رونمایی کرد

صدایی غنی‌ با فناوری‌های نوین

هوآوی در رویداد اخیر خود از چند محصول جدید پرده برداشت که بلندگوی هوشمند Sound X یکی از آن‌هاست. این اسپیکر ضمن داشتن قیمتی مناسب، از طراحی متقارن و فناوری‌های جدیدی بهره می‌برد.

 

شرکت هوآوی در یک رویداد بزرگ، از محصولات جدید خود شامل تبلت MatePad Pro، لپ‌تاپ MateBook D 14/15 و اسپیکر هوشمند Sound X رونمایی کرد. شرکت هوآوی برای ساخت اسپیکر هوشمند Sound X با کمپانی مشهور فرانسوی Devialet که در زمینه ساخت اسپیکرهای خاص و گران‌قیمت تخصص دارد، همکاری کرده است. نتیجه این همکاری، خلق یک بلندگوی هوشمند با طراحی الهام گرفته شده از تالار طلایی وین (Vienna Golden Hall) است.

اسپیکر Sound X با قطر ۱۶۵ میلی‌متر، ارتفاع ۲۰۳ میلی‌متر و وزن تقریبی ۳.۵ کیلوگرم، طراحی کاملاً متقارنی دارد. در ساخت این بلندگو از فناوری آبکاری خلأ غیر رسانا (NCVM) استفاده شده است. به لطف این فناوری خاص و پیشرفته، بافت فلزی بدنه‌ این محصول، در انتقال بی‌سیم سیگنال‌های صوتی تأثیری نمی‌گذارد.

بدنه این اسپیکر در برابر خط و خش و نفوذ آب مقاوم است. همچنین می‌توان آن را به راحتی و با استفاده از الکل تمیز کرد. در بخش فنی، هوآوی اسپیکر ۶۰ واتی Sound X را به دو ساب‌ووفر مجهز کرده است که از تکنولوژی پردازش سیگنال متناسب با بلندگو استفاده می‌کند. این ساب‌ووفرِ منحصر به فرد، در آزمایشگاه Devialet طراحی و کالیبره شده است و صدای شگفت‌انگیز و با کیفیتی را ارائه می‌دهد.

به گفته هوآوی، طراحی متقارن این اسپیکر که “Push-Push” نام‌گذاری شده است، از تداخل موج برگشتی که توسط دو بلندگو ایجاد می شود، جلوگیری کرده و در نهایت صدایی پر انرژی و بدون نویز را در اختیار شنوندگان قرار می‌دهد. Huawei Sound X اولین اسپیکر هوشمندی است که موفق به دریافت تأییدیه Hi-Res شده است و می‌تواند با ارائه فرکانس ۴۰ کیلوهرتز، صدایی با غنای بیشتر تولید کند.

اسپیکر هوشمند Sound X  قابلیت جذاب دیگری با نام Touch of sound (لمس صدا) نیز دارد، که با استفاده از این قابلیت، کاربر می‌تواند پخش موزیک را تنها با لمس (ضربه) دستگاه توسط گوشی خود شروع کند؛ همچنین زمانی که با گوشیِ متصل به اسپیکر تماس تلفنی گرفته شود، پخش موسیقی توسط دستگاه به شکل خودکار متوقف می‌شود تا کاربر بتواند بدون هیچ مشکلی تماس خود را پاسخ دهد.

این محصول از بلوتوث نسخه ۵.۰ و شبکه وای‌فای دو بانده (۲.۴GHz/5GHz) پشتیبانی می‌کند. هوآوی برای اسپیکر Sound X برچسب قیمت مناسب ۲۸۰ دلاری را در نظر گرفته است و در صورتی که کاربران به دنبال تجربه صدای استریو باشند، می‌توانند بسته‌ ۵۵۰ دلاری آن را خریداری کنند که شامل دو اسپیکر می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو