بیوگرافی بازیگران و نقش هایشان در سریال ترکی تلخ و شیرین

بیوگرافی بازیگران و نقش هایشان در سریال ترکی تلخ و شیرین


منبع: کولاک

33,839

1398/3/19

14:35


مجله اینترنتی کولاک: سریال پرطرفدار و جذاب تلخ و شیرین محصول سال ۲۰۱۶ ماجرای جذابی را از سوی بچه یک کلاس را با معلمی بیرجه آکالای به تصویر می کشد. در این سریال بازیگرانی از جمله: بیرجه آکالای در نقش حیات، کانبولات گورکم ارصلا در نقش مراد، اوفوک اوزکان در نقش شریف مدیر مدرسه، دنیز جان اکتس در نقش بوراک، زینب الکان در تقش امیل،سی آلیهان آراچی در نقش ندیم، سیمای بارلایدر تقش گوزده،الیف دوگان در نقش زینب، سودا ارجینکی در نقش سودا،حمدی قهرمان در نقش موستهاک،ملیس سزن در نقش آیشه، ندیم سوری در نقش اورهان، انیل تیتیک در نقش کورای، غمزه توپوز در نقش بیرتانم، تیموز اوگور ییلدیز در نقش ترهان و ایلادا کنجلl در نقش آیهان به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال ترکی تلخ و شیرین

 

بیوگرافی بیرجه آکلای

بیرجه آکالای ۱۹ ژوئن سال ۱۹۸۴ در شهر استانبول ترکیه متولد شد. پدر او سرکان آکالای و مادرش یاسمین ارگون هستند.

بیرجه آکالای

قد او ۱۷۳ سانتی متر است و یکی از بازیگران خوش اندام زن ترکیه محسوب می شود.

او تحصیلات دبیرستانی خود را در دبیرستان هنرهای تجسمی به پایان رساند و در رشته ی تئاتر و فیلمنامه نویسی از دانشگاه هالیچ فارغ التحصیل شد.

او در سال ۲۰۰۴ در مسابقات دختر شایسته ترکیه به مقام اول رسید و در مسابقات دختر زیبای اروپا هم به مقاوم سوم رسید.

او در سال ۲۰۱۱ با مرات اونالمیش ازدواج کرد که فقط یک سال دوام آورد و از هم جدا شدند. او در سال ۲۰۱۴ با سرپ لونداغلو ازدواج کرد که در سال ۲۰۱۷ به دلیل خیانت سارپ از هم جدا شدند.

بیرجه آکالای در سریال ترکی تلخ و شیرین در کاراکتر حیات به ایفای نقش پرداخته است که از ۱۳ خرداد ماه ازشبکه جم پخش می شود.

بیوگرافی آنیل تِتیک بازیگر نقش کورای

آنیل تِتیک بازیگر نقش کورای در سریال ترکی تلخ و شیرین یکی از شرکت کننده های مسابقه سویوایور اُل استار  می باشد که در سال ۲۰۱۵ از شبکه tv8 پخش شد.اجرا و تهیه کنندگی این مسابقه هر سال بر عهده اجون ایلیجالی می باشد . آنیل تِتیک یکی از قویترین شرکت کننده های این مسابقه بود اما متاسافنه به دلیل یه اتفاق ناگواری (شکستگی پا) که در هنگام انجام مسابقه برای آن اتفاق افتاد،قدرت بدنیش رو از دست داد و مثل قبل نتونست مسابقه بده و در قسمت های اخر از مسابقه حذف شد.

آنیل تتیک بازیگر نقش کورای در سریال ترکی تلخ و شیرین

باید به اطلاع رسانید آن سال نفر اول این مسابقه تورابی شد.آنیل تِتیک بعد از این مسابقه خیلی طرفدار پیدا کرد و مورد توجه همه قرار گرفت.آنیل تِتیک به تازگی در سریال,زندگی بعضی وقت ها شیرینه نقش افرینی کرد و میشه گفت این اولین سریالی است که آنیل تِتیک در ان نقش افرینی کرد است.آنیل تِتیک بعد از این سریال خیلی بیشتر از قبل طرفدار پیدا کرد و آنیل تِتیک با تیپش و جذابیتش تو خیلی از دل دخترا جا باز کرد.

بیوگرافی سودا ارگینجی

سودا ارگینجی بازیگر نقش سودا در سریال ترکی تلخ و شیرین متولد ۳ اکتبر ۱۹۹۳ (۱۱ مهر ۱۳۷۲) در استانبول متولد و از ۱۵ سالگی به تئاتر و بازیگری علاقمند شده؛
او در اولین تجربه خود، ۱/۵ سال در تئاتر” گلهای پاک و عاشق” برای کودکان بازی کرد.

سودا ارگینجی بازیگر نقش سودا در سریال ترکی تلخ و شیرین

در سال ۲۰۱۲، در سریال قرمز تیره ، بازی کرد، وی نقش پررنگی در این مجموعه داشت؛ در همان سال، با سریال ” خداحافظی” که روایتی از اواخر سلطنت عثمانی هاست، در نقش
لامیا ایفای نقش کرد.

سودا ارگینجی در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ در سریال پر طرفدار ” رز سیاه” در نقش عایشه ظاهر شد، و در کنار بازیگران محبوب و نامی ، به شهرت بیشتری رسید. وی در سال ۲۰۱۶ در سریالی به نام (زندگی گاهی شیرینه) در نقش سودا نقش بسیار آفرینی کرد. و نهایتا این بازیگر محبوب در سال ۲۰۱۷ در لیست بازیگران اصلی سریال سیب ممنوعه قرار گرفت،
سیب ممنوعه در حال حاضر از شبکه FOX در حال پخش است؛ مارس ۲۰۱۸ آغاز پخش سریال است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو