علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)


منبع: تالاب

457

1398/9/11

06:50


علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

ماجرای مهاجرت مهناز افشار و حضور او در برنامه پرشین گات‌ تلنت

مطمئنا خیلی از طرفداران مهناز افشار علاقه مند هستند بدانند مهناز افشار این هنرمند دوست داشتنی بـه کشور برخواهد گشت یا نه ؟ در پی مهناز افشار از چهره های‌ معروف سینمای کشور ایران که بعد از طلاق و حاشیه های‌ که برایش بوجود آمد تصمیم گرفته اسـت از ایران مهاجرت کند . مهناز افشار یکی از مشهور ترین و گرانترین بازیگران زن ایرانی در برنامه پرشیاز گات تلنت به عنوان داور حضور پیدا کرد، منابع رسمی اعلام کردند که او حدود یک میلیون یورو برای حضور در این برنامه دستمزد دریافت کرده، اما ماجرا از چـه قرار اسـت؟

 

*** چرا مهناز افشار در اوج با سینمای داخلی قهر می‌کند؟

 

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

بیوگرافی کوتاه مهناز افشار

مهناز افشار متولد 21 خرداد ماه سال ۱۳۵۶ در شهر تهران میباشد. او در یک خانواده ۵ نفره متولد شده اسـت و فرزند آخر خانواده اسـت. مهناز افشار دیپلم خود را در رشته تجربی اخذ کرده اسـت و پس از آن برای ادامه تحصیل در یک موسسه آزاد بـه مدت چهار سال بـه تحصیل در رشته تدوین مشغول شد.

 

مجله تالاب: وی از آن جایی که در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده بود، در ابتدا برای ورود بـه حرفه ی بازیگری با مخالفت خانواده روبه رو شد، اما پس از بـه دست آوردن موافقت خانواده خود را در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان ثبت نام کرد و در ان جا بازیگری را آموزش دید.

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

مهناز افشار در خارج از کشور

 

او فعالیت حرفه ای خود را با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ شروع کرد و سپس با هنرنمایی در فیلم سینمایی دوستان بـه کارگردانی علی شاه‌ حاتمی در سال ۱۳۷۷ پا بـه عرصه سینما گذاشت و پس از آن به دلیل هنرنمایی در فیلم سینمایی شور عشق بـه کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ توانست نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

 

شباهت مهناز افشار به گوگوش

یکی از عواملی که در موفقیت مهناز افشار در حرفه ی بازیگری موثر بود، شباهت زیادی او بـه فائقه آتشین ملقب بـه گوگوش، بازیگر و خواننده معروف پیش از انقلاب بود. لازم بـه ذکر اسـت که مهناز افشار در دهه هشتاد خورشیدی یکی از محبوب ترین و برجسته ترین چهره های سینمای کشور بود و در فیلم های موفقی در این سالها هنرنمایی کرده اسـت.

 

شوهر سابق مهناز افشار

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

ازدواج و طلاق مهناز افشار

او با یاسین رامین «پسر محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی‌نژاد» ازواج کرده بود و بعد از چندین سال زندگی مشترک سرانجام روز ۵ شنبه ۱۱ مهر ماه 1398؛ خبر طلاق خود را در توییتر و اینستاگرام اعلام کرد. مهناز افشار تا زمان تنظیم این خبر، هیچ پستی درباره جزییات طلاقش رسانه ای نکرده بود.

 

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

ماجرای مهاجرت مهناز افشار و دخترش لیانا

مهناز افشار اخیرا با انتشار ویدیویی که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته اسـت، به عنوان چهارمین داور مسابقه تلویزیونی استعدادیابی پرشین گات تلنت معرفی شد. این برنامه در پایتخت سرد سوئد در حال ضبط اسـت. جایی که ده هزار تن از هموطنان در این شهر زندگی میکنند.

 

چند هفته پیش، او با انتشار یک استوری، جدایی خود را پس از چند سال از یاسین رامین، همسر معروف خود، رسانه ای کرد. اکنون وی با دخترش لیانا، در خارج از کشور بـه سر می‌برد و با نمایش حضور در برنامه استعدادیابی برنامه پرشین گات تلنت که توسط شبکه تلویزیونی ام بی سی پرشیا در استکهلم سوئد ساخته می شود، احتمال بازگشت او بـه کشور و ادامه فعالیت در سینما و تئاتر ایران، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

مهناز افشار در شبکه های اجتماعی

 

حضور مهناز افشار در صندلی داوران این مسابقه در کنار ابی و آرش و نازنین نور از مجریان شبکه های لس آنجلسی، بازتاب هایی در رسانه های صبح شنبه ایران داشت و همچنان ادامه دارد.

بـه گزارش تالاب مهناز افشار در ویدیوی جنجالی منتشر شده چند روز اخیر، در کنار دو خواننده لس آنجلسی قرار گرفته و به نظر می رسد که جایگزین صدف طاهریان، مدل ایرانی مقیم خارج از کشور شده اسـت.

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

حضور مهناز افشار در این برنامه استعدادیابی تلویزیونی در کنار ابی و آرش، صاحب پربیننده ترین کانال اینستاگرام ایرانیان را در کانون توجه کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی قرار داده اسـت. ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹؛ همسر سابق مهناز افشار بـه ۱۷ سال زندان و رد مال بـه ارزش ۱.۲ میلیون یورو محکوم شده بود.

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

مهناز افشار قبلا گفته بود که برای تحصیل بـه همراه دخترش لیانا بـه خارج از کشور رفته اسـت و بـه زودی بـه ایران باز میگردد و خبر ممنوع الفعالیت احتمالی خود را رد کرده بود. در ویدوی کوتاه منتشر شده درباره حضور مهناز افشار در رقابت استعدادیابی برنامه تلویزیونی پرشیا گات تلنت که کپی AMERICA’S GOT TALENT محسوب می شود، خبری از مجری معروف شبکه ۳ سیما «مزدک میرزایی» نیست.

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

گویا آقای میرزایی آماده اجرای نخستین برنامه ورزشی خود از یکی از شبکه های تلویزیونی فارسی زبان اسـت. این‌که حضور مهناز افشار در این برنامه ماهواره ای را باید پایان فعالیت بیست و اندی ساله وی در عرصه هنری ایران دانست یا خیر را باید در روزهای آینده از زبان مسئولان فرهنگی و سیاسی کشور شنید. به نظر میرسد باید با این شرایط، کارنامه فعالیت های هنری او در ایران را باید تمام شده فرض کرد.

 

پرشیاز گات تلنت چه برنامه ای است؟

برنامه پرشیاز گات تلنت را شبکه MBC Persia تولید می‌کند و ضبط ان در استکلهم پایتخت سوئد در جریان اسـت. قطعا اگر این عدم دسترسی بـه اینترنت رخ نمی‌داد این اتفاق با جنجال و سر و صدای بیشتری همراه می‌شد، چون اساسا اتفاقی چند وجهی عجیب اسـت.

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

شبکه MBC Persia یکی از کانال‌های گروه MBC اسـت. مرکز پخش خاورمیانه «Middle East Broadcasting Center» یا بـه اختصار “ام‌بی‌سی” MBC بیش از 10 کانال تلویزیونی دارد. کانال خبری “العربیه” هم متعلق به همین گروه رسانه‌ای اسـت. ام‌بی‌سی بـه رایگان در ده شبکه تلویزیونی فیلم و سریال برای مخاطب عرب پخش میکند. در حال حاضر مقر اصلی MBC GROUP در جده اسـت اما شبکه‌ها از “مدیا سیتی” دوبی پخش می‌شوند.

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

MBC Persia برای نخستین بار فعالیت خود را از تیر ماه ۱۳۸۷ آغاز کرده بود، اما در مرداد سال ۱۳۹۲ تعطیل شد و بعد از یک وقفه 5 ساله از آبان 1397 دوباره پخش برنامه‌های خود را شروع کرد. MBC Persia روی نسل جوان تمرکز کرده‌ و برنامه‌های خود را همزمان برنامه‌های دیگری در شبکه‌های اجتماعی و وبگاه این شبکه تولید و در اختیار مخاطبان قرار میدهد.

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

مهناز افشار داور برنامه شبکه خارجی خواهد شد

 

چـه خوش‌مان بیاید چـه نه، در این زمانه تمام رسانه‌ها بـه دنبال ارائه برنامه خود و جذب حداکثری مخاطب و البته در راستای اهداف خود هستند و در راه رسیدن بـه این هدف از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده میکنند از ترکیب‌های اینچنین داورهایی گرفته تا تولید برنامه حرفه‌ای و خوش رنگ و لعاب.

 


 

مهناز افشار در کنار ابی و آرش

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

داوران مسابقه PERSIA’S GOT TALENT چه کسانی هستند؟

ابراهیم حامدی «ابی» خواننده شناخته شده قبل از انقلاب تا بـه امروز اسـت، “آرش لبافی” از خوانندگان بـه معروفیت رسیده از خارج از ایران اسـت که از سوئد کارش را آغاز کرده اسـت و “نازنین نور” هم بازیگر ایرانی تبار اسـت که در کانادا به دنیا آمده و بزرگ شده اسـت و از سال 2005 فعالیت خود را در سینما آغاز کرده اسـت.

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

پست اینستاگرامی آرش لباف یکی از داوران پرشیا گات تلنت

 

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

مهناز افشار چـه قدر بابت حضور در PERSIA’S GOT TALENT پول دریافت کرده؟

منابع رسمی اعلام کرده اند که خانم افشار یک میلیون یورو برای حضور به عنوان داور این مسابقه دریافت کرده اسـت، دستمزدی معادل بازی در حدود چهارده فیلم سینمایی! با این وجود حضور مهناز افشار با حجاب اسلامی باعث شده بسیاری همچنان بـه بازگشت او بـه ایران امیدوار باشند.

 

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

مهناز افشار بر می گردد یا نه؟

ویدیوی جدیدی از پشت صحنه برنامه استعدادیابی ایرانی با حضور مهناز افشار، ابی، آرش و نازنین به عنوان 4 داور این مسابقه منتشر شد قرار هست بـه زودی از شبکه MBC Persian پخش شود.

 

در این ویدئوی مهناز افشار با آرش دست میدهد و عجیب ان که او محجبه هم هست، تا زمانی که تصاویر با حجاب او می‌آمد این گمان می‌رفت که قصد برگشت دارد اما همین دست دادن شاید از نگاه برخی محافل تحمل نشود.

 

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

واکنش ها به مهاجرت مهناز افشار

آن چه در زیر می‌خوانید منتخبی از این توییت‌ های ایرانیان در واکنش بـه مهاجرت خانم افشار هستند.

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

توییت منتخب شماره 1

«مهناز افشار مدعی حب الوطن، کشورش را به دلارهای سعودی فروخت. ظاهرا از اول هم خیلی بـه وطن حب نداشت چون حاضر نشد بچه‌اش رو در ایران به دنیا بیاره. البته با اقدام اخیرش، علت طلاقش از یاسین رامین هم معلوم شد».

 

توییت منتخب شماره 2

«جایزه ویژه سنگ پای قزوین تعلق می‌گیره بـه شخصیتی که همچنان تلاش میکند ضمن عدم ابراز پشیمانی، ژست طلبکار هم بگیرد».

 

توییت منتخب شماره 3

«خانم مهناز افشار، شما با همکاری با شبکه سعودی mbc با دشمن ایران و ایرانی در حال شراکت هستید، به عنوان یک هموطن از شما خواهش می‌کنم در این همکاری تجدیدنظر کنید، شرف خود را به دلارهای شیوخ مرتجع سعودی نفروشید».

 

توییت منتخب شماره 4

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

«ایرانیان سوئد همزمان با تجمعات وزین از نقد حضور بانو مهناز افشار در داوری برنامه پرشین گات تلنت غافل نمانده‌ و خاطرنشان کرده‌اند: هنوز مشخص نیست تکه پارچه حریری که این بازیگر در حین ضبط بر سر کرد بیانگر ترس از جمهوری اسلامیه و امید بازگشت بـه ایران یا نشانگر اعتقاد ایشان بـه حجاب».

 

توییت منتخب شماره 5

«روزی که مهناز افشار مقابل حب ‌الحسین یجمعنا جبهه گرفت و نوشت حب‌ الایران یجمعنا، فکرش را نمیکرد روزی بـه شبکه‌ای برود که خرجش با سعودی‌هاست؛ خیلی تلخ اسـت هنرمند مدعی دغدغه مردم باشی و بروی زیر پرچم دشمن..! افشار بـه حب‌السعودی رسید و حالا کدام را باور کنیم؟ وطن‌پرستی یا دلار سعودی؟».

 

علت رفتن مهناز افشار به شبکه MBC Persia (عکس)

برترین توییت واکنش رضا صادقی به مهاجرت مهناز افشار

«رضا صادقی خواننده پاپ در پاسخ بـه پیام یکی از مخاطبان برنامه که آیا اگر جای مهناز افشار بودید، از ایران می‌رفتید، گفت: مـن جای خانم افشار نیستم و نمی‌دانم ایشان در چـه شرایطی این انتخاب را کرده‌اند. بـه نظرم قشنگ هم نیست که وقتی مـا از کسی شرایطش را نمی شنویم، داوری کنیم».

 

برای مهناز افشار آرزوی موفقیت و سربلندی میکنیم. تالاب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو