آشنایی با ارزان ترین ایرلاین های خاورمیانه

آشنایی با ارزان ترین ایرلاین های خاورمیانه


منبع: همگردی

184

1398/9/11

15:34


براساس گزارشات بدست رسیده، لیستی از ارزان ترین ایرلاین های خاورمیانه توسط موسسه تحقیقاتی SkyTrax آماده و منتشر شده است.

ارزان ترین ایرلاین های خاورمیانه

فلای ناس (Flynas)

دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی سعودی که در سال 2007 میلادی تأسیس و راه اندازی شد، در شهر ریاض واقع شده است. پایگاه اصلی پروازهای این ایرلاین فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز است که به 23 مقصد داخلی و خارجی به صورت روزانه پرواز مستقیم دارد.

فلای ناس (Flynas)

ایرعربیا (Air Arabia)

ایرعربیا که یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت اماراتی است، دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین المللی شارجه واقع شد. این شرکت سال ها به عنوان ارزان ترین ایرلاین فعال در خاورمیانه شناخته و معرفی شده و به صورت روزانه و مستقیم به 51 مقصد در 22 کشور از طریق شارجه پرواز انجام می دهد.

ایرعربیا (Air Arabia)

فلای دوبی (flyDubai)

شرکت فلای دوبی نیز به عنوان یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت فعال در کشور امارات متحده عربی به شمار می رود که دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین المللی شهر دبی مستقر شده است. این ایرلاین در سال 2008 میلادی تاسیس و راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون تعداد بسیاری از مسافران را به مقاصد داخلی و بین المللی جابجا کرده است. ناوگان هوایی این ایرلاین همچنین دارای 48 فروند هواپیمای جدید که اکثرا بوئینگ بوده، مجهز است و به صورت مستقیم به 94 مقصد بین المللی پرواز انجام می دهد.

فلای دوبی (flyDubai)

جزیره ایرویز (Jazeera Airways)

این ایرلاین که یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت کویتی به شمار می رود، در سال 2005 تاسیس شد و آغاز به کار کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر فروانیه واقع شده و پایگاه اصلی آن فرودگاه بین المللی کویت است.

جزیره ایرویز (Jazeera Airways)

فلای ادیل (Flyadeal)

دفتر مرکزی این ایرلاین ارزان قیمت سعودی در شهر جده واقع شده و پایگاه اصلی پروازهای آن نیز فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز است.

فلای ادیل (Flyadeal)

منبع: ایسنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو