اسامی بازیگران سریال وارش + داستان و عکس های بازیگران سریال و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال وارش + داستان و عکس های بازیگران سریال و زمان پخش


منبع: تاپ ناز

381

1398/9/11

17:22


سریال وارش

بازیگران و داستان سریال وارش

در این بخش داستان سریال وارش، عکس های سریال و زمان پخش سریال وارش را آماده کرده ایم. این سریال جایگزین سرسال فوق لیسانسه ها می شود و از شبکه سوم سیما پخش می شود.

سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری و به نویسندگی جابر قاسمعلی قرار است از شبکه سه سیما پخش شده است. این سریال یک اقتباس از رمان پرفروش مهاجران نوشته هاوارد فاست است.

سریال وارش

خلاصه داستان سریال وارش

داستان سریال وارش: یار محمد به دلیل درگیری با فقر و خشکسالی تصمیم می گیرد که به شمال کشور ایران مهاجرت کند و شغل ماهیگری را انجام دهد. او نمی داند ماهیگیری در منطقه ای که به آنجا مهاجرت کرده است تحت سلطه فردی گردن کلفت و قلدر به نام تراب است. او برای کار در آن منطقه روبروی تراب می ابسند و از طرف دیگر وارش بیوه جواد که تراب خیال ازدواج با او دارد به یار محمد دل می بندد و قضایای جالبی در ادامه اتفاق می افتد.

سریال وارش

زمان پخش سریال وارش

سریال وارش قرار است پس از سریال فوق لیسانسه ها و هر شب ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش شود.

سریال وارش

اسامی بازیگران سریال وارش

در این سریال بازیگرانی از جمله: علیرضا کمالی، بهنام تشکر، علیرضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، آوا دارویت، قربان نجفی، مینا نوروزی و حمیدرضا داوری به ایفای نقش پرداخته اند.

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال وارش را آماده کرده ایم.

سریال وارش

بیوگرافی علیرضا کمالی

علیرضا کمالی با نام اصلی علیرضا کمالی نژاد متولد 27 اردیبهشت سال 1359 در شهر تهران است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

بیوگرافی بهنام تشکر

بهنام تشکر متولد 4 بهمن سال 1355 در بندر انزلی در خانواده ترک اردبیلی است. دوران کودکی اش را در بندر انزلی گذرانده است و از سال 1375 فعالیت تئاتر را در ساری با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره شروع کرد. او مدرک لیسانس اقتصاد بازیرگانی دانشگاه فیروز کوه را دارد.

سریال وارش

بیوگرافی علیرضا جلالی

علیرضا جلالی تبار متولد سال 1357 در تهران است. او فارغ التحصیل هنرستان صدا و سیما و فارغ التحصیل دانشکده هنر و معماری است. او در فیلم وقتی همه خوابم نقش اصلی مرد را بازی کرد.

بیوگرافی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی متولد اسفند سال 1353 در شهر سبزوار متولد شد. او تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرد و در این شهر ورزش فوتبال را دنبال کرد. او مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کارگردانی گرفته است. از سال 1377 به صورت حرفه ای بازی در تئاتر را شروع کرد.

بیوگرافی برزو ارجمند

برزو ارجمند (زاده ۱۳۵۴ خورشیدی در مشهد)، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و خواننده پسر انوشیروان ارجمند است. او مدرک کارشناسی خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرد. او پدرش را یگانه استاد خود می‌داند. خواهرش بهار ارجمند از بازیگران تئاتر است و همسرش پارمیس زند طراح چهره‌پردازی سینماست.

بیوگرافی امیررضا دلاوری

امیر رضا دلاوری متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که کار خود را با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد.

سال ۷۴ بود که اولین کار تصویری اش را انجام داد که در واقع یک کلیپ موسیقی ساخته مسعود آب پرور بود و از طریق وی به دفاتر دیگر معرفی شد و بالاخره کار خود را با سریال مهر خوبان و ترور شروع کرد؛ و با ما چند نفر چهره شد.

بیوگرافی داریوش کاردان

داریوش کاردان (زاده ۱۳۳۵ در ابهر) مجری، گوینده، دوبلور، کارگردان، بازیگر و طنزپرداز در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر داشتن صراحت لهجه و لحن انتقادی در اجرای برنامه‌های رادیو و تلویزیونی است.

بیوگرافی ابراهیم قائدی

ابراهیم قائدی(زاده ۱۳۵۴ قیر و کارزین)بازیگر سینما، تلویزیون است. شهرام قائدی در شهرستان قیر و کارزین در استان فارس به دنیا آمده‌است، از سال ۱۳۷۰ به تهران آمد. اولین کار تصویری تلویزیونی‌اش “خودروی پلاک ۱۱” بود و پس از آن در سریال “بازگشت پرستوهاً بازی کرد.

بیوگرافی رحیم نوروزی

رحیم نوروزی (زادهٔ ۱۳۴۶ در رشت)، بازیگر سینما و تلویزیون است. اولین جرقه‌های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید و سپس در فیلم‌ها و تئاترها و سریالها و تله فیلمهای بسیاری بازی کرد از جمله افرا یا روز می گذرد (بهرام بیضایی)، تب (رضا کریمی)، عشق و عالیجناب (حسین پاکدل)، خانه‌ای در تاریکی (سعید سلطانی)، کلانتر (محسن شاه محمدی)، یادآوری (حجت قاسم‌زاده) و کرگدن (فرزاد موتمن) . نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.نوروزی استاد دانشگاه هنر سوره تهران میباشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو