علت کنسل شدن فشن شو 2019 ویکتوریا سکرت چه بود ؟

منبع: زیبامون

686

1398/9/11

18:15


فشن شوی ویکتوریا سیکرت دیگر برگزار نمی شود،و احتمالا پس از ان نیز برگزار نخواهد شد.با ما همراه باشید.

علت کنسل شدن فشن شو 2019 ویکتوریا سکرت چه بود ؟

فشن شوی 2019 ویکتوریا سیکرت کنسل شد!

فشن شوی ویکتوریا سیکرت دیگر برگزار نمی شود. برند ال کمپانی مادر این فشن شو در بیانیه ای اعلام کرد که این فشن شو برای سال 2019 کنسل شده و احتمالا پس از ان نیز برگزار نخواهد شد. نماینده این کمپانی علت این تصمیم را تمرکز شرکت روی روش های مدرن و جدیدتری برای ارتقا برند اعلام کرد.

فشن شوی ویکتوریا سیکرت یک فشن شوی سالیانه است که برای به نمایش گذاشتن مدل های جدید لباس زیر زنانه که توسط برند ویکتوریا سیکرت طراحی شده است ، برگذار می شد. این شوی معروف هرساله در تلویزیون امریکا برای مخاطبان پخش می شد و از سال 1990 تا به حال تعداد 23 شوی موفق را در اختیار جامعه مد قرار داده بود. قبل از اینکه علت عدم برگذاری این فشن شوی محبوب و معروف را در سایت زیبامون بررسی کنیم چطور است ابتدا سری به تاریخچه آن و مدل های فعال در این عرصه بزنیم.

 

مدل ها و فرشتگان ویکتوریا سیکرت 

برند معروف ویکتوریا سیکرت سالهاست که تعدادی از محبوب ترین مدل های عرصه فشن و مد را به جامعه معرفی کرده است. شرایط مدلهای این کمپانی همواره در حال تغییر و دگرگونی است و سال 2019 نیز این شرکت دستخوش بیشترین تغییرات شد. با وجود اینکه اینده این شو هنوز هم نامشخص است اما مدل ها و فرشتگان این برند همیشه بخش بزرگی از ان را تشکیل داده اند. در واقع انها چهره اصلی این برند هستند و با وجود اینکه احتمالا در فشن شوهای زیادی شما انها را درحالی که بال به پشتشان وصل است دیده اید اما همه این مدل ها لقب فرشته را به دوش نمیکشند. در واقع در فشن شوی سال 2018 از بین 60 مدلی که قدم به صحنه گذاشتند فقط 12 نفر فرشته های رسمی ویکتوریا بودند. خب پس تفاوت اصلی مدل ها و فرشته ها در چیست؟

تفاوت اصلی مدل ها و فرشتگان ویکتوریا سیکرت 

فرشته بودن مسئولیت ها و محدودیت های بیشتری را به دنبال دارد. این خانوم های خاص با برند ویکتوریا سیکرت یه قرارداد خاص و متفاوت دارند و نسبت به کمپانی وظایفی دارند که یک مدل انها را ندارد. این به همین خاطر است که شما ممکن است فرشته های ویکتوریا سیکرت را در کمپین های تبلیغاتی کمپانی، در مهمانی های خصوصی و در برنامه های تلویزیونی مربوط به شو ببینید و همه انها حتما در فشن شوی سالانه کمپانی نیز شرکت میکنند.

اگرچه که رهبر اصلی برند هیچوقت پرده از وظایف و محدودیت های دقیق فرشته ها برنداشته است اما مشخص است که به دوش کشیدن لقب فرشته شرایط کاری جدی تری را برای مدل ها ایجاد میکند. در واقع این مطلب پس از جدایی یکی از فرشته های قدیمی برند دوتزن کروس از کمپانی برای همگان واضح تر هم شد. مدیر مارکتینگ برند در یک پست اینستاگرامی درباره این جدایی صحبت کرد و گفت : "برای دوتزن یک موقعیت کاری بی نظیر در اروپا پیش امده بود که با وظایفش در قبال کمپانی ویکتوریا سکرت در تضاد بود، در نتیجه به درخواست شرکتش قراردادش رو لغو کردیم. هیچ مشکل یا حس بدی بین طرفین نیست. " بعد از این پست ایسنتاگرامی برای خیلی ها مشخص شد که وظیفه اصلی یک فرشته برند ویکتوریا سیکرت قرار دادن این برند به عنوان اولویت اصلی میباشد.

وقتی میراندا کر قرارداد شیش ساله اش برای فرشته ویکتوریا سیکرت بودن را تمام کرد در مصاحبه ای گفت. که وفاداری و محدودیت در دوره زمانی مشخص شده به شدت جدی و سخت است. کمترین مدت زمان قرارداد سه ماه است که همان سه ما هم به شدت سخت است و ممکن است در این مدت موقعیت های شغلی زیادی از دست برود.

 

کارلی کلاس یکی دیگر از فرشته های جدا شده از برند که برای دنبال کردن موقعیت های جدید از کمپانی جدا شده بود براساس پست ایسنتاگرامی اد رازک مشخص شد که وظایف فرشته بودن با تحصیل و دانشگاه این مدل تداخل داشته و کارلی برای ثبت نام در دانشگاه نیویورک قراردادش را کنسل کرده است.

پس از جدایی از برند کارلی تحصیلاش را ادامه داده ، به کار مدلینگش رسیده و حتی یک چنل یوتیوب و مرکز خیریه نیز بنیان گذاری کرده است. مسلما انجام تمام این کارها اگر هنوز هم زیر قرارداد فرشته بود ، امکان پذیر نبود.

 

سود زیاد فرشته ویکتوریا سیکرت بودن

 

فرشته ها کسانی هستند که بیشترین پول را به دست میاورند. یازده نفر از هفده نفر اورده شده در لیست "گران ترین مدلهای سال 2016 مجله فوربز" را فرشته های ویکتوریا سیکرت تشکیل میدادند. البته به این مسئله که لیست مشخص نمی کند چه مقدار از درامد این مدل ها مستقیما از ویکتوریا سیکرت است را فراموش نکنید. این درامد شامل سایر قراردادها و موقعیت های شغلی مدل ها نیز میشود.

مدل های افسانه ای مانند جیزل بوندچن یا لیما که مدت طولانی تری است به برند وفادارند پیشروی این امر هستند. جیزل سال پیش را با درامدی در حد سی و نیم میلیون دلار به پایان رساند درحالی که لیما درامدی ده و نیم میلیون دلاری داشت. این درحالی است که فرشته های جدیدتری مثل تیلور هیل و جسمین توکر درامدهای چهار میلیون دلاری داشتند.ظاهرا میزان چک پرداختی دخترها با میزان وفاداری و طولانی شدن همکاری انها با کمپانی بالاتر میرود.

جیزل پردرامد ترین فرشته برند ویکتوریا سیکرت است.

تمام این درامدها به شدت بالا هستند اما تازگی ها گفته شده که حقوق فرشته های ویکتوریا نسبت به قبل پایین تر امده است. در سال 2015 یک منبع معتبر اعلام کرد که در گذشته مدل هایی مانند الساندارا امبروسیو قراردهای میلیونی داشتند اما حالا قراردادها به قراردادهای چند صد هزاردلاری کاهش پیدا کرده است. این به این علت است که باید ابتدا چهره اجتماعی مدل و تاثیرش روی برند و وجه ای که برای برند ایجاد میکند بررسی شود و بعد با میزان وفاداری و سوددهی مدل چک های پرداختی نیز سنگین تر میشوند. در واقع هر چقدر یک فرشته برای برند مفیدتر و سالم تر ظاهر شود میتواند درامد بیشتری نیز به دست بیاورد. بهرحال در طول همه این سالها ویکتوریا فقط 36 فرشته داشته است و مشخص است این فرشته ها با شرایط خاصی انتخاب میشوند.

 

استخدام مدل های سایز بالا و ترنس در ویکتوریا سیکرت

با وجود اینکه ویکتوریا سیکرت به تازگی دست به استخدام مدل های سایز بالاتر زده و حتی استخدام مدلهای ترنس را نیز در برنامه کاری خود قرار داده است اما ظاهرا برای اینکار دیگر دیر شده است. به گفته خیلی از طرفداران این برند بعد از اعلام کنسل شدن فشن شوی 2019 و فشارهای مداوم از سمت شرکت های رقبا به این کمپانی. استخدام چند مدل متفاوت از روند کاری همیشگی این کمپانی قرار نیست شرایط را تغییری دهد. نمایندگان این کمپانی قبلا اعلام کرده بودند که هیچ گونه علاقه ای به همکاری با مدل هایی که از سایز استاندارد صفر کمپانی درشت تر و چاق تر هستند ندارند و همچنین تمایل نداشتن به همکاری با مدل های ترنس را نیز اعلام کرده بودند. این روش برخورد باعث جبهه گیری تعداد زیادی از رسانه ها و عوام علیه کمپانی شده است. در جامعه نوین که خیلی از سازمان ها سعی در فرهنگ سازی برای مقابله با نگاه کالاوار به جنس زن و تلاش برای برداشتن فشارهای استانداردهای بالای زیبایی صورت و اندام برای زنان را دارند بیان کردن همچین واقعیتی با این صراحت مسلما برخوردهای جالبی را به دنبال نخواهد داشت. فرشته ها و مدل های ویکتوریا سیکرت در طی سالها همواره از رژیم های سخت غذایی برای رسیدن به اندام محبوب و استاندارد این برند استفاده کرده اند و همواره از شهرت و محبوبیت زیادی نیز برخوردار بوده اند. اما با پیشرفت فرهنگ و دید مردم به مسئله زنان و ازادی این محبوبیت در حال تغییر است.

مدافعان حقوق زنان در طی سالهای اخیر در تلاشند با تغییر فرهنگ جامعه که از زنها توقع بی عیب و نقص بودن و داشتن اندامی لاغر و بدون اضافه وزن را دارد، بتوانند به زنها در سراسر دنیا کمک کنند تا خود را همانگونه که هستند قبول کنند. برند ویکتوریا سیکرت به تازگی دارد سعی میکند خود را با این فرهنگ جدید همراه کند اما ظاهرا موفق نشده است صادقانه عمل کند و باز هم هدف خشم افراد زیادی قرار گرفته است.

مدل جدید این کمپانی الی تات در واقع مستقیم زیر نظر برند ویکتوریا سیکرت نیست و این یکی دیگر از مواردی هست که باعث شده این برند در چشم دیگران دروغگو جلوه کند. از سال 1998 تا به حال تمام مدل هایی که در فشن شوی این برند قدم به صحنه گذاشته اند همه یک مدل هیکل و سایز را داشته اند و حالا که این فشن شو قصد دارد کنسل شود کمپانی تصمیم گرفته که مدل هایی با سایز بالاتر و سنگین وزن تر داشته باشد. مسلما این قرار نیست نظر افراد را نسبت به کمپانی و تعصباتش عوض کند. در سال جدید با قدم گذاشتن رقیبان جدید به عرصه فشن و لباس زیر بانوان به نظر میرسد ویکتوریا سیکرت دارد به سمت از دست دادن جایگاه همیشگی اش پیش میرود. افتتاح برند جدید خواننده معروف ریهانا که شامل مدل هایی با همه سایزها و فرم بدن بود یکی دیگر از ضربه های کاری ای بود که به بدنه برند قدیمی ویکتوریا در سال گذشته زده شد. نمایندگان کمپانی ایمان دارند که با کنسل کردن شو و قدم گذاشتن در راه جدیدی از تبلیغات و پروموشن برای عرضه محصولاتشان قرار است به زودی جایگاه خود را پس بگیرند. یکی از نمایندگان این برند گفت امروز عصر مدل های اینستاگرامی است که واقعی تر و قابل دسترس تر به نظر میرسند برای همین شو را کنسل کردیم.

 

 

مطال پیشنهادی:

تمرینات-ورزشی-سوپر-مدل-ها-فرشته-عکس

مدل-های-مشهور-جهان-چگونه-پوست-خود-مراقبت-می-کنند

رنگ-سال-2020-99-چیست-عکس

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو