رضا مهدوی، کارشناس موسیقی «سلام صبح بخیر»، امروز در این برنامه میزبان سالار عقیلی خواننده بود.

عقیلی درباره مهدوی گفت: «استاد رضا مهدوی استاد سنتور و موسیقی بنده در هنرستان موسیقی بوده‌اند و از بزرگان موسیقی هستند. اگر امروز در مقابل من در جایگاه مجری نشسته‌اند خودشان از بزرگان هستند و امیدوارم از هنر ایشان استفاده کنیم.»

این خواننده ادامه داد: «باید از هنری که لطف الهی بوده، از راه درست استفاده کنیم. این عامل برتری ما نسبت به آدم‌های معمولی نیست. یک بار به نانوایی نزدیک خانه‌مان رفته بودم و کسی به من گفت آقای عقیلی شما دیگر چرا در صف نان هستید؟ گفتم یعنی چه؟! من نباید نان بخورم؟ گفتم چرا خودتان آمده اید می گفتید کسی برایتان نان بخرد. آخر چرا من باید کسی دیگر را اجیر کنم. این هنر عامل برتری من نسبت به دیگران نیست. در خارج از کشور و اروپا هم هرجایی را نگاه کنید موزیسین ها با مردم هستند.»

او تاکید کرد: «هنرمند از بطن مردم می‌آید و من همیشه گفته‌ام مردم مثل دست‌هایی هستند که هنرمند روی این دستان سوار است اگر دست آنها باز شود هنرمند با مغز زمین می‌خورد. اگر بخواهیم از مردم فرار کنیم که نمی‌شود. اخیرا کسی به من گفت این شماره من است لطفا زنگ زدم جواب بدهید، گفتم چرا جواب ندهم؟ ما از این رفتارها نداریم و این مردم هستند که مسیر و راه را به ما نشان می‌دهند.»

«سلام صبح بخیر» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۷ تا ۹:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.