تاریخ اکران فیلم Uncharted مشخص شد

منبع: بلاکس آپ

93

1398/3/19

18:09


تاریخ اکران فیلم Uncharted مشخص شد

در تازه ترین اخبار کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم Uncharted (آنچارتد) را اعلام کرده است. در این فیلم که یک نسخه سینمایی از بازی آنچارتد است، تام هالند ایفای نقش دارد. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

در خبری که هالیوود ریپورتر به تازگی منتشر کرده، کمپانی سونی پیکچرز رسما تاریخ اکران فیلم Uncharted (آنچارتد) را اعلام کرده است. این فیلم که اقتباسی از یک بازی با همین نام است، در تاریخ 18 دسامبر 2020 (28 آذر 1399) بر روی پرده سینماها خواهد رفت. باید گفت که نزدیک به 10 سال است که سونی قصد ساخت فیلمی از سری بازی آنچارتد را داشته است و دو سال پیش نیز اعلام شد که تام هالند (Tom Holland) بازیگر شخصیت مرد عنکبوتی قرار است نقش نیتن دریک جوان را در این فیلم ایفا کند. سال گذشته شاون لوی که وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت، پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد و اعلام شد که او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده نخواهد داشت.

در دی ماه سال گذشته اعلام شد که دان تراختنبرگ (Dan Trachtenberg) قرار است کارگردان جدید این فیلم باشد. تراختنبرگ پیش از این کارگردانی فیلم سینمایی Ten Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد) را بر عهده داشته است. طبق گزارشی که وبسایت ورایتی منتشر کرده، جاناتان روزنبرگ و مارک واکر، آخرین و جدیدترین پیش نویس فیلمنامه فیلم آنچارتد را نوشته‌اند، اما اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم یا نحوه ارتباط داشتن آن با بازی‌های آن، اعلام نشده است.

پیش از این گفته شده بود که فیلم Uncharted قرار است داستان دریک جوان را دنبال کند که با ویکتور سالیوان ملقب به سالی آشنا می‌ شود و این داستان در هیچ یک از نسخه‌ های بازی Uncharted روایت نشده است. فیلم آنچارتد اکنون قرار است در تاریخ اکران خود با فیلم West Side Story (داستان وست ساید) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، در گیشه رقابت کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو