همکاری اسکورسیزی و دی‌کاپریو در یک فیلم سرخپوستی

منبع: ایران آرت

84

1398/9/12

18:41


مارتین اسکورسیزی بهار آینده فیلم بعدی‌اش را با لئورناردو دی‌کاپریو شروع کند.

ایران آرت: مارتین اسکورسیزی بهار آینده بار دیگر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند تا ساخت فیلم بعدی‌اش را شروع کند.

تاریخ ساخت فیلم بعدی اسکورسیزی همراه با نام فیلمبردار فیلم روشن شد. شایعات حاکی از این است که فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی که قرار است با نام "قاتلان ماه کامل" ساخته شود از بهار آینده کلید می‌خورد و تا تابستان ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر به نقل از ایندی وایر، در یک مصاحبه جدید نه تنها رودریگو پریتو که فیلمبرداری فیلم‌های اسکورسیزی را انجام می‌دهد این شایعه را تایید کرد بلکه گفت عکاسی رسمی فیلم را از ماه مارس (اسفند) شروع می‌کند.

پریتو اکنون یکی از نامزدهای اصلی برای کسب اسکار فیلمبرداری برای فیلم "ایرلندی" اسکورسیزی است. وی به تازگی در بارتلزویل اوکلاهما بوده تا تست‌های اولیه برای "ماه کامل" را انجام دهد.

این فیلمبردار گفته است فکر می‌کند این فیلم کار متفاوتی خواهد شد.

وی افزود: در حال تحقیقات متفاوتی برای یافتن راه‌های جدید برای فیلمبرداری این فیلم است. وی گفت هنوز باید ملاقات‌های بیشتری با اسکورسیزی داشته باشد تا تصاویری را که گرفته به او نشان دهد و به ایده‌های نهایی برسند. وی گفت: او هم احتمالا نظرات خودش را دارد و ما هنوز به تُن اصلی فیلم نرسیده‌ایم.

اسکورسیزی تابستان راهی اوسیج کانتی شد تا لوکیشن‌های فیلمبرداری را ببیند. بارتلزویل مکانی است که ترنس مالیک فیلمبرداری "به سوی شگفتی" ۲۰۱۲ را در آنجا انجام داد.

داستان "قاتلان ماه کامل" در دهه ۱۹۲۰ می‌گذرد و بر مبنای کتابی تاریخی از دیوید گرانت ساخته می‌شود. این داستان متمرکز بر سرخپوستان اوسیج است که پس از کشف نفت در منطقه حفاظت شده آنها، به قتل رسیدند.

پارامونت این فیلم را می‌سازد و اسکورسیزی پس از کار با نت‌فلیکس برای ساخت "ایرلندی" دوباره با یکی از استودیوهای قدیمی هالیوود همکاری می‌کند.

به جز فیلم کوتاه "اودیشن" ساخته اسکورسیزی، دنیرو و دی کاپریو در فیلم "زندگی پسر" در ۱۹۹۳ با هم بازی کرده بودند.

هر سه چهره از امیدداران اسکار امسال هستند: اسکورسیزی و دنیرو برای "ایرلندی" و دی کاپریو برای "روزی روزگاری در هالیوود".

هر چند تاریخ اکران فیلم بعدی اسکورسیزی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ راهی پرده‌ها شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو