تعبیر خواب شاهین و معنای دیدن این پرنده در خواب از دید معبران مختلف

تعبیر خواب شاهین و معنای دیدن این پرنده در خواب از دید معبران مختلف


منبع: آرگا

260

1398/9/12

18:43


معبران تعبیر خواب شاهین را نیکو می دانند و برخی آن را به فرزند ذکور معنی می کنند، در واقع شاهین را فرزتد پسری می دانند که موجب سربلندی پدر شده و نام آور گردد، به طوری که آوازه و شهرتش همگان را به تحسین وادارد، با تعابیر دیگر شاهین می توانید در ادامه این مطلب آشنا شوید.

تعبیر خواب شاهین و معنای دیدن این پرنده در خواب از دید معبران مختلف

پرنده شاهین به دلیل داشتن چشمانی تیز بین همچون عقاب و حرکات سریع خود به شکارچی قهاری تبدیل شده است؛ معبران دیدن شاهین در خواب را نیکو تعبیر کرده اند و دیدن آن را برای صاحب خواب نماد پیروزی و کامروایی وی می دانند، برای درک صحیح از تعبیر خواب شاهین در موقعیت های مختلف می توانید در ادامه این بخش همراه ما شوید.

آشنایی با تعبیر خواب شاهین

تعبیر خواب پرندگان مختلف مثل تعبیر خواب گنجشک، تعبیر خواب عقاب، تعبیر خواب خفاش، تعبیر خواب غاز، کبوتر و … در حالتهای مختلف دارای معانی گوناگونی از دیدگاه معبران مختلف می باشد، شاهین یکی از پرندگان بلند پرواز و شکاری می باشد که ممکن است خیلی ها خواب آن را دیده باشند، از این رو در این بخش قصد داریم به معرفی تعبیر خواب شاهین بپردازیم.

تفسیر رویای شاهین

تعبیر دیدن شاهین از دیدگاه ابن سیرین

این سیرین می گوید؛ اگر کسی خواب شاهین را ببیند، دلیل که از جانب پادشاه ظالمی به بزرگی رسد و در صورتی که خواب ببیند، شاهین مطیع او شده، به نشانه آن است که صاحب فرزندی شود.

تعبیر رویای شاهین ابراهیم کرمانی

تعبیر خواب شاهین از دیدگاه ابراهیم کرمانی به معنای مردی بسیار دانا می باشد.

تعبیر خواب از دیدگاه امام جعفر صادق (ع)

تعبیر شاهین در خواب بر ۴ وجه می باشد :
  • داشتن قدر، مقام و منزلت
  • فرمانروایی
  • مال و نعمت
  • فرزند

تعبیر خواب مطیعی تهرانی

اگر کسی خواب ببیند که پرنده شاهین را رام کرده و آن را به شکار بر می انگیزد، تعبیر آن بسیار نیکو بوده و نشان از کامروایی و پیروزی برای بیننده خواب دارد.

تعبیر خواب شاهین از دیدگاه آنلی بیتون

دیدن شاهین در خواب نشانگر آن است که دیگران نسبت به پیشرفت و موفقیت های صاحب خواب حسادت می کنند.

تعبیر رویای شاهین

در صورتی که دختری خواب شاهین را ببیند، به معنای آن است که کسی به وی تهمتی زند.

تعبیر رویای حمله شاهین از دیدگاه مطیعی تهرانی

اگر کسی خواب ببیند که شاهین به وی که صاحبش است، آسیب رسانده و زخم و جراحتی وارد کرد، تعبیر خوبی ندارد، همچنین در چشمان شاهین نگریستن در خواب، نیکو نمی باشد.

تعبیر گرفتن شاهین از دیدگاه مطیعی تهرانی

اگر کسی خواب ببیند که به منظور دام انداختن شاهین سعی و تلاش می کند، بیانگر آن است که در جهت به دست آوردن مقام و جاه و مال تلاش و کوشش خواهد کرد و در صورتی که در خواب شاهین را بدست آورد، به نشانه پیروزی وی بوده و به مقام و منزلت می رسد.

تعبیر خواب شاهین+عکس

و اگر در خواب ببیند که پرنده شاهین رام وی شده و بر روی دست وی نشسته است، نشان از آن دارد که بدون زحمت و تلاش به پیروزی و کامروایی می رسد.

تعبیر خواب از دیدگاه معبرین غربی

اگر کسی در خواب پرنده شاهین را در کنار پرندگان دیگر آماده برای شکار دید، نشانه نگرانی وی در مورد آینده خود می باشد.

در صورتی که شاهین با سرعت به سمت شکارش حرکت می کرد و موفق شد تا آن را به چنگال گیرد، بیانگر بدست آوردن مدارک و شواهدی است بر علیه دیگران که فعالیت های خشونت آمیزی انجام می دهند.

تعبیر خواب در مورد کشتن شاهین

برخی معبران غربی تعبیر خواب شاهین، در صورتی که در خواب این پرنده را بکشد، خوب می دانند و این طور معنی می کنند که در زندگی روزانه شان از حقوق خود در برابر دشمنان شان محافظت خواهند کرد.

تعبیر خواب شاهین

در احادیث و اخباری که از امیر المومنین (ع) نقل شده است؛ زمانی که مومن خوابی می بیند، بر خود واجب کند که داستان آن را به شادی و نیکو تعبیر کند و در صورتی که خواب بد ببیند، با دادن صدقه، دعا خواندن و ذکر خدا بلا و شر را از خود دور کند.

به طور کلی بیشتر خواب هایی که انسان می بیند، بازتاب حالات روحی، افکار روزانه و ضمیر ناخودآگاه وی می باشد، بنابراین براساس نشانه هایی که بعد از خواب در ذهن می ماند، می توان نتیجه گیری های جالبی از وضعیت جسمی و روحی بیننده خواب بدست آورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو