دانلود بازی No-brainer Heroes v1.0.1 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی No-brainer Heroes v1.0.1 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

97

1398/9/13

05:22


بازی No-brainer Heroes یک تجربه جذاب و هیجان انگیز با گیم پلی نوبتی است و می توانید لحظات سرگرم کننده ای را با شخصیت های دوست داشتنی بازی تجربه کنید. گرافیک پیکسلی بازی شامل ریزه کاری های جذابی است و هرکدام خودشان را در انیمیشن ها هم نشان می دهند. قدرت هرکدام از شخصیت ها بالاتر می رود و می توانید مهارت هایشان را ارتقا دهید. دشمنان شما حرکات منحصربه فردی دارند و به هیچ عنوان غلبه بر آن ها ساده نخواهد بود. جزئیات زیادی در منوی بازی دیده می شود و هرکدام از بخش های بازی حاوی یک حرکت خاص برای شخصیت شما است. از سلاح ها گرفته تا آیتم هایی برای احیای شخصیت ها همگی در تعداد بالایی وجود دارند و هرکدام را می توانید با کرفت در بازی بیشتر کنید. این موارد باعث می شود که ماندگاری بیشتری در میدان نبرد داشته باشید.

No-brainer Heroes v1.0.1 PC-PLAZA

دانلود-بازی-No-brainer-Heroes

به کار بردن فنون استراتژیکی در بازی No-brainer Heroes اهمیت بسیار بالایی دارد، مگرنه دشمن کار سختی برای نابودی تمام نیروهای شما نخواهد داشت. در نبرد با باس ها که معمولا اژدهایان غول پیکری هستند، دقت لازم را داشته باشند و جای گیری و ضربات را در شرایط برنامه ریزی شده وارد کنید. تفاوت این بازی در گستردگی شخصیت ها و مکان هایی است که نبردها در آن دنبال می شود. در سمت راست بازی نواری دیده می شود که تعدد بالای دشمنان را نشان می دهد.

در این میان حتی دشمنان واقعی هم جثه ی متفاتی دارند و باید پیش بینی رویارویی با آن ها را هم کرده باشید. مسیر درست را در نقشه انتخاب کنید تا با تلفات کمتری به باس ها برسید. بازی در مواردی هم وارد شانس و اقبال می شود. انتخاب ها تنوع بالایی دارد و باتوجه به سیستم پیکسلی بازی، کلا باید حرفه ای باشید و سرعت بالایی در انتخاب مهارت های نیروهای خودی به خرج دهید.

info

No-brainer Heroes is a Semi-Idle Game with varied kind of skills, treasures and heroes. At the same time, The Vanished Dragon satisfied both leisure and tactical.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, 7 or 10

Processor: 1 Ghz or faster processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1GB VRAM

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista, 7 or 10

Processor: 1.6 Ghz or faster processor

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 1GB VRAM

DirectX: Version 9.0

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی No-brainer Heroes-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو