دانلود بازی Arise A Simple Story برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Arise A Simple Story برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

124

1398/9/13

05:53


ماجرای کلی بازی Arise A Simple Story پیرامون عشق و از دست دادن آن است. با این مضمون در طبیعت زیبای بازی حرکت خواهید کرد و شرایط درحالی تغییر می کنند که خاطرات سرشار شخصیت اصلی بازی ارتباط مستقیمی با آن دارد. هرلحظه زندگی وارد چالش و سختی های جدیدی می شود و فرصتی ایجاد می شود تا زندگی خود را در یک نور کاملا متفاوت مشاهده کنید. وظیفه شما این است که وارد دنیای شگفت انگیز بازی شوید و زندگی را از دید خاطرات سنگین عشق و گم شدن در آن تجربه کنید.

استودیو پیکولو تلاش زیادی برای دمین هنر به اثر خود داشته است و به لطف موسیقی روحانی بازی، تا حدودی هم در این امر موفق بوده است. جریان زمان را کنترل کنید و بدانید که با یک شیفت زمانی از یک فصل به فصلی دیگر خواهید رفت و تنها در کسری از ثانیه این اتفاقات خواهند افتاد. باید سریع حرکت کنید و فراموش نکنید که مکث در یک منظره، تمام خاطرات را زنده خواهد کرد. بر موانع غلبه کنید و سفری را تجربه کنید که گویا مثل یک کاست ویدیویی تماما در اختیار شما قرار دارد. می توانید اتفاقات را به جلو بزنید، یا اینکه بازگشته و از نزدیک تر خاطرات خود را مرور کنید.

Arise A Simple Story PC-CODEX

دانلود-بازی-Arise-A-Simple-Story

بازی Arise A Simple Story را می توانید همراه با یک بازیکن دوم تجربه کنید تا وی به شما در کنترل زمان کمک کند و از سفری دونفری لذت ببرید. در این صورت داستانی احساسی بازی هم بهتر به مخاطب القا می شود و می توانید باهمدیگر طبیعتی انتخابی را در آسمان Arise تجربه کنید. گرافیک بازی شکوهمند است و گیم پلی بازی هم انتخاب های زیادی را به خود شما واگذار می کند. حل کردن معماهای بازی واقعا جذاب است و گویا یک فیلم سینمایی هنری را به نظاره نشسته اید.

info

Set out on an adventure through the changing landscapes of memories lush with feelings of love and loss. Every moment of this rollercoaster ride is a new challenge and a chance to see your life in a different light.

Enter the wonderful world of memories and feelings brought to life by the talented artists from Piccolo Studio. Discover the heartfelt magic in your personal, everyday struggles thanks to the game’s soulful music and beautiful art direction.

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Arise A Simple Story-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو